No tak co sa tyka nalepiek,
tak vzduchova vlozka co sa dava do original boxu tak ta je green ta nalepka sedi, olej mam Castrol GTX 5W-40 tak aj to sedi ,reproduktory som daval Sony Xplod tak moze byt tiez a v najblizsej dobe chcem aj nejake kvalitnejsie radio ale uz s vysuvnym LCD displejom.
Disku su ALU 6J x 15 s ET 35 DOTZ nankan 195/45 R15,oproti zimnym R14 185/60 tam citit rozdiel - podvozok je o dost tvrdsi,
Ta brembo je len cisto zatial na okrasu
, este som mal ich viacej ako napriklad xenon atd ale to som uz nedaval kedze to ani nemam,
investicie co zatial sli do auto:
-----------------------------------
Samotny Fiat Punto r.v.2000 1.2i 152 000 sk
green vlozka 2 000 sk
nahradny kluc 3 500 sk
pre istotu vymena tesnenia pod hlavou 2 500 sk
repro JVC v predu,vzadu Xplody 3 000 sk
zimne gumy matador R14-185/60 6 000 sk
Alu disky DOTZ plus pneu nankang 18 000 sk
navigacia Garmin numi 5 000 sk
vymena oleja Castrol GTX 2 000 sk
nalepky pre image
1 700 sk
v najblizsej dobe chcem dat spravit chiptuning,objednane mam potahy cierno zlte original fiat tak na buduci tyzden by mali dvojst.
S autom chodim kazdy den do prace a cez vikendy zas po diskotekach s partiou, ma to len 44kW ale na ten vykon je do dost zive - kamarat ma Seat Ibizu 1.4 benzin a nemal sancu
Mal som najprv vyhliadnutu Peugeot 206 ale som rad ze nakoniec mam Fiatika aj ked pred kupov ma vela ludi odradzalo ze Fiaty su kazive, ze vraj som mal kupit skodu alebo ww
,
Keby som kupoval auto cisto len na frajerinu tak jedine 1.8 HGT, ale kedze potreboval som usporne auticko tak volba bola jednoznacna... ale teraz by som bral jedine uz len 1.2 16V minimalne..
Spotrebu mam teraz primernu okolo 6litrov ale kebyze ma clovek lahku nohu a drzi to pekne otacky len tam kde maju byt tak tych 5litrov neni problem dosiahnut