Stránka 1 z 3

TYP - cisteni vzduch.filtr

Napsal: 06 kvě 2008, 21:21
od n8w
cus
prohraboval sem se nejakejma navodama jak cistit vzduch.filtr a kazdej hlasa neco jinyho...jeden ze po umyti se muze pouzit olej wd40, druhej zase ze ne....omg....
...takze, muzu pouzit olej wd40 po umyti filtru raceland? nemam zadnej origo K&N olej nebo tak, takze musim varit z "co dum dal":)))....

jeste jedna otazka...pred nejakou dobou mi to zacalo cukat do 3tis otacek...pak je to uz ok....kdyz rychle seslapnu plyn tak to cuka do tech cca 3tis...kdyz seslapuju plynule tak to necuka:))
nevite nekdo co by to mohlo bejt?

Napsal: 06 kvě 2008, 21:28
od Pun-to
No WD40 určitě ne. Když s ním namažu řetěz na kole tak je za tři tejdny úplně suchej. A to je to co nepotřebuješ. Kup origo olejíček.

Napsal: 06 kvě 2008, 21:49
od n8w
Pun-to píše:No WD40 určitě ne. Když s ním namažu řetěz na kole tak je za tři tejdny úplně suchej. A to je to co nepotřebuješ. Kup origo olejíček.
hmmm ted me napadlo...muzu vubec tenhle cisiti??? nekery se nesmej cisti ne?
mam tenhle: http://tuningevolution.com/eshop/catalo ... T2004S.jpg

Napsal: 06 kvě 2008, 22:34
od Vencapunto
Já mam podobnej kónus(ne Raceland) a běžně ho jenom umeju a vyperu v teplý vodě s jarem dokud neni voda z něj čistá a ničim ho pak nestříkam a je pořád jak novej

Napsal: 07 kvě 2008, 07:59
od SHANE54
ked cuka v nizkych otackach, tak pravdepodobne filter (motor sa nevie nadychnut poriadne). normalne ho vyper vo vlaznej vode...
ale rataj s tym, ze to uz nove nebude... :wink:

Napsal: 07 kvě 2008, 09:29
od n8w
Vencapunto píše:Já mam podobnej kónus(ne Raceland) a běžně ho jenom umeju a vyperu v teplý vodě s jarem dokud neni voda z něj čistá a ničim ho pak nestříkam a je pořád jak novej

fakt jo??? sem prave v nejakym tom tisicim navodu cetl, ze pokud filtr nenastrikas tak potom neplni funkci filtru:))...no ale jestli to delas prvavidelne a furt jezdis tak to asi funguje:))))))

Napsal: 07 kvě 2008, 09:32
od n8w
SHANE54 píše:ked cuka v nizkych otackach, tak pravdepodobne filter (motor sa nevie nadychnut poriadne). normalne ho vyper vo vlaznej vode...
ale rataj s tym, ze to uz nove nebude... :wink:
jako to cukani je docela citelny...az mi bylo divny ze by to delal filtr...ackoli je fakt ze to nezacalo z necehoz nic...

ted de hlavne voto jestli ho muzu jen umejt a nicim nestrikat...protoze jestli bych to nejak posral, tak bych byl v <!>...pojedu 1000km a rad bych dojel:))))

Napsal: 07 kvě 2008, 09:58
od MIKI-GT
n8w píše:
SHANE54 píše:ked cuka v nizkych otackach, tak pravdepodobne filter (motor sa nevie nadychnut poriadne). normalne ho vyper vo vlaznej vode...
ale rataj s tym, ze to uz nove nebude... :wink:
jako to cukani je docela citelny...az mi bylo divny ze by to delal filtr...ackoli je fakt ze to nezacalo z necehoz nic...

ted de hlavne voto jestli ho muzu jen umejt a nicim nestrikat...protoze jestli bych to nejak posral, tak bych byl v <!>...pojedu 1000km a rad bych dojel:))))

Pokud si chceš zasrat nebo zničit váhu vzduchu tak to nastříkej tím olejem... jinak to vyper a nech nebo nejlépe koupit čistící sadu..není až tak drahá a máš to na více použití.. Stejně ti ten filtr nic nepřidá..natož na puntu kde to saje teplej vzduch všude z motoru...

Napsal: 07 kvě 2008, 10:02
od n8w
MIKI-GT píše:
n8w píše:
SHANE54 píše:ked cuka v nizkych otackach, tak pravdepodobne filter (motor sa nevie nadychnut poriadne). normalne ho vyper vo vlaznej vode...
ale rataj s tym, ze to uz nove nebude... :wink:
jako to cukani je docela citelny...az mi bylo divny ze by to delal filtr...ackoli je fakt ze to nezacalo z necehoz nic...

ted de hlavne voto jestli ho muzu jen umejt a nicim nestrikat...protoze jestli bych to nejak posral, tak bych byl v <!>...pojedu 1000km a rad bych dojel:))))

Pokud si chceš zasrat nebo zničit váhu vzduchu tak to nastříkej tím olejem... jinak to vyper a nech nebo nejlépe koupit čistící sadu..není až tak drahá a máš to na více použití.. Stejně ti ten filtr nic nepřidá..natož na puntu kde to saje teplej vzduch všude z motoru...
hmm...s tim teplym vzduchem ses mimo, mam to vosetreny:)))...jinak zbytek=dik...

Napsal: 07 kvě 2008, 10:19
od MIKI-GT
n8w píše:
MIKI-GT píše:
n8w píše: jako to cukani je docela citelny...az mi bylo divny ze by to delal filtr...ackoli je fakt ze to nezacalo z necehoz nic...

ted de hlavne voto jestli ho muzu jen umejt a nicim nestrikat...protoze jestli bych to nejak posral, tak bych byl v <!>...pojedu 1000km a rad bych dojel:))))

Pokud si chceš zasrat nebo zničit váhu vzduchu tak to nastříkej tím olejem... jinak to vyper a nech nebo nejlépe koupit čistící sadu..není až tak drahá a máš to na více použití.. Stejně ti ten filtr nic nepřidá..natož na puntu kde to saje teplej vzduch všude z motoru...
hmm...s tim teplym vzduchem ses mimo, mam to vosetreny:)))...jinak zbytek=dik...
Myslíš? jediný air filtr co funguje je bmc cda kit co stojí asi 6tisíc..na brzdě potvrzeno... měl jsem taky ten hříbek odstíněnej a navedenej vzduch z nárazníku... a nebylo to pořád ono než ted.. (navíc ty máš "astmatika" tam to je znát víc ten filtr a teplota nasávanýho vzduchu) u turba je to téměř jedno..tam to má na práci FMIC

Napsal: 07 kvě 2008, 10:48
od n8w
MIKI-GT píše:
n8w píše:
MIKI-GT píše:
Pokud si chceš zasrat nebo zničit váhu vzduchu tak to nastříkej tím olejem... jinak to vyper a nech nebo nejlépe koupit čistící sadu..není až tak drahá a máš to na více použití.. Stejně ti ten filtr nic nepřidá..natož na puntu kde to saje teplej vzduch všude z motoru...
hmm...s tim teplym vzduchem ses mimo, mam to vosetreny:)))...jinak zbytek=dik...
Myslíš? jediný air filtr co funguje je bmc cda kit co stojí asi 6tisíc..na brzdě potvrzeno... měl jsem taky ten hříbek odstíněnej a navedenej vzduch z nárazníku... a nebylo to pořád ono než ted.. (navíc ty máš "astmatika" tam to je znát víc ten filtr a teplota nasávanýho vzduchu) u turba je to téměř jedno..tam to má na práci FMIC
ok..sem nevedel ze pocitas s tim ze to mam odstineny a rouru vod narazniku...tak to mam:)...hehe "astmatika", no v lete nic moc:DDD.
Hele ale stejne se mi zda ze ten filtr je lepsi nez klasickej box...

Napsal: 07 kvě 2008, 12:56
od MIKI-GT
záleží na jakém autě.. výkon ti to určitě nezvedne.. párkrát jsem četl na forech že to dokonce motor zabilo výkonově dolů (v případě instalace těch levných filtrů). Jediný co je + je to že ti líp bere vzduch takže to jede o trošku líp v nižších rpm... mám zkušenost z GT kdy mi to na ten kužel občas škublo v nizkých ot protože tam byl velký průtok vzduchu.. ted mám origo box vytlumený teploodolnýma páskama je trochu rozřezanej tak aby bral vzduch z dvou míst z nárazníku náporem.. myslím že to funguje slušně..jediná nevýhoda je ta že to zabírá víc místa než ten hříbek...

astmatik je název u turbařů pro auta bez turba :wink:

Napsal: 07 kvě 2008, 13:30
od n8w
MIKI-GT píše:záleží na jakém autě.. výkon ti to určitě nezvedne.. párkrát jsem četl na forech že to dokonce motor zabilo výkonově dolů (v případě instalace těch levných filtrů). Jediný co je + je to že ti líp bere vzduch takže to jede o trošku líp v nižších rpm... mám zkušenost z GT kdy mi to na ten kužel občas škublo v nizkých ot protože tam byl velký průtok vzduchu.. ted mám origo box vytlumený teploodolnýma páskama je trochu rozřezanej tak aby bral vzduch z dvou míst z nárazníku náporem.. myslím že to funguje slušně..jediná nevýhoda je ta že to zabírá víc místa než ten hříbek...

astmatik je název u turbařů pro auta bez turba :wink:
no hele to ze to zabilo motor se mi fakt nezda:))) nevim no...skubani protoze hodne vzduchu???=COZE???...neni to nahodou obracene?...takze vlastne sport.filtr autu nepomaha vubec a jeste posle vykon dolu...hmm ok kamo:))))...to je moc:DDD

Napsal: 07 kvě 2008, 13:59
od MIKI-GT
n8w píše:
MIKI-GT píše:záleží na jakém autě.. výkon ti to určitě nezvedne.. párkrát jsem četl na forech že to dokonce motor zabilo výkonově dolů (v případě instalace těch levných filtrů). Jediný co je + je to že ti líp bere vzduch takže to jede o trošku líp v nižších rpm... mám zkušenost z GT kdy mi to na ten kužel občas škublo v nizkých ot protože tam byl velký průtok vzduchu.. ted mám origo box vytlumený teploodolnýma páskama je trochu rozřezanej tak aby bral vzduch z dvou míst z nárazníku náporem.. myslím že to funguje slušně..jediná nevýhoda je ta že to zabírá víc místa než ten hříbek...

astmatik je název u turbařů pro auta bez turba :wink:
no hele to ze to zabilo motor se mi fakt nezda:))) nevim no...skubani protoze hodne vzduchu???=COZE???...neni to nahodou obracene?...takze vlastne sport.filtr autu nepomaha vubec a jeste posle vykon dolu...hmm ok kamo:))))...to je moc:DDD
zřejmě asi nevíš princip váhy vzduchu....dej si tam vejfuk, optiku a pojede ti to 300 z místa.......zajed na brzdu před a po a pak se tu se mnou hádej jinak si tu nebudu plítvat čas s někým jako si ty... chceš pomoct, když ti napíšu svůj názor tak se směješ...prosím jak chceš.. proč jezdí GTčka za mnou s něčím když chtějí poradit nebo něco udělat...ale to je jedno..stačí sledovat jiná fora než čr a znát trochu motory...takže nasedano

Napsal: 07 kvě 2008, 14:13
od n8w
MIKI-GT píše:
n8w píše:
MIKI-GT píše:záleží na jakém autě.. výkon ti to určitě nezvedne.. párkrát jsem četl na forech že to dokonce motor zabilo výkonově dolů (v případě instalace těch levných filtrů). Jediný co je + je to že ti líp bere vzduch takže to jede o trošku líp v nižších rpm... mám zkušenost z GT kdy mi to na ten kužel občas škublo v nizkých ot protože tam byl velký průtok vzduchu.. ted mám origo box vytlumený teploodolnýma páskama je trochu rozřezanej tak aby bral vzduch z dvou míst z nárazníku náporem.. myslím že to funguje slušně..jediná nevýhoda je ta že to zabírá víc místa než ten hříbek...

astmatik je název u turbařů pro auta bez turba :wink:
no hele to ze to zabilo motor se mi fakt nezda:))) nevim no...skubani protoze hodne vzduchu???=COZE???...neni to nahodou obracene?...takze vlastne sport.filtr autu nepomaha vubec a jeste posle vykon dolu...hmm ok kamo:))))...to je moc:DDD
zřejmě asi nevíš princip váhy vzduchu....dej si tam vejfuk, optiku a pojede ti to 300 z místa.......zajed na brzdu před a po a pak se tu se mnou hádej jinak si tu nebudu plítvat čas s někým jako si ty... chceš pomoct, když ti napíšu svůj názor tak se směješ...prosím jak chceš.. proč jezdí GTčka za mnou s něčím když chtějí poradit nebo něco udělat...ale to je jedno..stačí sledovat jiná fora než čr a znát trochu motory...takže nasedano
no jasne ty vsevede..."HELP-GT nejde radit" - si to voe sprav sam ne? kdyz za tebou vsichni "GTckari" jezdej...lol tyve skoda ze nemas GT v hlave...

ale jinak dik za radu ty GTcko