Stránka 1 z 3
HELP - 1.6 ztratí volnoběch a chcípne
Napsal: 15 dub 2008, 20:19
od weslyl
Zdravim, potřeboval bych poradit. Stává se mi, že motor klesne pod otáčky a chcípne. Také mi prosvěcuje kontrolka střiků asi to bude mít nějakou sovislost. Zatím jsem nic nezkoušel, prosím o radu.
Napsal: 15 dub 2008, 22:44
od hanys
pravděpodobně krokový motorek volnoběhu.měl jsem stejný problém
Napsal: 16 dub 2008, 09:04
od Stanno
kde tankujes? ak tankujes nejaky lacny benzin tak si mohol zaniest filter alebo vstrekovac..
Napsal: 16 dub 2008, 12:42
od weslyl
myslim že tim benzínem to nebude, tankuju jenom u renomovaných benzijních pump.
Napsal: 16 dub 2008, 12:45
od Stanno
kontroloval si bezne veci?
1. dostatok oleja, jeho stav, ci nie je na viku oleja biela emulzia..
2. chladiaca kvapalina.. neubuda?, netlakuje nadobku?
ak ma tendenciu zdochnut, moze to byt aj tesnenie pod hlavou ..
Napsal: 16 dub 2008, 12:52
od weslyl
jasne, olej je před týdnem měněnný vana je ready. Žádná s náplní neubívá.
Spíš si myslím že to bude tim motorkem. Akorát nevim jak bych ho měl otestovat.
Napsal: 16 dub 2008, 19:20
od weslyl
právě že nechcípe pořád, ale si tak na 10tý křižovatce za odmášknutí spojky prostě z ničeho nic zdechne, neni to moc příjemné, eště že tak dobře chytá.
Napsal: 16 dub 2008, 23:45
od hanys
jo,mě to dělalo ze začátku cca co 100km a ten interval se pomalu zmenšoval.motorek vymontuj,sundej koleno ze sání ať máš přístup k obtokovému kanálu,zacpi
díru po motorku nějakým špuntem,posaď někoho za volant a zacpi prstem kanálek(ne úplně,trochu vzduchu musí projít).start the machine.povolováním a přicpáváním kanálku měníš volnoběžné otáčky
a sleduj,jak chodí pístek motorku.já ho měl přidřený,musel jsem rozebrat,vyčistit a namazat,ale ušetřil jsem trojku za nový
Napsal: 20 dub 2008, 19:55
od weslyl
tak jsem odmonotval ten motůrek, a zjistil že se mu moc nechce, chtel bych ho rozebrat, ale nevim jak na něj. nemáte nejaký nápady?
Napsal: 21 dub 2008, 14:41
od hanys
rozebírání moc nedoporučuju,je to masakr
,ale když si troufáš
...
na straně konektoru jsou po obvodu co 120° tři šroubky bez hlavy,ty odvrtáš po plast konektoru a ten pak opatrně taháš ven.bacha na drátky.pak vytáneš stator a rotorem točíš proti směru hod. ruč.-vyjede pístek z těla statoru.bacha-pístek je jištěný proti pootočení,nesnaž se s ním kroutit. pak vše vyčistíš a namažeš,třeba wd40.z konektoru vyšroubuj zbytky šroubků,celé to poskládej zpátky a místo původních šroubů dej imbusy m3.toť celé
Napsal: 21 dub 2008, 19:03
od weslyl
dík, vyzkošim. snad to nezkonim!:)
Napsal: 28 dub 2008, 18:38
od weslyl
Tak jsem to torchu rozebral, namazal, ale blbne to pořád stejně asi by chtel vyměnit. Nevíte náhodou někdo přibližnou cenu nového motorku nebo z vrakovište?:-(
Napsal: 02 kvě 2008, 09:18
od hanys
nový 2500 - 4500
Napsal: 05 kvě 2008, 18:17
od weslyl
Myslíš že tenhle bych tam nemohl hodit, když mám Punto 90?
http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/mm-b02
Napsal: 05 kvě 2008, 18:37
od Cassius
Stanno píše:1. dostatok oleja, jeho stav, ci nie je na viku oleja biela emulzia..
2. chladiaca kvapalina.. neubuda?, netlakuje nadobku?
Co by znamenala ta bílá emulze?