Stránka 1 z 1

punto 75 problem-špatný vstřik(vyřešen) a teplotní čidlo

Napsal: 25 čer 2008, 17:56
od liborko
neví někdo kolik přesně ohmů má mít dobrý vstřik na puntu 75 MPI? kolísá mi volnoběh a občas startuje na 3 válce,dělá to i po výměně svíček za NGK,po vyšroubování všech svíček měly 2,3 i 4 pěkně šedou barvu jen 1 svíčka takovou rezavou jako by na ni šlo malo benzinu,zap.cívky jsem proměřil jsou dobré,kabely taky pravděpodobně teda špatný ten vstřik :?

Napsal: 25 čer 2008, 18:37
od SHANE54
nepreraza ti voda do valca?

Napsal: 25 čer 2008, 19:42
od liborko
je to taky možné,pač mam najeto 115tis.a těsnění pod palicí je ještě původní,vody sice neubývá extremně rychle ale ubývá, chystám se ho vyměnit o prazdninách, byl bych rad kdyby někdo věděl kolik mají mít ty vstřiky hodnotu odporu,nebo kde se to dá najít,v příručce to není, já jsem naměřil 1. 17ohm, 2. 17 ohm, 3. 15 ohm, 4. 15ohm tak nevim

Napsal: 04 črc 2008, 19:08
od liborko
vstřiky vyřešené, teď bych potřeboval od majitelů punt 75 zjistit jaké tam máte čidlo teploty vody pro řídící jednotku,( ale podle polské příručky mají punta 55,60 i 75 ty čidla stejné), mělo by mít označení WTS 05, já tam mám ale WTS 09-černý vršek- a jeho hodnoty co jsem měřil jsou uplně mimo hodnoty z příručky,tudiž asi jej už předemnou majitel měnil,ale špatně,to by snad vysvětlovalo problem s volnoběhem atd.,takže prosím někoho ať se podívá na to čidlo alespoň jakou má barvu ten vršek případně označení,budu rád díky

Napsal: 07 črc 2008, 08:58
od mirosma
liborko píše:vstřiky vyřešené, teď bych potřeboval od majitelů punt 75 zjistit jaké tam máte čidlo teploty vody pro řídící jednotku,( ale podle polské příručky mají punta 55,60 i 75 ty čidla stejné), mělo by mít označení WTS 05, já tam mám ale WTS 09-černý vršek- a jeho hodnoty co jsem měřil jsou uplně mimo hodnoty z příručky,tudiž asi jej už předemnou majitel měnil,ale špatně,to by snad vysvětlovalo problem s volnoběhem atd.,takže prosím někoho ať se podívá na to čidlo alespoň jakou má barvu ten vršek případně označení,budu rád díky
ja mám wts 09

Napsal: 07 črc 2008, 11:09
od Samba
Ja mam na 75 taky cerne cidlo, zkousel jsem tam modre z 55 a jendotka
hlasila chybu!! takze zamenne urcite nejsou !

Co bylo s tema vstrikama ?

Napsal: 07 črc 2008, 11:59
od liborko
díky díky že jste se koukli a potvrdili to :) tak na 75 ty černé čidla WTS 09 opravdu být mají,jen punta 55,60 a 85 mají modré WTS 05,ale v příručce píšou že jsou stejné na všech puntech modré čidla,tak se spletli.To černé jsem proměřil a je v pořádku ( při 100C musí mít 214ohm) a to mě zmátlo protože to modré podle příručky má už při 60C 0 ohmů, zajímavé je že jsem místo něho vyzkoušel dát bíle čidlo z una 1.5 a jelo to na něj taky :) a chybu nehlásilo žadnou,a pokud jsem čidlo nezapojil vůbec nechal jsem viset konektor tak se vůbec ani nerozsvítila kontrolka vstřiku jako chyba což je divné :roll:
Samba: jak ti hlásila jednotka tu chybu? rozsvítila se kontrolka vstřiku když si dal to modré čidlo?
Jinak vstřiky jsou OK,mají mít odpor cca +-15ohm a cvakají mi normálně,benzín dávají,ale každopádně je nechám ještě pročistit ultrazvukem,takže problem budeasi někde jinde,vyčistil jsem i krokový motorek který byl po 100tis.pěkně zanesený bordelem,ale není to ještě ono,někde mi sedí skřítek na čidle nebo co :D

Napsal: 07 črc 2008, 12:11
od Stanno
liborko píše:je to taky možné,pač mam najeto 115tis.a těsnění pod palicí je ještě původní,vody sice neubývá extremně rychle ale ubývá, chystám se ho vyměnit o prazdninách, byl bych rad kdyby někdo věděl kolik mají mít ty vstřiky hodnotu odporu,nebo kde se to dá najít,v příručce to není, já jsem naměřil 1. 17ohm, 2. 17 ohm, 3. 15 ohm, 4. 15ohm tak nevim
no...ak ti to obcas ide na tri valce a kolise volnobeh a mal si tam hrdzavu sviecku a nemenil tesnenie, tak by som sa tiez priklonil k tomu, ze ti tam ide voda do valca, a teda, nespekuluj nad blbostami a cidlami, ale sup na to tesnenie, a problemy sa stratia..

apropo.. ako poznate ze vam to ide na tri valce?

Napsal: 07 črc 2008, 12:23
od liborko
to je nezaměnitelný zvuk,takový vibrační jak přidáš otáček tak to prostě jde poznat že v jednom válci to nespaluje a má to trhavý volnoběh,a z výfuku smrad nespáleného benzínu,ale po chvilce se mi vždycky chytne,těsnění pod palicí vyměnim každopádně co nejdřív jen když bude trochu víc času

Napsal: 07 črc 2008, 12:58
od Stanno
liborko píše:to je nezaměnitelný zvuk,takový vibrační jak přidáš otáček tak to prostě jde poznat že v jednom válci to nespaluje a má to trhavý volnoběh,a z výfuku smrad nespáleného benzínu,ale po chvilce se mi vždycky chytne,těsnění pod palicí vyměnim každopádně co nejdřív jen když bude trochu víc času
to bude iste to tesnenie.. tece ti tam voda, takze sa nezapali zmes, a ide to na tri valce, kedze sa zmes nespali, citis to aj vo vyfuku..minule som videl v service punto s hlavou dole.. jeden piest uplne leskly od vody.. :) prvy zlava.. dotiahli ho, tiez isiel na tri valce.. tesnenie pod hl..