netopi to

Moderátor: peta.smolik

jarek

netopi to

Příspěvek od jarek »

proc netopi palio je to takove studene foukani a voda je ohrata
Reklama
 

lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

Nemas strhnutou klapku? Je tam klapka, ktera reguluje pristup studenyho, resp. teplyho luftu. Tu ovladas koleckem teploty. Ta klapka se nemusi prestavovat uplne a tak ti fouka treba pulka studenyho. A voda je urco ohrata na prov. teplotu???
Hustokrutost
Frank
Začátečník
Příspěvky: 22
Registrován: 23 pro 2005, 20:53
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Frank »

To mě topí výborně. zkus to viz předchozí rada.
Super auto na zimu je zahřáte po 3 km.
Naopak mam problém v létě že to moc nechladí hold asi neni nad
klimošku. Kterou nemam. :oops:
onc
Znalec
Příspěvky: 751
Registrován: 07 pro 2005, 11:52
Bydliště: okr.PV

Re: netopi to

Příspěvek od onc »

jarek píše:proc netopi palio je to takove studene foukani a voda je ohrata

... a co takhle odvzdusnit????????????
... pomaha to :D
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
poitromasoni
Fiaťák
Příspěvky: 190
Registrován: 29 lis 2005, 13:10
Kontaktovat uživatele:

Re: netopi to

Příspěvek od poitromasoni »

onc píše:
jarek píše:proc netopi palio je to takove studene foukani a voda je ohrata

... a co takhle odvzdusnit????????????
... pomaha to :D
odvzdusnit?to se odvzdusni samo neee?...a jeste odvzdusnit posilovac rizeni... :lol:
fiat marea weekend 1.9TD 55kw
assik
Začátečník
Příspěvky: 11
Registrován: 07 zář 2007, 10:24

Re: netopi to

Příspěvek od assik »

poitromasoni píše:
onc píše:
jarek píše:proc netopi palio je to takove studene foukani a voda je ohrata

... a co takhle odvzdusnit????????????
... pomaha to :D
odvzdusnit?to se odvzdusni samo neee?...a jeste odvzdusnit posilovac rizeni... :lol:
odvzdušnění radiátoru je na hadici /za motorem, uprostřed těsně před kabinou. Když to nepomůže, můžeš mít stržený knoflík ovládání topení/cca200 kč /a když ani to tak je to možná kohout topení /800kč/. V mém případě to byl ten kohout. Při otočení knoflíku na max topit se ovládací lanko kohoutu povolí a kohout by měl začí pouštět teplou vodu do radiátoru, ale součástí kohoutu je nejspíš pružina, která má kohout přetáhnout a tudíž otevřít a to ještě velmi unavená. Takže jsem kohout do správné polohy přetáhl rukou/přístup od spolujezdce na středovém panelu dole,skrytý pod černým plastovým krytem cca10x10cm připevněným 2mi vruty/ a najaře ho zase knoflíkem vypnu. :)
ASSIK
vavo
Fiaťák
Příspěvky: 127
Registrován: 07 pro 2006, 08:38
Bydliště: Trnava

Příspěvek od vavo »

palio ma tri odvdusnovace - jeden na pravej strane chladica a po jednom na kazdej hadice kurenia - tesne pred kabinou - takove hlinikove skrutky.
Obcas takze pomoze vymenit chlad. kvapalinu aj s preplachnutim systemu :lol:
Palio Weekend, 1.2, 75k - minulost :) => Peugeot 307 1.6
Punto II, 1.2, 44 kW
holgerson
Začátečník
Příspěvky: 13
Registrován: 04 zář 2007, 22:10

Příspěvek od holgerson »

vavo píše:palio ma tri odvdusnovace - jeden na pravej strane chladica a po jednom na kazdej hadice kurenia - tesne pred kabinou - takove hlinikove skrutky.
Obcas takze pomoze vymenit chlad. kvapalinu aj s preplachnutim systemu :lol:
mozem poprosit o foto kde to najdem?

mne to fuka teply vzduch, ale asi po 5 minutach od nastartovania prestane, a fuka len studeny.

bude to termostat?
vavo
Fiaťák
Příspěvky: 127
Registrován: 07 pro 2006, 08:38
Bydliště: Trnava

Příspěvek od vavo »

moze to byt aj termostat, ale ja by som najprv skusil to odvzdusneni. Fotky mozem dodat cez vikend, inac odvdusnovac na chladice je takovy plastovy cuplik na pravej strane hore, odvzdusnovace na kurenie su kovove srouby na hadiciach hned vedla alternatoru.
Palio Weekend, 1.2, 75k - minulost :) => Peugeot 307 1.6
Punto II, 1.2, 44 kW
paliodan
Fiaťák
Příspěvky: 115
Registrován: 13 dub 2007, 23:19

Příspěvek od paliodan »

máš v pytli těsnění pod hlavou a zavzdušňuje ti to topení,nech si udělat rozbor chl.kapaliny na přítomnost výfukových plynů a víš to na 100%

Zdar
pietromasoni1
Začátečník
Příspěvky: 20
Registrován: 13 črc 2007, 18:55
Bydliště: okr.BRUNTAL

Příspěvek od pietromasoni1 »

chci se vas zeptat kdaz zastavim netopi topeni jde jen vlazny vzduch jakmile se rozjedu jde teply vzduch termostat je novy loni ventilator je zapnuty docela to nechapu zastavim a postupne to zchladne ale ne uplne ale pak to fouka jen vlazny dik za radu
FIAT PALIO 1.2 54KW
paliodan
Fiaťák
Příspěvky: 115
Registrován: 13 dub 2007, 23:19

Příspěvek od paliodan »

To bude asi tím že v nízkejch otáčkách netlačí vodní pumpa tolik vody do topení,klid dělá to každýmu
alain1
Začátečník
Příspěvky: 48
Registrován: 22 dub 2007, 15:30

Příspěvek od alain1 »

pietromasoni1 píše:chci se vas zeptat kdaz zastavim netopi topeni jde jen vlazny vzduch jakmile se rozjedu jde teply vzduch termostat je novy loni ventilator je zapnuty docela to nechapu zastavim a postupne to zchladne ale ne uplne ale pak to fouka jen vlazny dik za radu
To už jsem někde četl ono to většinou funguje na otáčky motoru,a bud je zanesenéj radiator topení nebo vodní punpa KO a nebo zavzdušněné.
Kubasek
Fiaťák
Příspěvky: 88
Registrován: 13 pro 2007, 21:37
Bydliště: Brno jak řemen

Příspěvek od Kubasek »

Mě to teda topí velmi dobře,jen mě straší divokej zvuk asi topné vody pod palubkou u spolujezdce.Když se rychleji rozjíždím,tak v tom místě začne nahlas hrčet průtok topné vody.Když uberu trochu plynu,tak najednou ticho..Napadlo mě se pokusit odvzdušnění,ale to teď jen hádám..Máte s tím nějaké zkušenosti?....Kubásek.
pietromasoni1
Začátečník
Příspěvky: 20
Registrován: 13 črc 2007, 18:55
Bydliště: okr.BRUNTAL

Příspěvek od pietromasoni1 »

paliodan píše:To bude asi tím že v nízkejch otáčkách netlačí vodní pumpa tolik vody do topení,klid dělá to každýmu
no jo to me nenapadlo !!!!!.......vodni pumpu mam novou tak dikes jsem klidny :lol:
FIAT PALIO 1.2 54KW
Odpovědět

Zpět na „Palio“