Stránka 1 z 2
netopi to
Napsal: 30 led 2006, 21:55
od jarek
proc netopi palio je to takove studene foukani a voda je ohrata
Napsal: 31 led 2006, 09:11
od lacin
Nemas strhnutou klapku? Je tam klapka, ktera reguluje pristup studenyho, resp. teplyho luftu. Tu ovladas koleckem teploty. Ta klapka se nemusi prestavovat uplne a tak ti fouka treba pulka studenyho. A voda je urco ohrata na prov. teplotu???
Napsal: 05 úno 2006, 18:00
od Frank
To mě topí výborně. zkus to viz předchozí rada.
Super auto na zimu je zahřáte po 3 km.
Naopak mam problém v létě že to moc nechladí hold asi neni nad
klimošku. Kterou nemam.
Re: netopi to
Napsal: 17 úno 2006, 23:24
od onc
jarek píše:proc netopi palio je to takove studene foukani a voda je ohrata
... a co takhle odvzdusnit????????????
... pomaha to
Re: netopi to
Napsal: 16 bře 2006, 12:10
od poitromasoni
onc píše:jarek píše:proc netopi palio je to takove studene foukani a voda je ohrata
... a co takhle odvzdusnit????????????
... pomaha to
odvzdusnit?to se odvzdusni samo neee?...a jeste odvzdusnit posilovac rizeni...
Re: netopi to
Napsal: 20 lis 2007, 00:29
od assik
poitromasoni píše:onc píše:jarek píše:proc netopi palio je to takove studene foukani a voda je ohrata
... a co takhle odvzdusnit????????????
... pomaha to
odvzdusnit?to se odvzdusni samo neee?...a jeste odvzdusnit posilovac rizeni...
odvzdušnění radiátoru je na hadici /za motorem, uprostřed těsně před kabinou. Když to nepomůže, můžeš mít stržený knoflík ovládání topení/cca200 kč /a když ani to tak je to možná kohout topení /800kč/. V mém případě to byl ten kohout. Při otočení knoflíku na max topit se ovládací lanko kohoutu povolí a kohout by měl začí pouštět teplou vodu do radiátoru, ale součástí kohoutu je nejspíš pružina, která má kohout přetáhnout a tudíž otevřít a to ještě velmi unavená. Takže jsem kohout do správné polohy přetáhl rukou/přístup od spolujezdce na středovém panelu dole,skrytý pod černým plastovým krytem cca10x10cm připevněným 2mi vruty/ a najaře ho zase knoflíkem vypnu.
Napsal: 20 lis 2007, 07:45
od vavo
palio ma tri odvdusnovace - jeden na pravej strane chladica a po jednom na kazdej hadice kurenia - tesne pred kabinou - takove hlinikove skrutky.
Obcas takze pomoze vymenit chlad. kvapalinu aj s preplachnutim systemu
Napsal: 02 pro 2007, 11:53
od holgerson
vavo píše:palio ma tri odvdusnovace - jeden na pravej strane chladica a po jednom na kazdej hadice kurenia - tesne pred kabinou - takove hlinikove skrutky.
Obcas takze pomoze vymenit chlad. kvapalinu aj s preplachnutim systemu
mozem poprosit o foto kde to najdem?
mne to fuka teply vzduch, ale asi po 5 minutach od nastartovania prestane, a fuka len studeny.
bude to termostat?
Napsal: 05 pro 2007, 21:49
od vavo
moze to byt aj termostat, ale ja by som najprv skusil to odvzdusneni. Fotky mozem dodat cez vikend, inac odvdusnovac na chladice je takovy plastovy cuplik na pravej strane hore, odvzdusnovace na kurenie su kovove srouby na hadiciach hned vedla alternatoru.
Napsal: 06 pro 2007, 00:15
od paliodan
máš v pytli těsnění pod hlavou a zavzdušňuje ti to topení,nech si udělat rozbor chl.kapaliny na přítomnost výfukových plynů a víš to na 100%
Zdar
Napsal: 27 pro 2007, 18:22
od pietromasoni1
chci se vas zeptat kdaz zastavim netopi topeni jde jen vlazny vzduch jakmile se rozjedu jde teply vzduch termostat je novy loni ventilator je zapnuty docela to nechapu zastavim a postupne to zchladne ale ne uplne ale pak to fouka jen vlazny dik za radu
Napsal: 27 pro 2007, 23:40
od paliodan
To bude asi tím že v nízkejch otáčkách netlačí vodní pumpa tolik vody do topení,klid dělá to každýmu
Napsal: 27 pro 2007, 23:41
od alain1
pietromasoni1 píše:chci se vas zeptat kdaz zastavim netopi topeni jde jen vlazny vzduch jakmile se rozjedu jde teply vzduch termostat je novy loni ventilator je zapnuty docela to nechapu zastavim a postupne to zchladne ale ne uplne ale pak to fouka jen vlazny dik za radu
To už jsem někde četl ono to většinou funguje na otáčky motoru,a bud je zanesenéj radiator topení nebo vodní punpa KO a nebo zavzdušněné.
Napsal: 28 pro 2007, 14:30
od Kubasek
Mě to teda topí velmi dobře,jen mě straší divokej zvuk asi topné vody pod palubkou u spolujezdce.Když se rychleji rozjíždím,tak v tom místě začne nahlas hrčet průtok topné vody.Když uberu trochu plynu,tak najednou ticho..Napadlo mě se pokusit odvzdušnění,ale to teď jen hádám..Máte s tím nějaké zkušenosti?....Kubásek.
Napsal: 28 pro 2007, 18:51
od pietromasoni1
paliodan píše:To bude asi tím že v nízkejch otáčkách netlačí vodní pumpa tolik vody do topení,klid dělá to každýmu
no jo to me nenapadlo !!!!!.......vodni pumpu mam novou tak dikes jsem klidny