Stránka 1 z 1
SROVNÁNÍ: 1.2 vs 1.3 JTD
Napsal: 24 bře 2008, 13:33
od Jakub_mt
Zdravím. Ktorý motor by ste mi viac odporučili, pre Pandu 4x4? Čo sa týka dynamiky, spoľahlivosti, spotreby, serv. nákladov, atď?
Napsal: 24 bře 2008, 20:28
od TOMBY
Jezdím Emotion v 1.2 a pohodička. V nejednom testu jsem jsem četl o slabém výkonu benzínu ve spojení 4x4.
Osobně bych šel do nafty, motor je to vynikající s dlouhodobou tradicí a spolehlivostí, tak jako benzínová 1.2, která je jedním z nejdéle usazených motorů v produkci Fiat.
Letos jsem byl v Alpách a tam jezdilo tolik Pand 4x4, že jsem si připadal jak v CZ s Fóbiema. Drtivá většina jich byla právě s naftovým motorem.
Napsal: 24 bře 2008, 20:29
od pavproch
Benzín. Nafta patří do kamen.
Ropák sice s tím autíčkem víc cvičí, ale na kratší jízdy po okreskách (ženská za volantem) benzín naprosto stačí.
Dlouhodobá spotřeba (38kkm za skoro dva roky) = 6.1 l ... spokojenost....
A navíc to ticho!
PS: My jsme si Pandici koupili v době, kdy se ještě 4x4 JTD neprodávalo. Ale i kdyby se prodávalo, tak by to stejně byl benzín..... tožtak...
Napsal: 25 bře 2008, 15:08
od jenik11
pavproch píše:Benzín. Nafta patří do kamen.
Ropák sice s tím autíčkem víc cvičí, ale na kratší jízdy po okreskách (ženská za volantem) benzín naprosto stačí.
Dlouhodobá spotřeba (38kkm za skoro dva roky) = 6.1 l ... spokojenost....
A navíc to ticho!
PS: My jsme si Pandici koupili v době, kdy se ještě 4x4 JTD neprodávalo. Ale i kdyby se prodávalo, tak by to stejně byl benzín..... tožtak...
No já mám najeto 36 200 km s Pandou 1.1 aktive a dlouhodobá spotřeba je 5,2 litru na 100 km.
Napsal: 25 bře 2008, 15:32
od pavproch
@jeník11: jo, ale ta tvoje není 4x4 a (zřejmě) nemá automatickou (furt zaplou) klimu.... proto říkám 6.1 = spokojenost.....
Napsal: 25 bře 2008, 15:46
od Minimaxa
jestli mužu doporučit:
pro ježdění převážně po silnici naftu, pro ježdění převážně v terénu (myšleno mimo nezpevněnou cestu
) raději benzín.
a jde taky o to, kolik km s tím asi tak najezdíš
Napsal: 25 bře 2008, 16:18
od Jakub_mt
No tiež by som radšej benzín, ale dosť sa obávam toho, že to bude strašne lenivé. Nejde mi totiž o žiadne závodenie, ale nechcem auto, na ktorom si nebudem môcť dovoliť predbehnúť starú Š105, ktorá sa vlečie 70 km/h, prípadne na nejakom rovnom úseku nejaký autobus / kamion.
pro ježdění převážně v terénu (myšleno mimo nezpevněnou cestu
)
tak tak, pozor na to čo je terén a čo cesta, o tom by nám vedel stifmajstreABARTH porozprávať...
Napsal: 25 bře 2008, 16:54
od Minimaxa
Jakub_mt píše:No tiež by som radšej benzín, ale dosť sa obávam toho, že to bude strašne lenivé. Nejde mi totiž o žiadne závodenie, ale nechcem auto, na ktorom si nebudem môcť dovoliť predbehnúť starú Š105, ktorá sa vlečie 70 km/h, prípadne na nejakom rovnom úseku nejaký autobus / kamion.
pro ježdění převážně v terénu (myšleno mimo nezpevněnou cestu
)
tak tak, pozor na to čo je terén a čo cesta, o tom by nám vedel stifmajstreABARTH porozprávať...
no tak si kup 100PS 1,4 16V
ale jestli tě uklidní, že moje Panda 1,1 mazala po dálnici dle tacho 178km/h, teda jel sem jen sám a po rovině
ale jen chvíli, protože mám z malých aut fobii
Napsal: 25 bře 2008, 18:14
od Jakub_mt
no tak si kup 100PS 1,4 16V
keby sa dodavala s pohonom 4x4 tak neni o čom...
najlepsie ale bude, ak sa v kratkom casovom intervale preveziem aj v 1.3 JTD aj v 1.2 ie. Vtedy zistim rozdiel najlahsie...
Napsal: 25 bře 2008, 22:40
od Minimaxa
Jakub_mt píše:no tak si kup 100PS 1,4 16V
keby sa dodavala s pohonom 4x4 tak neni o čom...
najlepsie ale bude, ak sa v kratkom casovom intervale preveziem aj v 1.3 JTD aj v 1.2 ie. Vtedy zistim rozdiel najlahsie...
když si počkáš, bude i 1,4
samosebou jízdu ničím nenahradíš. chce to sednout a zkusit (a taky v terénu
)