Problém s tlakem turba - GT

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Uživatelský avatar
MIKI-GT
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 233
Registrován: 03 srp 2007, 13:21
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Problém s tlakem turba - GT

Příspěvek od MIKI-GT »

Někdy mi turbo tlačí dobře (regulátor upustí) a někdy jako kdyby zůstal zaseknutý nebo pierbug nefungoval a turbo tlačí svůj full boost.. zkoušel jsem prostříknout pierbug wdčkem, tak to chvíli šlo ale ted to občas zase neupustí..musím to furt hlídat.. nějaké rady?
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Reklama
 

majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Re: Problém s tlakem turba - GT

Příspěvek od majco »

MIKI-GT píše:Někdy mi turbo tlačí dobře (regulátor upustí) a někdy jako kdyby zůstal zaseknutý nebo pierbug nefungoval a turbo tlačí svůj full boost.. zkoušel jsem prostříknout pierbug wdčkem, tak to chvíli šlo ale ted to občas zase neupustí..musím to furt hlídat.. nějaké rady?
Nerád ti to píšem ale výmena ta neminie.
no kúpiť GT obnáša problém z motorom lebo je to žihadlo a nikto to určite nešetril a predpoklad že niekto spravil generálku motora a turba a v zápetí to predal je nulová!! a este je rozdiel čo si kto predstavuje pod názvom generálka že jo :wink:
Mal som možnosť si zajazdiť na punte Mk1 1,4gt s motorom po GO s novým turbom medzichladičom z z tranzita + blow of ventil a Go prvodovky . kamarát to kúpil za 3000eur a dal do prestavby už necelých 6000eur a poviem ti že viem o čom hovoríš jazdiť na takomto aute je ako ako ako sex :D :wink:
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Oli
Fiaťák
Příspěvky: 131
Registrován: 09 říj 2005, 20:10

Příspěvek od Oli »

miki zkontroluj si westgate muze v nem byt spatna membrana a proto ti nekdy ńeomezuje tlak turba. popripade pokud ti to nechce vubec ufouknout pres pop off tak bych sel i po nem jestli neodesel on.
kazdopadne rada jak poznat jestli hapruje pierburg nebo westgate je jednoducha propoj ty dve spodni hadice co jdou do pierburgu a tim natvrdo nastavis na turbu cca 0.5bar a musi to tento tlak drzet furt a nesmi ho to prekrocit pokud to bude lizt dal je v haji westgate pokud vse bude ok tak bych sel po pierburgu
Uživatelský avatar
MIKI-GT
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 233
Registrován: 03 srp 2007, 13:21
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIKI-GT »

Oli píše:miki zkontroluj si westgate muze v nem byt spatna membrana a proto ti nekdy ńeomezuje tlak turba. popripade pokud ti to nechce vubec ufouknout pres pop off tak bych sel i po nem jestli neodesel on.
kazdopadne rada jak poznat jestli hapruje pierburg nebo westgate je jednoducha propoj ty dve spodni hadice co jdou do pierburgu a tim natvrdo nastavis na turbu cca 0.5bar a musi to tento tlak drzet furt a nesmi ho to prekrocit pokud to bude lizt dal je v haji westgate pokud vse bude ok tak bych sel po pierburgu

Ok zkusím.. díky moc.. kamarád takhle zvýšil tlak že to propojil a tlačit tak cca 1,5-1,6b.. během chvíle propálil píst :D
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“