Stránka 1 z 1

DISKUZE - Rozdíl mezi 1,9jtd 59KW a 63KW

Napsal: 10 bře 2008, 17:00
od moskater
Ahojte mam ozazku, aky je rozdiel medzi motorom 1,9jtd 59KW a 1,9jtd 63KW? Mam na mysli okrem vykonu. :wink:

Napsal: 10 bře 2008, 17:44
od Vasek176
Zdá se mi že tam je výkonější čerpadlo,jiný trysky a taky turbo

Napsal: 10 bře 2008, 18:18
od Intercooler
A nemaj ty 4 kW nahnany jenom jinym programem v ECU?

Napsal: 10 bře 2008, 18:51
od SHANE54
pozri si technicku dokumentaciu.... :wink:

Napsal: 10 bře 2008, 22:46
od Vette
hmm podla mna tiez softver....

Napsal: 11 bře 2008, 12:33
od moskater
Vette píše:hmm podla mna tiez softver....
tiez by som povedal, ze len soft... a viete mi este nieco povedat o spolahlivosti tychto motorov? pocul som ze casto odchadzaju vstrekovace. Je to pravda?

Napsal: 11 bře 2008, 13:01
od majco
moskater píše:
Vette píše:hmm podla mna tiez softver....
tiez by som povedal, ze len soft... a viete mi este nieco povedat o spolahlivosti tychto motorov? pocul som ze casto odchadzaju vstrekovace. Je to pravda?
To nie je chyba vstrekovačou ale choroba všetký nových deaslov jedná sa hlavne o nekvalitnú naftu!
Teraz som riešil Renault Megane čerpadlo repas 38000sk + výmena dvoch vstrekovačou 9000sk repas a to má auto najazdené 70000km
Takže tak :wink:
Čo ušetríš na nafte to vrazíš do dielov .

Napsal: 11 bře 2008, 13:11
od moskater
majco píše:
moskater píše:
Vette píše:hmm podla mna tiez softver....
tiez by som povedal, ze len soft... a viete mi este nieco povedat o spolahlivosti tychto motorov? pocul som ze casto odchadzaju vstrekovace. Je to pravda?
To nie je chyba vstrekovačou ale choroba všetký nových deaslov jedná sa hlavne o nekvalitnú naftu!
Teraz som riešil Renault Megane čerpadlo repas 38000sk + výmena dvoch vstrekovačou 9000sk repas a to má auto najazdené 70000km
Takže tak :wink:
Čo ušetríš na nafte to vrazíš do dielov .
Ahaa, uz je mi to jasne :) ...tak ja tankujem len shell, tak snad to bude fajn.

Napsal: 12 bře 2008, 16:25
od Vette
majco píše:
moskater píše:
Vette píše:hmm podla mna tiez softver....
tiez by som povedal, ze len soft... a viete mi este nieco povedat o spolahlivosti tychto motorov? pocul som ze casto odchadzaju vstrekovace. Je to pravda?
To nie je chyba vstrekovačou ale choroba všetký nových deaslov jedná sa hlavne o nekvalitnú naftu!
Teraz som riešil Renault Megane čerpadlo repas 38000sk + výmena dvoch vstrekovačou 9000sk repas a to má auto najazdené 70000km
Takže tak :wink:
Čo ušetríš na nafte to vrazíš do dielov .
presne tak..radsej budem tankovat kvalitnu naftu a motor vydrzi bez problemov..nemal som este ziadny problem zo vstrekovacmi...

Napsal: 12 bře 2008, 16:29
od Vette
a co sa tyka spolahlivosti tak som max. spokojny mam najazdene 103000km, od 90000km mam zvyseny vykon a uplne bez problemov, skor su to detske poruchy elektroniky, stieracov a takych veci ale po mot. stranke vse ok...

Napsal: 19 bře 2008, 13:39
od proch
Myslím že všichni víme prd o tom co natankujem, at je to u Shellu nebo v nějakým JZD... :cry:

Napsal: 19 bře 2008, 14:32
od SHANE54
uz bolo viacero pripadov, ked niekto natankoval na "prestiznej" pumpe a bol to riadny sajrajt...
ale zaruka kvality by tam mala byt kus...

Napsal: 19 bře 2008, 20:45
od proch
No za ty prachy by měla, ale je?...