Fiat Bravo 2 - hladanie, vyber a prvé skúsenosti
Napsal: 04 bře 2008, 14:11
Ked uz som si vybojoval sekciu Fiat Bravo 2, tak pridavam skusenosti majitela Fiata Bravo 1.4 po tyzdni od kupy. Istotne to mienim doplnat.
Dam to do viacerych prispevkov, nech to ma hlavu a patu.
Tak som sa po dlhých útrapách a rozhodovaní stal majiteľom Fiatu Bravo druhej generácie.
Adepti: Ford Focus, Kia Cee'd, Fiat Bravo
Ktoré autá som zavrhol hneď:
- Toyota Auris - aj keď som majiteľom Toyoty Corolla E11 (r.v. 1999, model 1997), Auris sa mi nepacil. Nie je to Corolla, je to Auris a to mi vadilo. Ak automobilka dokáže takto zavrhnúť úspešnú sériu, tak to musí mať dôvod. A nepáčil sa mi interiér, ktorý bol pre mňa veľmi dôležitý. Leasing pri 10 až 15 % akontácie nevyzeral veľmi sľubne.
- Honda Jazz je malá a drahá, Honda Civic výrazne prekračovala polmiliónovú hranicu, ktorú som si stanovil ako základnú bariéru.
- VW Golf s neskutočne nevýhodným leasingom, a vôbec predražené auto s výbornými jazdnými vlastnosťami aj pohodlím vodiča. No nechcel som predražený Golf v základnej výbave.
- Hyundai Accent som zavrhol aj s Fordom Fusionom ihneď, v tom sa nedalo sedieť ani v porovnaní s 10-ročnou Corollou.
- Hyundai i30 som zavrhol s tým, že chcem Cee'd.
- Renault Clio Grandtour je teoreticky super, ale maličké, lacné plasty, absolútne neporovnateľné s adeptmi, Mégane v najvyššej výbave ma sklamal prístrojovkou a interiérom všeobecne.
Adepti:
Ford Focus - všetko by bolo fajn, keby to nemalo taký zastaraný interiér. To som si fakt predstavoval inak.
Kia Cee'd - za 504 000 druhá úroveň výbavy, výborná ponuka. Leasing na 7 rokov po 8 600 mesačne so všetkými poistkami, akontácia len 35 000 (7 %) + 7 500 poplatok (1,5 %). Auto veľmi priestranné, pohodlné, praktické. testovaciu 1.4 nemali a nereagovali ani na e-maily so žiadosťou o testovaciu jazdu, aj keď sme sa predtým osobne bavili, že sa treba ozvať aspoň dva dni vopred. Prístup v Nitre veľmi zlý, to ma odradilo.
Fiat Bravo - posledná automobilka, do ktorej sme sa pozreli. Išiel som pozrieť Fiat Linea, ale keď tam mali Bravo v slušnej výbave za 463 000 Sk, úplne som zmenil názor. Sedel som v ňom ešte predtým, než som videl cenu, a tvrdil som, že bude stáť aj 600. Dvojzónová automatická klimatizácia, inak základná výbava. Metalízu som neplánoval na žiadnom aute, ale svetlomodro-strieborná metalíza v cene ma dostala. A hlavne, interiér! To auto je jednoducho krásne.
Dizajn auta, interiéru a mnoho ďalších srdcových záležitostí rozhodlo o testovacej jazde v 1.4 90k a po nej som sa rozhodol, že do neho ideme. Cee'd som nakonies ani neskúsil. Druhé auto, v ktorom som počas výberu jazdil, bol VW Golf 1.4 80k. Ten motor bol veľmi slabý, ale inak auto komfortné a s perfektným podvozkom. Ale...drahé.
Dam to do viacerych prispevkov, nech to ma hlavu a patu.
Tak som sa po dlhých útrapách a rozhodovaní stal majiteľom Fiatu Bravo druhej generácie.
Adepti: Ford Focus, Kia Cee'd, Fiat Bravo
Ktoré autá som zavrhol hneď:
- Toyota Auris - aj keď som majiteľom Toyoty Corolla E11 (r.v. 1999, model 1997), Auris sa mi nepacil. Nie je to Corolla, je to Auris a to mi vadilo. Ak automobilka dokáže takto zavrhnúť úspešnú sériu, tak to musí mať dôvod. A nepáčil sa mi interiér, ktorý bol pre mňa veľmi dôležitý. Leasing pri 10 až 15 % akontácie nevyzeral veľmi sľubne.
- Honda Jazz je malá a drahá, Honda Civic výrazne prekračovala polmiliónovú hranicu, ktorú som si stanovil ako základnú bariéru.
- VW Golf s neskutočne nevýhodným leasingom, a vôbec predražené auto s výbornými jazdnými vlastnosťami aj pohodlím vodiča. No nechcel som predražený Golf v základnej výbave.
- Hyundai Accent som zavrhol aj s Fordom Fusionom ihneď, v tom sa nedalo sedieť ani v porovnaní s 10-ročnou Corollou.
- Hyundai i30 som zavrhol s tým, že chcem Cee'd.
- Renault Clio Grandtour je teoreticky super, ale maličké, lacné plasty, absolútne neporovnateľné s adeptmi, Mégane v najvyššej výbave ma sklamal prístrojovkou a interiérom všeobecne.
Adepti:
Ford Focus - všetko by bolo fajn, keby to nemalo taký zastaraný interiér. To som si fakt predstavoval inak.
Kia Cee'd - za 504 000 druhá úroveň výbavy, výborná ponuka. Leasing na 7 rokov po 8 600 mesačne so všetkými poistkami, akontácia len 35 000 (7 %) + 7 500 poplatok (1,5 %). Auto veľmi priestranné, pohodlné, praktické. testovaciu 1.4 nemali a nereagovali ani na e-maily so žiadosťou o testovaciu jazdu, aj keď sme sa predtým osobne bavili, že sa treba ozvať aspoň dva dni vopred. Prístup v Nitre veľmi zlý, to ma odradilo.
Fiat Bravo - posledná automobilka, do ktorej sme sa pozreli. Išiel som pozrieť Fiat Linea, ale keď tam mali Bravo v slušnej výbave za 463 000 Sk, úplne som zmenil názor. Sedel som v ňom ešte predtým, než som videl cenu, a tvrdil som, že bude stáť aj 600. Dvojzónová automatická klimatizácia, inak základná výbava. Metalízu som neplánoval na žiadnom aute, ale svetlomodro-strieborná metalíza v cene ma dostala. A hlavne, interiér! To auto je jednoducho krásne.
Dizajn auta, interiéru a mnoho ďalších srdcových záležitostí rozhodlo o testovacej jazde v 1.4 90k a po nej som sa rozhodol, že do neho ideme. Cee'd som nakonies ani neskúsil. Druhé auto, v ktorom som počas výberu jazdil, bol VW Golf 1.4 80k. Ten motor bol veľmi slabý, ale inak auto komfortné a s perfektným podvozkom. Ale...drahé.