Stránka 1 z 3

Výfuk

Napsal: 29 kvě 2008, 18:54
od Fantom
Ahoj,
prosím, potřeboval bych opět poradit.Na internetu jsem něco našel,ale cena vůbec neodpovídala tomu,co mi řekli v kamenném obchodě.
Takže se ptám.Kde bych nejlevněji sehnal výfuk na multinu.Stačí od středové části do konce.

Díky za odkazy a rady.

Napsal: 29 kvě 2008, 20:36
od anonyme
kde mají levný výfuky nevím, ale zajímalo by mě jak dlouho výfuk komu nejdéle vydržel? A co to bylo za značku? Díky.

Napsal: 29 kvě 2008, 23:35
od marcel.pce
VW Passat Kombi r.v. 93 TD, kupovaný v Pardubicích přímo ve VW. I když už ho dávno nemám, originální výfuk je tam dodnes a bez výrazné koroze. Taky to bylo poslední dobrý auto od VW...

Napsal: 30 kvě 2008, 09:48
od BigGeorge

Napsal: 30 kvě 2008, 22:08
od Acirek
já jsem výfuk ještě neřešil. Je tam stále originál. Takže vydrží opravdu dlouho :D

Napsal: 30 kvě 2008, 22:24
od marcel.pce
Multinky jsou pověstné výdrží výfuků, já osobně jsem neslyšel o nikom, kdo by měnil výfuk a Patrik Plesl ho pokud vím také prodával jen jednou - někdo si ho naboural...

Napsal: 02 čer 2008, 14:11
od darko
bezkonkurečně nejlevnější.Odskoušeno,výfuky jsou OK. http://obchod.prodejvyfuku.cz/default.php

Napsal: 04 čer 2008, 16:20
od Rufu
Fouká mi výfuk ,první díl skrz to pletení(vlnovec?).Je nějaká dočasná varianta jak to pletení zaizolovat.Nebo je jen možnost koupit celý 1.díl výfuku? :roll:

Napsal: 04 čer 2008, 16:22
od Karlík
Dobrej mechanik koupí ten vlnovec a převaří ho místo původního. Mě to dělali na Stilu. Ty vlnovce se prodávají v různejch šířkách.

Napsal: 04 čer 2008, 19:32
od Alda
Karlík píše:Dobrej mechanik koupí ten vlnovec a převaří ho místo původního. Mě to dělali na Stilu. Ty vlnovce se prodávají v různejch šířkách.
Přesně tak, univerzál přibližně stejných rozměrů a jeho vevaření.
Práce na cca 10 min. Cena okolo 400,-. Je potřeba koupit oválný (tuším 55x230?) ale já tam mám 50x200 a v poho. Taky záleží jak se to uřízne.

Napsal: 04 čer 2008, 22:35
od XpavelX
Tak to jsem asi ta vyjimka.. Vyfuk mi zacal dost "drncet", v servise mi rekli, ze jsou vysypane jakesi desticky, co brzdi vyfukove plyny.. V original Fiatu stoji vyfuk mimochodem 12.000,-...

Napsal: 05 čer 2008, 06:30
od Alda
XpavelX píše:Tak to jsem asi ta vyjimka.. Vyfuk mi zacal dost "drncet", v servise mi rekli, ze jsou vysypane jakesi desticky, co brzdi vyfukove plyny.. V original Fiatu stoji vyfuk mimochodem 12.000,-...
Obecně v každém servisu ti řeknou takovou variantu, kdy se co nejméně nadřou a co nejvíce mohou fakturovat. Destičky tím myslí asi přepážky v tlumiči (?). Dají se dělat různé věci, já měl na předchozím autě jako poslední tlumič navařen střední díl z felicie. Na ME a STK v poho. Ale Multi bych to neudělal.

Napsal: 05 čer 2008, 11:24
od adap
XpavelX píše:Tak to jsem asi ta vyjimka.. Vyfuk mi zacal dost "drncet", v servise mi rekli, ze jsou vysypane jakesi desticky, co brzdi vyfukove plyny.. V original Fiatu stoji vyfuk mimochodem 12.000,-...
U mě drnčení způsoboval shořelý katalizátor. Dal jsem univerzál a ten vydržel půl roku, zase drnčí. Je to BiPower, tak nevím jestli to není vyšší teplotou spalin.

Napsal: 08 čer 2008, 15:43
od zbynek
Ahoj kolezi multipláci,
mně odešel výfuk po nějakých 130tis. km. Koroze z vysrážené vody uvnitř potrubí. Uhnilo to přímo v místě styku trubky s pletencem ze strany od výfuku.
Mám M Bipower, pletenec je jak na potvoru oválný a trubka k němu mění tvar z kruhového na ovál.
To dost komplikuje opravu, protože se tam nedal dát žádný universální a navařit to.
A taky nikdo moc nechtěl do Bipoweru se svářečkou, strašpytlové.
Nakonec jsem pochodil až v originál servisu Fiat Dojáček v Praze.
Vyměnili celý díl výfukové soustavy a zatím dobré (je to cca. rok). Stálo to přes 5 tisíc...
z

Napsal: 08 čer 2008, 21:12
od Alda
zbynek píše:Ahoj kolezi multipláci,
mně odešel výfuk po nějakých 130tis. km. Koroze z vysrážené vody uvnitř potrubí. Uhnilo to přímo v místě styku trubky s pletencem ze strany od výfuku.
Mám M Bipower, pletenec je jak na potvoru oválný a trubka k němu mění tvar z kruhového na ovál.
To dost komplikuje opravu, protože se tam nedal dát žádný universální a navařit to.
A taky nikdo moc nechtěl do Bipoweru se svářečkou, strašpytlové.
Nakonec jsem pochodil až v originál servisu Fiat Dojáček v Praze.
Vyměnili celý díl výfukové soustavy a zatím dobré (je to cca. rok). Stálo to přes 5 tisíc...
z
Hmm, já to měl 10x levnější (viz. výše). Holt není servis jako servis.