kolísání otáček
Moderátor: peta.smolik
-
- Začátečník
- Příspěvky: 36
- Registrován: 31 led 2006, 20:34
kolísání otáček
Zdar,mám dotaz ohledně otáček.Posledí dobou dost kolísaly, tak jsem si nechal vyčistit škrtící klapku a je to v poho. Teď se mi ale stalo, že mi motor po vyřazení 2x za sebou chcípl. Otáčky šli na 800, chvilku držely a pak šlus .Na diagnostice mi našli špatné hodnoty u čidla teploty motoru, může to mít souvislost? Čidlo teploty motoru a čidlo teploty vody je každé jiné nebo se jedná o to samé, a kde vůbec v motoru je? Mockrát díky
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 36
- Registrován: 31 led 2006, 20:34
-
- Začátečník
- Příspěvky: 36
- Registrován: 31 led 2006, 20:34
Mohl by někdo vyfotit to čidlo o kterém je tu řeč. Nevím o jaké jde. Klapku zkusím vyčistit. Mám poslední dobou podobné problémy s mým Paliem 1,6 74kw. Když je studené tak bez problémů, ale když někde zastavím a za půl hodiny zase nastartuju tak se mi stane, že se rozsvítí kontrolka vstřiku a chcípne motor, otáčky jsou tak 200 na volnoběh. Teď se mi to stalo i za jízdy. Někdy kontrolka vstřiku po chvilce zhasne a jede zas v poho a někdy se to hádá (chvíli jede normal, chvíli kucká). Auto prostě nemá výkon.
Přesně tohle mi dělá 1,2 75k-nevím jak je to u 1,6, ale princip by měl být podobný.Včera jsem očistil konektor krokového motorku který drží volnoběh.Dnes několik startů teplých i poloteplých a zatím v pohodě , ale nechci to zakřiknout.Ještě jsem očistil konektor potenciometru.Když mluvím o čištění-na chemii už nespoléhám a beru to mechanicky jemným smirkem.Klapka na 1,2 obsahuje 1.potenciometr snímá plohu klapky 2.krokový motorek přivírá obtokový kanálek(vzduch při zavřený klapce) 3.teplota nasávaného vzduchu(nemělo by ovlivňovat tohle chování)-Motorek má čtyřpinový konektor,potenciometr 3piny a teplota 2.