Zdravím u Stiláků, mám Multiplu s 1,6 16V 100 a má s ní v teplých měsících níže popisovaný problém, na toto vlákno: viewtopic.php?f=6&t=9098&p=91389#p91389 jsem přidával níže uvedený příspěvek, ale zkouším to i zde, třeba někdo bude vědět, kde je zakopaný pes.
Jen dodám, že startér točí, baterie OK, vstřiky asi OK (pročištěné) a svíčky a káblíky by už možná dle servisky byly zralé na výměnu, ale tam problém nepředpokládám...
Tak jsem vyjezdil nádrž s čističem vstřiků a problémy se startováním přetrvávají, ba dokonce se se zvyšující se venkovní teplotou zhoršují. Je to stejné, jako jsem to tu popisoval už před rokem. Startuju poprvé - nenaskočí, startuju podruhé - nic, napotřetí naskočí, ale kdybych záhy neprošlápl plyn, tak by asi chcípl. Potom už je to celý den dobrý. Navíc mi opět začalo v autě něco pískat (stejně jako minulé léto). Tehdy jsem si myslel, že je výfuk, ten jsem vyměnil a problémy přestaly, jenže to bylo na podzim, kdy šly teploty dolů, takže to s výfukem asi nesouviselo. Včera jsem zjistil, že to pískání se ozývá, i když otočím klíček do první polohy, po chvíli ustane - laicky se domnívám, že je to čerpadlo. Když nastartuju, zase začne pískat.
Chtěl bych se zeptat, je-li to čerpadlo, může to nějak souviset se špatným startováním?
Mám to hvízdání řešit, resp. může mít neřešení problému nějaký následek?
Jak se na pískání (činnosti) čerpadla může projevit vnější teplota (letní počasí)?
V případě, že pískání a čerpadlo nesouvisí - bylo mi řečeno, že problém může být v nějakém čidle (pravděpodobně teplotním), ve kterém?
Je možné, že můj katalyzátor už není úplně ve formě - může to mít na popisované problémy nějaký vliv? Asi ho časem nechám vykuchat (Bursík odpusť
) ?
Je to spousta otázek, kdyby někdo uměl smysluplně odpovědět na některou z nich, budu vděčný. Auto jinak jezdí pěkně, a tak se přiznám bez mučení, že se mi nechce cpát love do diagnostiky a třeba zbytečných rozborek a zborek, když problémy nejsou úplně zásadní. Díky.