ZLE SPALOVANIE

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

ZLE SPALOVANIE

Příspěvek od Stanno »

zdravim,

vcera po nastartovani som vystupil z auta a este daval nieco do kufra..zacitil som taky smrad ako niekedy na "skodovke" .. moze ist o zle spalovanie. Ak ano, ake to moze mat priciny??? auto ma nabehanych 102tis. km ..

dik za rady, resp. presmerovanie na na prislusnu temu, kedze som taku nenasiel
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
Reklama
 

Uživatelský avatar
SHANE54
Znalec
Příspěvky: 823
Registrován: 15 čer 2007, 08:42
Bydliště: Lučenec, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SHANE54 »

z poslednych tem, sa mozno nieco dozvies tu: https://www.club-fiat.com//viewtopic.php?t=6234
snad...
Obrázek
Obrázek
stilo-multiwagon-JTD-dynamic
spominame: Punto MK1 1.2 SX 3D, Punto MK2a 1.2 SX 5D
corleone
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 271
Registrován: 07 led 2008, 19:41

Příspěvek od corleone »

V první řadě zkontrolovat svíčky, zapalovací kabely, vzduchový filtr. Teprve pak případně hledat složitosti.
Punto 55S Mk I
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stanno »

corleone píše:V první řadě zkontrolovat svíčky, zapalovací kabely, vzduchový filtr. Teprve pak případně hledat složitosti.
jo jo..musim to pozriet, lebo auto mam len 3 mesiace a neviem v akom stave su tie veci ..

diiiikes
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

all

Příspěvek od Stanno »

moze to byt paraflu pri prasknutom tesneni pod hlavou?? v poslednom case rad dochne... :(( ten smrad tam je nie len po nastartovani....

ako viem zistit, ako je na tom tesnenie pod hlaovou???
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
Oli
Fiaťák
Příspěvky: 131
Registrován: 09 říj 2005, 20:10

Příspěvek od Oli »

mno asi nejjednoduzsi cestou kontroly tesneni pod halvou je demontaz horni casti motoru :D (takze klasika sani, vacka , rozvody, hlava ) a koukne na tebe bud dobry nebo spatny tesneni ktery tak jako tak se musi uz vymenit kvuli porusenym tesnicim vlastnostem vlivem opotrebeni provozem a demontazi hlavy.

takze mizi ti kapalina z nadobky?
mas vicko od oleje zevnitr pokryte nasedlou hmotou?
citis na motoru ubytek vykonu?
startuje ti spatne auto?
ma auto na volnobeh spatny chod nebo zdecha (dropne kolisani je normal)?

pokud nema ani jednen z techle priznaku a jen se ti zde ze divne smrdi vyfukovy plyny tak do niceho nerejpej a kup si kolicek na nos protoze tomu na 90% nic nebude a jen hledas chybi kde nejsou. Z vyfuku muze jit takovy zvlastni smrad (pro nekoho vune benzinu) tipickej pro benzinovy auta z katalizatorem coz je uplne normalni.
Pun-to
Znalec
Příspěvky: 737
Registrován: 06 čer 2007, 22:25
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Pun-to »

Studený auto normálně smrdí jak Škodivka. Ale až se zahřeje kat tak to musí přestat (po pár kilometrech)
Fiat Punto 1,7TD SX rv95
Stanno
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 396
Registrován: 15 led 2008, 13:33
Bydliště: Prešov, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stanno »

diiky chlapci..

vyzera to, ze tomu asi nic nie je..snad..:)
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“