Stránka 1 z 3
Poradte-odisla mi spojka alebo prevodovka?
Napsal: 15 bře 2008, 15:09
od mafi
Ked sa rozbehnem tak sa mi tazko preradi do dalsej rychlosti alebo sa mi vobec neda zaradit rychlost ,ked sa aj rozbehnem a mam rychlostku na 5ke a chcem podratit na 4ku tak sa tam neco zasekne a nejde to ,ked chcem vratit do 5tky tiez to nejde ,ked som ale na mieste tak rychlosti mi idu preradovat lahko,len pocas jazdy uz nie,odysla mi spojka alebo prevodovka?
Napsal: 15 bře 2008, 15:33
od autoholik
ked mne odisla na seicente spojka (vylomena pruzinka na lamele) tak som tiez nevedel zaradit. zodvakrat sa to podarilo pri stati a vypnutom motore ale inak nie... tipujem na spojku. prevodovka by ti neodisla "na počkanie"
Napsal: 15 bře 2008, 16:07
od mafi
diky ,inak v servise mi tiez povedali ze pravdepodobne spojka bude asi zla,este ze mam teraz tyzden dovolenky mozem si to dat prehodit
Napsal: 15 bře 2008, 18:45
od SHANE54
ze by tak skoro odisla spojka? kolko to ma nabehane?
Napsal: 15 bře 2008, 21:39
od mafi
97000,kamos vravel aby som si uz zadovazil keramicku spojku ta vlaj lepsie odolava sportovemu riadeniu
Napsal: 15 bře 2008, 21:47
od autoholik
97000 by som povedal ze je presny vek, ktoreho sa dozivaju VALEO spojky montovane do Fiatov. konkretne na puntach a seicentach odchadzaju mesi 80-120 ooo km.
Napsal: 15 bře 2008, 22:16
od mafi
kolko asi priblizne stoji nova spojka na puntoII?vdaka
Napsal: 15 bře 2008, 22:34
od Arrow79
Mno, nejde ani tak o Punto 2 ako o HGT
skus pozriet
www.elitecat.sk, resp.
www.auto-art.sk
Napsal: 15 bře 2008, 23:11
od lucass81
no mne odisla spojka zo dna na den pri nejakych 100 000 km, minuly rok na jesen. Rychlost sa mi podarilo hodit len pri vypnutom motore. Pri nastartovanom som sa nepohol, nedokazal som hodit ziadnu rychlost. Ked som sa uz pohol, potom som s Bozou pomocou a velkym trapenim nejako prehodil. No nejako som sa musel do toho servisu dostat
Vymena celeho kompletu spojky s robotou a vymenou oleja v prevodovke (teda aspon v servise mi povedali ze ho rovno vymenili ked robili so spojkou) ma vysla na 8 litrov
Napsal: 15 bře 2008, 23:22
od mafi
no fiatacke servisi su dost drahe
,preto by som to chcel riesit u dakeho domaceho majstra v dielni co mi usetri minimalne 2tisicky
Napsal: 15 bře 2008, 23:40
od lucass81
To nebol fiatacky servis.
No jo, servisy su drahe. U nas na Orave si tak v priemere vsetky pytaju okolo 400-450 Sk bez DPH za hodinu prace
K..vy zdieracske
Napsal: 15 bře 2008, 23:50
od mafi
to je fakt ,mne zahlasil kamos ze to bude stat 5-6tis ,som myslel ze vela ,ale jak nato kukam tak asi ani ne
spojka
Napsal: 16 bře 2008, 09:36
od pietro v
No ja mam Mk2, nabehanych 150 000 km a spojka zatial ( klop,klop) v pohode, akurat je uz trochu opotrebovana, zabera trosku vysoko, ale nastastie ziadne podivne zvuky aj radit ide v poho. Nechcem to prechvalit
Napsal: 16 bře 2008, 09:38
od Anduril
Ja mam neco pres 140 tisic a spojka uz je spatna, i kdyz teda zabira dobre a neprokluzuje, ale vydava zvuky a jde tezko.
Zalezi jak s tim kdo jezdil a jestli to auto nemas od novoty, mozna uz byla menena..
Napsal: 16 bře 2008, 10:21
od pietro v
lucass81 píše:To nebol fiatacky servis.
No jo, servisy su drahe. U nas na Orave si tak v priemere vsetky pytaju okolo 400-450 Sk bez DPH za hodinu prace
K..vy zdieracske
Do fiatu ani velkych servisov nechod, spojku dokaze vacsina sikovnych mechanikov aj v garazi. Vo fiate ta vyjde material strasne draho ,a ak si prinesies svoj tak budu strasne natahovat cas aby im nabehli hodiny. ( Cerstva skusenost )Neznackovy servis to iste.