Stránka 1 z 6
klepot někde z motoru
Napsal: 12 bře 2008, 10:15
od kubinec
dobrý den,
když nastartuji motor, vše OK! ale po zahřátí pouze při volnoběhu se pak z motoru ozývá takové (klepání, žvatlání)! když mírně přídám plyn tak to (žvatlání,klepání) přestane! rozvody byly kdysi dělány,takže nevím co by to mohlo být,poraďte prosím co dělat, děkuji
Napsal: 12 bře 2008, 10:16
od Anduril
a kdyz zmacknes spojku, stane se taky neco? mohlo by byt spatne spojkove lozisko.
Napsal: 12 bře 2008, 10:17
od kubinec
když šlápnu na spojku, tak nic se neděje
stále stejné žvatlání, jenom když mírně přidám plyn tak to přestane
vypadá to že to jde to ,,klepání,, spíš někde z pod hlavy motoru, ale to těžko jde říct
Napsal: 12 bře 2008, 14:27
od Vencapunto
A co vůle ventilů?
Napsal: 12 bře 2008, 18:12
od romcasladky
kubinec píše:když šlápnu na spojku, tak nic se neděje
stále stejné žvatlání, jenom když mírně přidám plyn tak to přestane
vypadá to že to jde to ,,klepání,, spíš někde z pod hlavy motoru, ale to těžko jde říct
Jestliže máš 60k,to je jednobod a u těch se dělá vůle na uložení hřídele k rozdělovači.Není to velký problém,jen ten zvukový projev.Doporučuji přidat do oleje přípravek na vytěsnění vůle v motoru,např.Lok.monly,je dobrý.
Napsal: 12 bře 2008, 18:54
od Vencapunto
Kde má Punto rozdělovač
Napsal: 12 bře 2008, 19:56
od SHANE54
na mk1 to sice konstrukcne vypada, ze tam "rozdelovac" je na hriadeli, ale v skutocnosti je to odizolovane...
vsetko riadi elektronika
Napsal: 12 bře 2008, 20:01
od Vencapunto
No právě,proto se ptam
Napsal: 12 bře 2008, 20:09
od romcasladky
SHANE54 píše:na mk1 to sice konstrukcne vypada, ze tam "rozdelovac" je na hriadeli, ale v skutocnosti je to odizolovane...
vsetko riadi elektronika
Ten mechanický impuls tam je ,jiný snímač tam není.Není to ta známá stará hřídel s vačkou,ale ten impuls je ještě mechanicky přenášený,dále se o to stará elektrika.System Fire je taky bezkontaktní zapalování,ale bez mechanického impulzu to nejde.
Napsal: 12 bře 2008, 20:14
od Vencapunto
A co ten impuls vydává,když pod cívkama je jen těsnící "O" kroužek?
Napsal: 12 bře 2008, 21:34
od romcasladky
Vencapunto píše:A co ten impuls vydává,když pod cívkama je jen těsnící "O" kroužek?
Jo to je to místo,uložení vačkové hřžídele.Od tamtud vychází ty žvatlavé zvuky a při přidání plinu se to srovná.Stím rozdělovačem jsem se blbě vyjádřil.
Napsal: 12 bře 2008, 21:49
od kubinec
a ještě jsem zapoměl dodat, že to klepání(kovové) dělá jen když se zahřeje motor, ale pouze při volnoběhu
za studena to vůbec nedělá
Napsal: 12 bře 2008, 22:09
od romcasladky
kubinec píše:a ještě jsem zapoměl dodat, že to klepání(kovové) dělá jen když se zahřeje motor, ale pouze při volnoběhu
za studena to vůbec nedělá
Jo to je ono,vůle vzniká při zahřátí.Z kus nějaký ten přídavek do motoru,jestli není ta vůle velká,zlepší se to.
Napsal: 12 bře 2008, 22:19
od kubinec
To romcasladky
a ten přípravek se dá sehnat kdekoliv na čerpací stanici? nebo jen ve vybraných prodejnách
a je na návodu napsáno kolik je zapotřebí nalít do motoru?
a za jakou dobu to klepání přestane? je to hned nebo až po několika km jízdy?
nechci nic pokazit
a ještě ten název prosím
děkuji
Napsal: 12 bře 2008, 22:34
od romcasladky
kubinec píše:To romcasladky
a ten přípravek se dá sehnat kdekoliv na čerpací stanici? nebo jen ve vybraných prodejnách
a je na návodu napsáno kolik je zapotřebí nalít do motoru?
a za jakou dobu to klepání přestane? je to hned nebo až po několika km jízdy?
nechci nic pokazit
a ještě ten název prosím
děkuji
Já to kupoval v KELLI.Řekneš že potřebuješ přípravek na vytěsnění motoru.Přesný návod je součástí balení.Jestli máš ůnik oleje i to by se mělo zlepšit.Přípravek je od LOK MONLLY,ten název nevím jestli je přesný,ale oni už budou vědět.Já to mám vyzkoušený a zlepšení poznáš po zhruba200km,motor bude mít kultivovanější chod.Tak at to dobře dopadne.