Stránka 1 z 2

GT a jeho komprese

Napsal: 08 úno 2008, 18:00
od Majstertrpaslik
Caute, chtel bych se zeptat jak to ma GT s kompresi do laufu, proste jestli to pekne fouka a jestli se da dosahnout peknyho dunivyho zvuku. Ze zkusenosti s 1.1 bych rekl, ze u tak malyho obsahu teda aspon u moji 1.1 do toho vejfuku nema moc co foukat tak se ani nedosahne poradnyho zvuku.I kdyz kdo vi treba to neumim, zkuste me vyvest z omylu. A hlavne se prosim zamerte jak to ma to GT.
Dik cau Lada

Napsal: 08 úno 2008, 18:29
od Vasek176
mno myslím si že to bude mít větší tlaky...hlavně díky turbu

Napsal: 09 úno 2008, 08:00
od Majstertrpaslik
Dik Vaso, dal nikdo nic ?

Napsal: 09 úno 2008, 08:22
od Vasek176
nemáš za co...rád pomohu v oblasti motoru :)

Napsal: 09 úno 2008, 10:09
od Katy
Presunuto do tema motor ;)

Napsal: 09 úno 2008, 13:50
od Madgreek#1
U GT je jeden zásadní problém a tím je právě turbo, které zvuk celkově tlumí. Já osobně na GTčku nemám středový tlumič, koncový mám supersprint a že by to nějak řvalo se říct nedá. Spíše to jen tak v poklidu brumlá.

Napsal: 09 úno 2008, 14:14
od Majstertrpaslik
Katy: uf uz sem se lekl ze je po tematu kdyz jsem ho nenasel ve volnaku :D
Madgreek#1: a nepomuze treba jinej prumer vyfukoveho potrubi ?
U moji 1.1 mam jen koncovej tlumic davanej(ulter sport), jako pekny, ale zvuk mi dodelal az vzduchovej filtr, ovsem to je zvuk jen uvnitr auta venku se to nijak neprojevilo

Napsal: 09 úno 2008, 14:24
od Majstertrpaslik
Tady sem si dovolil "par svesticek z moji zahradky" :D
trosku kaskaderskej kousek drzet to takhle v ruce :D

http://uloz.to/181125/MOV00009.3gp.WMV

aby to melo i z venku takovejhle zvuk ani za boha

Napsal: 09 úno 2008, 15:02
od Vencapunto
U GT je to problém pořádnej zvuk,protože plyny jdou moc rychle ven díky turbu.Jedině dát pořádnou trubku od turba až po konec bez tlumičů.

Napsal: 09 úno 2008, 16:01
od Vasek176
mno to je dobrej nápad,ale bacha na to....turbo musí mít taky nějakej odpor vzduchu....tudíš když bys to přehnal tak by se mohl snížit výkon turba

Napsal: 09 úno 2008, 18:09
od Intercooler
Vasek176 píše:mno to je dobrej nápad,ale bacha na to....turbo musí mít taky nějakej odpor vzduchu....tudíš když bys to přehnal tak by se mohl snížit výkon turba
Proc myslis? Ja mel za to, ze cim rychlejs ty plyny pres turbo projdou tim lip se roztoci. A kdyz za turbem neni zadna prekazka tak ty plyny unikaj max. moznou rychlosti ne :?:

Napsal: 09 úno 2008, 18:35
od Vasek176
právě že to je ta chyba.....řeknu ti to pokusem:vem si brčko a foukni do něj...a potom foukni do něčeho většího....a uvidíš kde je větší tlak vzduchuneboj se že to konstruktéři nemají spočítaný tak aby vše fungovalo jak má...kdyby jsi měl normální motor bez turba tak to je v pohodě

Napsal: 09 úno 2008, 20:03
od Madgreek#1
No jestli chceš z GTčka ten nejlepší zvuk, tak asi ta nejideálnější alternativa je- otevřené sání, laděné nerez svody, pryč s katem a jen koncový laděný tlumič.. Nejenom, že to bude krutý zvuk, ale dodá to pár koníků navíc.

Napsal: 10 úno 2008, 01:37
od Vencapunto
Madgreek#1 píše:No jestli chceš z GTčka ten nejlepší zvuk, tak asi ta nejideálnější alternativa je- otevřené sání, laděné nerez svody, pryč s katem a jen koncový laděný tlumič.. Nejenom, že to bude krutý zvuk, ale dodá to pár koníků navíc.
Otázka je co je krutej zvuk?Otevřený sání a vejfuk jen s koncovym tlumičem moc krutej zvuk neudělá.Proč maj drgstery vejfuky jen roury bez tlumičů?

Napsal: 11 úno 2008, 07:22
od MIKI-GT
Dragy to maj ukončený většinou hned za svodama.. jinak oni budou mít vypočítaný průměr trubky přesně na ten výkon