Fiat Sedici (16)
Napsal: 22 dub 2008, 08:39
Nikde to tu není tak jsem se rozhodl semka hodit pár blbostí o tomto autě.
sedici je italsky šestnáct, ale to my všici přece víme, 16 je to proto že to má pohon 4x4 a to se rovná zmíněných 16. Auto je to samý jako Suzuki SX4 liší se pár designovýma změnama a logem. Motory jsou stejné u obou značek 1,6 benzín suzuki 107k, ale bez turba je takovej dýchavičnej a těžkopádnej, to pravý jahodový je 1,9 Mjet 120k od fiatu kde to skvěle tahá turbo. Auto se dodává ve dvou variantách dynamic a emotion. dále pak jako 4x2 a 4x4 u čtyřkolky si každý může zvolit jestli chce jen přední náhon, nebo přes elektrospojku automaticky připojovat zadní náhon, a nebo stále 50:50 předek zadek, ale to lze jen do 60km/h. Místa je ve fiatu taky víc než v suzuki, já to přikládám za vinu vhodněji vykrojeným sedákům. Co je zlý tak tam není dualdrive kterej by se tam opravdu hodil, kolikrát když jsem se otáčel v podzemních garážích tak jsem se cítil jako bych otáčel volantem od felicie bez posilovače. jinak co budí úsměv na rtech jsou ostřikovače, zcela právem by se toto dalo pojmenovat jako auto s fontánkou... chtěl jsem ostříknout, a vyletělo několik paprsků vody do vzduchu a přistály na čelním skle až na ducatu za mnou
řekl bych stručné to info.... kdo bude chtít něco vědět ať se ozve.
sedici je italsky šestnáct, ale to my všici přece víme, 16 je to proto že to má pohon 4x4 a to se rovná zmíněných 16. Auto je to samý jako Suzuki SX4 liší se pár designovýma změnama a logem. Motory jsou stejné u obou značek 1,6 benzín suzuki 107k, ale bez turba je takovej dýchavičnej a těžkopádnej, to pravý jahodový je 1,9 Mjet 120k od fiatu kde to skvěle tahá turbo. Auto se dodává ve dvou variantách dynamic a emotion. dále pak jako 4x2 a 4x4 u čtyřkolky si každý může zvolit jestli chce jen přední náhon, nebo přes elektrospojku automaticky připojovat zadní náhon, a nebo stále 50:50 předek zadek, ale to lze jen do 60km/h. Místa je ve fiatu taky víc než v suzuki, já to přikládám za vinu vhodněji vykrojeným sedákům. Co je zlý tak tam není dualdrive kterej by se tam opravdu hodil, kolikrát když jsem se otáčel v podzemních garážích tak jsem se cítil jako bych otáčel volantem od felicie bez posilovače. jinak co budí úsměv na rtech jsou ostřikovače, zcela právem by se toto dalo pojmenovat jako auto s fontánkou... chtěl jsem ostříknout, a vyletělo několik paprsků vody do vzduchu a přistály na čelním skle až na ducatu za mnou
řekl bych stručné to info.... kdo bude chtít něco vědět ať se ozve.