Stránka 1 z 1
Help-aky motor pre weekend
Napsal: 16 dub 2008, 10:48
od Gusto
Mam otazku o motoroch 1.2
1.2- 16V ma kod motora 188A5.000
1.2- 8V 54KW ma kod 178B5.000
1.2- 8V 44KW ma aky kod?
Bezne sa ponukaju auta 1.2 16V 54KW,nie je to blbost ked 1.2 8V ma 54KW?
Chcel by som motor 1.2 a neviem ktory by bol najvhodnejsi pre palio weekend.Viete poradit?vdaka.
Napsal: 16 dub 2008, 11:03
od majco
záleží pre aký trh alebo pre ktorú krajinu bolo Dané palio robené 1,2 44kw ---188 A4.000/178 C4.066 / 178 B7.045
Do palia 1,2 16v to je dobrý motor alebo 1,2 8v kodom 188 to má aj dvojkové punto a ten motor je nezmar
Napsal: 16 dub 2008, 11:39
od Gusto
Myslis ze sa nemusim obavat 1.2 8V 54KW?bude dostacujuci?predsa palio je dlksie ma hmotnost 1100kg
Napsal: 16 dub 2008, 11:49
od majco
Gusto píše:Myslis ze sa nemusim obavat 1.2 8V 54KW?bude dostacujuci?predsa palio je dlksie ma hmotnost 1100kg
ak máš možnosť kúpiť 16v tak kúp to ale poznám dosť ludí čo má aj 1,2 8v a nestažujú si. tak ono rakera to nie je ale v pohode to stačí. Ale robí sa aj 1,6 16v motor
a tam ja výkonu na rozdávanie
Napsal: 16 dub 2008, 19:06
od bigben.m
1,7TD-těžkopádné,línější ,ale dá se jezdit pod 6l/100km
1,2 8V 54kW-živé,poněkud žíznivější(tak 6,5-7),dost lehká převodovka-dost točí-při 100km/h 3500ot/min
1,6 nemám zkušenosti
1,2 8V 44kW-po faceliftu 2001-menší výkon,těžší převody,moc to netočí , ale zdaleka to není tak živé jak starší typ-spíš pro klidniou a úspornou jízdu(jezdí s tím služebně syn a víc se mu líbí 1,2 54kW)
1,2 12V-nebo 16V?tuším 80 koníků-to by bylo brko,ale na to nemám
Mimochodem vozím v 1,2 54kW dost nákladu a díky lehkým převodům to jede slušně i naložený.řadím s tím míň jak v 1,7TD.
Napsal: 16 dub 2008, 22:09
od paliodan
mě připadne nejlepší verze 1.7TD s dobře odladěným turbem a dobastleným intercolerem,prostě raketa za cca 7l nafty