Problém s tlakem turba - GT
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- MIKI-GT
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 srp 2007, 13:21
- Bydliště: garáž
- Kontaktovat uživatele:
Problém s tlakem turba - GT
Někdy mi turbo tlačí dobře (regulátor upustí) a někdy jako kdyby zůstal zaseknutý nebo pierbug nefungoval a turbo tlačí svůj full boost.. zkoušel jsem prostříknout pierbug wdčkem, tak to chvíli šlo ale ted to občas zase neupustí..musím to furt hlídat.. nějaké rady?
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Punto GT - prodáno
- Reklama
Re: Problém s tlakem turba - GT
Nerád ti to píšem ale výmena ta neminie.MIKI-GT píše:Někdy mi turbo tlačí dobře (regulátor upustí) a někdy jako kdyby zůstal zaseknutý nebo pierbug nefungoval a turbo tlačí svůj full boost.. zkoušel jsem prostříknout pierbug wdčkem, tak to chvíli šlo ale ted to občas zase neupustí..musím to furt hlídat.. nějaké rady?
no kúpiť GT obnáša problém z motorom lebo je to žihadlo a nikto to určite nešetril a predpoklad že niekto spravil generálku motora a turba a v zápetí to predal je nulová!! a este je rozdiel čo si kto predstavuje pod názvom generálka že jo
Mal som možnosť si zajazdiť na punte Mk1 1,4gt s motorom po GO s novým turbom medzichladičom z z tranzita + blow of ventil a Go prvodovky . kamarát to kúpil za 3000eur a dal do prestavby už necelých 6000eur a poviem ti že viem o čom hovoríš jazdiť na takomto aute je ako ako ako sex
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
miki zkontroluj si westgate muze v nem byt spatna membrana a proto ti nekdy ńeomezuje tlak turba. popripade pokud ti to nechce vubec ufouknout pres pop off tak bych sel i po nem jestli neodesel on.
kazdopadne rada jak poznat jestli hapruje pierburg nebo westgate je jednoducha propoj ty dve spodni hadice co jdou do pierburgu a tim natvrdo nastavis na turbu cca 0.5bar a musi to tento tlak drzet furt a nesmi ho to prekrocit pokud to bude lizt dal je v haji westgate pokud vse bude ok tak bych sel po pierburgu
kazdopadne rada jak poznat jestli hapruje pierburg nebo westgate je jednoducha propoj ty dve spodni hadice co jdou do pierburgu a tim natvrdo nastavis na turbu cca 0.5bar a musi to tento tlak drzet furt a nesmi ho to prekrocit pokud to bude lizt dal je v haji westgate pokud vse bude ok tak bych sel po pierburgu
- MIKI-GT
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 srp 2007, 13:21
- Bydliště: garáž
- Kontaktovat uživatele:
Oli píše:miki zkontroluj si westgate muze v nem byt spatna membrana a proto ti nekdy ńeomezuje tlak turba. popripade pokud ti to nechce vubec ufouknout pres pop off tak bych sel i po nem jestli neodesel on.
kazdopadne rada jak poznat jestli hapruje pierburg nebo westgate je jednoducha propoj ty dve spodni hadice co jdou do pierburgu a tim natvrdo nastavis na turbu cca 0.5bar a musi to tento tlak drzet furt a nesmi ho to prekrocit pokud to bude lizt dal je v haji westgate pokud vse bude ok tak bych sel po pierburgu
Ok zkusím.. díky moc.. kamarád takhle zvýšil tlak že to propojil a tlačit tak cca 1,5-1,6b.. během chvíle propálil píst
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Punto GT - prodáno