Stránka 1 z 1

RADA NAD ZLATO...

Napsal: 26 dub 2008, 20:40
od bob
ZDRAVÍM VŠECHNY MULTÁKY,
Jako nový majitel multiply na CNG /1měsíc/prosím kohokoliv o radu.S autem jsem zatím spokojen, jen mě trápí mírné chvění(až třepot) auta od zadní nápravy.Kola jsou vyvažené,gumy stejnoměrně sjeté.Chvěje se to v malé rychlosti,pak od 50 - 100 km/h,potom se to ztrácí,jelikož sem vzorný řidič, tak nad 100 km/h se mi nechce jezdit po městě a okolí..potom mě napadlo jestli to může být kvalitou cest v ČR a jestli to je standart u multiply , že se sem tam roztřepe , tak se dá na to zvyknout,.Jinak sem tam řeším chcípaní na volnoběh.Manželce to včera zdechlo 2 x,mě dnes ani jednou,tak nevím..snad na toto téma někdy jindy nebo nikdy..,děkuji předem za kvalitní radu a pomoc
BOB

Napsal: 28 dub 2008, 13:52
od dusbaj2
po osobnich zkusenostech kdy jsem quli valivemu hluku vymenil i loziska, bylo to sice na predni naprave, ale vysledkem je ze to byli v bazaru kupovane pneu. Mezi tim mi to znicilo tlumice. Nemyslim ze by to mohlo byt vono, ale clovek nikdy nevi.....

Napsal: 28 dub 2008, 21:32
od darko
nech si zkontrolovat zadní ramena a popř.geometrii.Jinak za "chcípání" může tisíc věcí.Proběhni si forum,zejména ty řešící problémy s provozem na plyn.

Napsal: 29 dub 2008, 17:10
od XpavelX
Chvění - možná rameno nápravy, Multiply na to dost trpí.

Chcípání - možná škrtící klapka, už to tu bylo mockrát...

Napsal: 05 kvě 2008, 15:58
od stillo
Ja by som začal od najjednoduchšieho vylučovacou metódou. Mal som podobný problém na Pande s letnými Pirelli P3000 po cca 45 000km.

Pri pomalej jazde cca 30-50kmh na rovnej ceste bolo počuť a cítiť na podlahe tiché búchanie.

Skús zameniť na chvílu zadné a predné pneu. Je možné, že je to v pneu - nerovnomerný tvar. Ak je to v pneu, na predných by to malo byť počuť ešte viac.

Napsal: 06 kvě 2008, 09:52
od bob
Děkuji všem za radu,budu to řešit.Ale ted momentÁlně už TÝDEN stojím.Stalo se to před týdnem , kdy multak přestal jezdit,ani na plyn ani na benzín se mu nechtělo..normalně za jízdy nešla štáva..po vychladnutí jsem zase normálně nastartoval ujel cca 3-4km , zahřálo se to na provozní teplotu a NEJELO.Už to bylo na diagnostice ve FIATU a auto je bez závad,na nic nepřišli.Plno čidel a jiných el.systému je bez zpětné vazby tak na počítači nejde všechno zjistit.Ted nezbývá než přemeřit ručne všechy tepelná čidla a doufat že se to vyřeší a až budu zase jezdit tak budu ten nejštastnější MULTAKDRIVER a napíšu co stím bylo.ZDAR

Napsal: 12 kvě 2008, 21:39
od bob
HURÁÁ.Tak už zase jezdím!!Zjištění závady=3 dny,oprava 1/2 dne.Byl přerušen na dvou místech kabel od čidla snimaní otáček.Bylo to v místě kde se zacvakavá do tech pacek na držení kablu,asi se to utřepalo k smrti.Za ty dva dny jsem vypozoroval,že přestalo i to známé CHCÍPÁNÍ, které mě trochu vadilo.Jsem tak rád , že už nejsem závislý na MHD..
Tak příště snad na veselejším tématu..

Re: RADA NAD ZLATO...

Napsal: 25 pro 2010, 10:13
od buffyna
Ahoj,
kde je prosím Tě přesně to čidlo snímání otáček?
Díky za odpověď

Re: RADA NAD ZLATO...

Napsal: 28 pro 2010, 17:36
od mobbydyk
buffyna píše:Ahoj,
kde je prosím Tě přesně to čidlo snímání otáček?
Díky za odpověď
No nevím jak to popsat,snad mi někdo pomůže,je to ze spodu,a jak je vidět pod rozvodovym řemenem takové ozubené kolo tak by to mělo být to čidlo kousek od toho,vede k tomu snad jediný kabel připnutý pod filtrem/olejovým/k vaně motoru,určitě to najdeš.zdar

Re: RADA NAD ZLATO...

Napsal: 09 úno 2011, 20:18
od rekib
RADA NAD ZLATO - toto je na všetkých fórach nevhodný nadpis - mal by sa týkať konkrétneho problému

Re: RADA NAD ZLATO...

Napsal: 21 úno 2011, 22:29
od mustang2
když jsem mněl ještě formana tak mi to chvění dělali protektory
možná máž špatné gumy skusil bych je prohodit s jinýma jestli to nepomůže

Re: RADA NAD ZLATO...

Napsal: 27 čer 2011, 23:23
od Petrovič
mustang2 píše:když jsem mněl ještě formana tak mi to chvění dělali protektory
možná máž špatné gumy skusil bych je prohodit s jinýma jestli to nepomůže
Měl jsem na Multiple chvění napřed na zadní pravé pneu chvění bylo cítit na sedadle, chvěcí kolo pak přehozeno na předek a chvění začalo od předku a bylo cítit i na volantě, Multipla je kočár s velkými péry tak každá nesrovanlost = chvění se projeví i u vnitř a výsledek údejně naražený plechový disk na němž je pneu - kolo před tím dvakrát vyvažováno a pořád stejné. Po výměně bubnu - vzat ze zimní pneu, chvění ustalo, takže to byl plechový disk kola. Na první pohled není na neobutém chvěcím disku žádné naražení, snad by se to našlo po přesném proměření - výška, kulatost atd. ale asi to nepůjde srovnat. Petrovič