Stránka 1 z 5

motor 1.2,8V - cuká

Napsal: 10 kvě 2008, 23:24
od Fandy
Ahoj,jsem tady nový :D rád bych věděl,motor mi cuká v nižších otáčkách,typuji projít svíce,kabely,vzduch filtr.Může být?

Napsal: 10 kvě 2008, 23:37
od Katy
zkus pouzit tlacitko "nahore" - Hledat, myslim ze par odpovedi bys nasel (napr.nez nekdo odepise)) ;) a at takovych temat zas nemame tady mraky. cao.

Napsal: 12 kvě 2008, 07:26
od Fandy
Pravda,něco jsem i našel.Vyměnil jsem svíčky,změřil kabely k nim,vzduch. filtr nový.Motr je krásně tichý,ale pořád si pocukává....budu teda hledat dál

Napsal: 12 kvě 2008, 07:46
od Arrow79
Mohlo by to byt aj benzinom :)

Napsal: 12 kvě 2008, 20:01
od onc
... co takhle vyzkouset tlak paliva ... a co se tyce tech kabelu - nejdou zmerit
jsou vysokonapetove ... jen vymena ...

Napsal: 13 kvě 2008, 08:07
od Fandy
Proč by nešly kabely měřit?Všechny 4 mají cca 0,6-0,7kohm myslím že jsou ok.A ten tlak paliva-jak zjistím,že je správný?Možná by bylo dobrý napíchnout na diag.Škoda že to nejde na můj kabel s VAG-COMem co používám na VW :(..Ale jo,kabel může být naprd-když bude mít "prostřelenou" izolaci...

Napsal: 13 kvě 2008, 22:20
od Vasek176
vyhod ty kabely a dej si tam jiný...já se ted pohybuju o 100krát nižších odporech a jede to o dost líp...když ten motor ohřeješ tak taky cuká???

Napsal: 13 kvě 2008, 22:55
od Fandy
Teplej je o dost lepší,vynechává míň :)

Napsal: 14 kvě 2008, 12:56
od Pun-to
Lambda

Napsal: 14 kvě 2008, 13:21
od marty3d
Taky se klonim k lambda sondě, taky mi to za studena cukalo. Po výměně pohoda... ale teda já na to přišel na diagnostice.

Napsal: 14 kvě 2008, 21:54
od Fandy
No,paráda.Jinak ještě jsem zapoměl-mám pocit že motor nejde za plynem :(Taky důsledek lambdy? V pondělí jsem objednán v servisu na diag.,tak jsem zvědavej 8)

Napsal: 14 kvě 2008, 21:57
od Vasek176
Mno ještě bych zkusil zda není někde z oxidovaný kontakt od lamdy,ale naznačuje to na lamdu

Napsal: 16 kvě 2008, 08:36
od J.kiwi
mám podobný problém s 1,2 8v, ale moje Punto cuká jen ráno, když je chladnějí a motor je studený. Po ujetí cca 3Km a zahřátí je vše OK - svíčky a kabely jsou nové. Myslíte, že by to mohlo být cívkou nebo jak je napsáno výše lambdou ? Kolik asi stojí nova lambda ma MK2 ? Auto má 75 tis km.

Napsal: 16 kvě 2008, 08:47
od 5-ko
;-)
Hehehe... mne to cuká tiež... Čo typujete chalani... Vymeníte a čo.... Začne to cukať potom zasa... Možno nie od lambdy ale od iného.... A tá sonda stála asi pred pol rokom vyše 3tis., myslím bosh.... Potom sa tu riešili aj univerzál a podobne...

Fakt si myslíte že na našich autách bude výmena sondy prínos? Máte to v tak otrasnom stave? Ja mám tachometrových asi 150 tis. a ktovie koľko ešte stočených.... Nehorší sa to, neprší na mňa a cez zimu mi je teplo.... chápete?

Neriešil by som to ďalej, keby som menil sviečky, káble, filtre a výsledok 3:0 pre fiat. A preto som aj ja rezignoval...

A ešte: Opravíš to, odíde ti ono... Šporkasa.

Ale aj tak mám rád tú k*rvu taliansku... ;-)

Napsal: 16 kvě 2008, 09:22
od Fandy
Až na to že ty lambady jsou tam 2,vypadá to,že je mám celkem nedávno měněný.Beru to podle přívodních kablíků a konektorů i sond-jak nové :? Vypadá to že předchozí majitel to možná řešil a nedokončil.Já na to přijdu,snad :wink: Ještě dotaz:nemůže to dělat o zub posunutý rozvod...třeba?