Stránka 1 z 3
TESNENIE..
Napsal: 26 čer 2008, 17:22
od Stanno
Zdar... Mam pre vas taku anketu..
KEDY VAM PRDLO TESNENIE POD HLAVOU? Punto 55S...
Diiik... totizto, neviem ci ho predchadzajuci majitel menil...
Punto ma teraz 107tis. km
Dnes som videl v servise rozrobene punto s tesnenim pod hlavou a iba 75tis.km!!!! Je to mozne??
Napsal: 26 čer 2008, 17:58
od Arrow79
Mno, pri Punte je mozne vsetko podla mna
Napsal: 26 čer 2008, 18:18
od Stanno
Arrow79 píše:Mno, pri Punte je mozne vsetko podla mna
kedy to buchlo tebe??
tesnenie
Napsal: 27 čer 2008, 09:10
od pietro v
Pri tesneniach a takýchto veciach ide aj o vek, materiál jednoducho starne. Keď auto stojí v garáži môže mať nábeh len pár tisíc a odíde mu tesnenie.
Ja som na svojom Mk2 1,2 8V mal pôvodné do 150 tis, potom som menil, lebo som musel robiť krúžky, ináč bolo v pohode, neprepúšťalo, ale keby som ho nevymenil vtedy, zvažoval by som pri tomto nábehu preventívne ho vymeniť
Napsal: 27 čer 2008, 09:21
od majco
ja som ho menil po 104 000km a 9ročnom aute a bolo este origoš.
Napsal: 30 čer 2008, 11:01
od Arrow79
Stanno píše:Arrow79 píše:Mno, pri Punte je mozne vsetko podla mna
kedy to buchlo tebe??
mne este nie, mam nabehanych 132000km
ale MK2 1.2 8V
Napsal: 30 čer 2008, 11:46
od corleone
Neexistuje pravidlo. Na mém bývalém Unu (stejný motor jako Punto 55) bylo původní těsnění z výroby i ve chvíli, kdy jsem ho nechával sešrotovat.
Mělo najeto něco přes 250 000 km.
Napsal: 30 čer 2008, 23:08
od liborko
ja mam najeto na puntu 115tis. a těsnění pod palicí budu měnit co nevidět-ztraci se voda a tlakuje expanzka, jinak pro zajimavost na mojem unku 1.5 vydrželo origo původní těsnění 250tis.
Napsal: 30 čer 2008, 23:38
od SHANE54
tesnenie pod hlavou je rakovina punt. najma mk1. takze je to mozne...
Napsal: 01 črc 2008, 21:49
od corleone
SHANE54 píše:tesnenie pod hlavou je rakovina punt. najma mk1. takze je to mozne...
Tohle jsem nikdy neslyšel a připadá mi to jako "zaručená informace, protože to jedna paní povídala"
Já mám aktuálně na 55S najeto 155 000 km a žádný problém s těsněním nemám, je tam původní z výroby. Sestra má na Mk2 1242 ccm asi 115 000 km a totéž.
Napsal: 01 črc 2008, 22:15
od liborko
to není že "jedna paňmáma povídala" to je známá věc že často odchází po 100tis. na firečkových motorech těsněnní pod palicí,stejnětak jako vodní pumpa atd. není to pravidlem,ale častý jev to je
Napsal: 05 črc 2008, 22:35
od Petr UL
Já musel měnit těsnění pod hlavou na Puntu II. po 7 letech provozu. Najeto jsem měl necelých 70.000 Km...
Na obhajobu Punta musím říc, že pravděpodobně nejdříve odešel termostat a asi následně až těsnění.
Napsal: 09 črc 2008, 23:18
od Buchtič
liborko píše:ja mam najeto na puntu 115tis. a těsnění pod palicí budu měnit co nevidět-ztraci se voda a tlakuje expanzka, jinak pro zajimavost na mojem unku 1.5 vydrželo origo původní těsnění 250tis.
Sem měl stejnej problém, nalil jsem tam přípravek na utěsnění chladícího okruhu a pochvili se to srovnalo. Takže nevim zda tam byla někde dírka a ucpala se. Každopádně zvažuju zda vyměnit tesněni bo počkat.
Napsal: 10 črc 2008, 22:53
od liborko
Buchtič píše:liborko píše:ja mam najeto na puntu 115tis. a těsnění pod palicí budu měnit co nevidět-ztraci se voda a tlakuje expanzka, jinak pro zajimavost na mojem unku 1.5 vydrželo origo původní těsnění 250tis.
Sem měl stejnej problém, nalil jsem tam přípravek na utěsnění chladícího okruhu a pochvili se to srovnalo. Takže nevim zda tam byla někde dírka a ucpala se. Každopádně zvažuju zda vyměnit tesněni bo počkat.
je to sice řešení,ale krátkodobé a stejně se té výměně nevyhneš,já ani takovým lepidlům moc nefandím,zalepí to i to co nemá,a autíčku by se asi moc taková oprava nelíbila
musim narychlo sehnat momenťák a vrhám se na to,starej se mi rozpad
Napsal: 11 črc 2008, 09:44
od SHANE54
mozno blba otazka, ale ako zistim, ze mi odislo tesnenie?