Stránka 1 z 1

Po zahřátí nedrží otáčky na volnoběh - v čem je problém?

Napsal: 14 čer 2008, 00:48
od tovarnik
Mám Fiat Croma 2.0 CHT (karburátor) a řeším problém - při zahřátém motoru cca po 10 km jízdy začne chcípat na volnoběh. Stačí podřazení při delším podržení spojky, stání na křižovatce nebo manévry při parkování a Croma vytuhne... Mechanik tvrdí, že je špatný elektromagnet volnoběhu. Nemůže být závada ještě v něčem jiném, když od studeného motoru to otáčky drží? A kdyby to byl opravdu elektromagnetický ventil, netušíte kde by se dnes něco podobného dalo sehnat? Confused Díky za jakoukoliv radu

Napsal: 14 čer 2008, 23:58
od mauceu
Studeny motor ide na sitic. Ked ti vypne sitic tak ti klesnu otacky. Skus trosku zvysit otacky co to spravi.
Toto je najrychlejsie a najlacnejsie riesenie. :-) Ak nepomoze tak musi poradit niekto znalejsi. (napr. Igok) :wink:

otáčky

Napsal: 15 čer 2008, 02:09
od tovarnik
otáčky už sem zvýšil, na neutrál jsou +-1000, což je na Cromu hodně (má mít kolem 800), ale stejně to potom vždycky padne pod 500 a chcípne... :(