ahojte pred nedavnom som si kupil Punto II 1,9jtd 80k a pri druhom a tretom prevodovom stupni sa pri prudkom zoslapnuti plynoveho pedalu vystveraju otacky priblizne do 3000 otacok a tam zotrvaju kym sa auto nerozbehne a az potom idu vyssie. To asi nieje normalne, ze? Ak je v prdeli spojka, kolko ma to bude stat?
no ja neviem, to sa mi nezda. Ono to nieje tak ze auto akceleruje do 3000 a potom znova...Je to tak ze zoslapnem plyn, otacky vystrelia niekde k 3000 a auto sa az potom zacne rozbiehat. Nieco podobne ako ked mas automaticku prevodovku.
Honzo moja spojka tiez vydava brutalne zvuky, resp. pri nizkej teplote skripe lozisko... ale neriesim.. zatial nepreklzava, radit sa da. Este vymenim olej v prevodovke a uvidime Btw. moskater ak by si nieco potreboval, staci sa ozvat
No mne uz to skripe ruzne. Pri zmacknuti spojky to vrze jak stara postel. Na volnobeh to chrasti a pri zmacknute spojce to chrasti jeste vic Ale zatim to bez problemu jezdi, sice pedal jde tezko jak svina.. No asi to za par mesicu vymenim.
Ford Focus 1.6 Trend X 2009 ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
Aj mne ide pedal tazko.. uz odkedy som ho kupil. Zvykol som si. Mne to skripe len vtedy, ked pedal vytlacim, resp. ked je v zabere.. akonahle je pustena, je ticho. A robi to len pri nizkych teplotach.
všem ,co otálejí s výměnou ložiska spojky-až zjistíte,že vám vychňapané ložisko dojebalo přítlačák,budete to mít o cca dva litry dražší(+ práce).'osobní zkušenost z nexie' naštěstí to prdlo u garáže
připojuju se:kdyby někdo něco...tak se ozvěte
Jo taky mam takovou zkušenost.Pískalo ložisko až jednou sem odjížděl od benzínky a rachot jak sviň,tak sem dojel domu a po rozebrání zse zjistil že 3/4 přítlačnejch plechů byla fuč. Takže nová spojková sada samo ta nejlevnější a za tejden se táh kámoše s Berlingem a asi sem jí usmažil.Takže mě to čeká znova,ale už chci kvalitnější
Futile Italian Attempt at Transportation Very Weird