Stránka 1 z 2
Startuje na 3 válce
Napsal: 08 úno 2008, 17:43
od vlastik
Zdarec chlapi.Můj klepáč 1,7 TD mi začal startovat na tři válce.Objeví se světlý dým a motor dost vibruje.Asi po deseti sekundách se rozběhne pravidelně a zmizí dým i vibrace.Zatepla už je vše ok.Nemá někdo nápad co s tím?Ještě že nejsou mrazy to by se asi chudáček nerozběhl.Zdraví Vlastík
Napsal: 08 úno 2008, 21:52
od bigben.m
na žhavicích svíčkách zkus dotahnout matky co drží ten vodivý pásek. je možné aby to na jedné bylo povolený.pokud nepomůže pak jen hledat která nežhaví.
Napsal: 09 úno 2008, 15:54
od vlastik
koupil jsem jednu svíčku.Mám oddělat ten propoj a zkoušet každou svíčku?Jak se to dělá?Napadá mě natáhnout drát od plusu baterky a přiložit na svíčku.Když bude jiskřit tak je dobrá,ne?Nechci něco pohnojit.
Napsal: 09 úno 2008, 17:20
od Vasek176
stačí když nastartuješ a postupně budeš oddělávat kabely...poznáš to tak že když odděláš ten co je dobrej tak motor začne chcípat.....
Napsal: 09 úno 2008, 19:07
od bigben.m
Vasku 176-takhle postupujem u benzínu.Tady máme naftu!Za 2 roky co jsem jezdil s naftou tak jsem to neřešil.Vlastiku-asi bych to tímhle způsobem zkusil , ale lepší je měřák.A zkus se obrátit na Paliodana-ten opravuje a mohl by poradit.Má tady na foru telefon.
Napsal: 10 úno 2008, 00:34
od paliodan
no nejspíše to bude žhavka,budeš asi muset sundat propoj a klidně si zkus to jiskření,ale musím říci že někdy se stane že při demontáži propoje klidně ještě protočíš jádro žhavky a odejde další proto opatrně ři dotahování i nových luskne v ní a můžeš ji zahodit,no a nezapomeň nové před montáží natřít nějakou pastou proti zapečení,dobrou!!nešetři!!protože až to budeš měnit příště můžou se ti zalomit v hlavě a budeš mít o zábavu postaráno.
Napsal: 10 úno 2008, 13:10
od vlastik
Tak to zkouším.Místa je hodně málo a jedna potvora nejde vůbec povolit.Stříkl jsem na závit zazračné WD a nechám to do zítřka odstát.Zatim díky
Napsal: 10 úno 2008, 19:37
od bigben.m
nevím jestli se dá koupit , ale mám to po dědovi-práškový grafit(tuha) primitivní a vysoce účiné.
Napsal: 10 úno 2008, 19:56
od stifmajstrABARTH
paliodan píše:......no nejspíše to bude žhavka,budeš asi muset sundat propoj a klidně si zkus to jiskření.......
pockejte zhavici sviicka jiskrii?
...ta prece(snad?) nejiskrii nema nic zapalovat pouze ohrat vzduch ve spalovacim prostoru pri studenym motoru...ta se jen rozzhavy az do cervenyho zaru...proto nedoporucuju ji davat a zkouset na baterce....normalne pri studenym motoru zapni zhaveni a jdi si opatrne sahnout ktera nehreje poznas to.....jestli sem napsal kravinu a neco sem nepochopil tak do me
Napsal: 12 úno 2008, 19:06
od vlastik
Zatím žádný velký pokrok.Tři svíčky šly vyšroubovat a při zkoušení na baterce hezky žhavily,čtvrtá mrcha nejde povolit.Je to ještě origoš Beru a s nějakým grafitem se asi nepárali.navíc je už závit docela očehlaný.Je to ta první zprava.V servisu se jim do toho moc nechce,ani se jim nedivím.Hlava ven,to není sranda,takže obejdu kámoše co by navrhli.Sundat vyrov.nádržku,nahřát a sikovky do ruky?
Napsal: 12 úno 2008, 20:04
od paliodan
no nemusíš ji vyšroubovávat,změř odpor,pokud nějaký má žhaví,pokud ne musí ven.pokud na ní dostaneš vzduchovou ráčnu tak ta ji na malý utahovací moment uťuká a povolí,jinak násilí je k prdu.
Napsal: 12 úno 2008, 20:26
od bigben.m
hlavně to dělej na teplý hlavě a ten poklep uthovákem by mohl pomoci.bacha na páčení silou - to nee-raději jemné klepání a hlavně teplou hlavu(u auta-ty zachovej chladnou)
Napsal: 13 úno 2008, 07:45
od bigben.m
ještě k té zmínce o sikovkách-to nee-očešeš to a je to v pr... doporučuji očko klíč. a k těm klíčům-pokud chce někdo opravovat doma,neobejde se bez dobrýho nářadí.v dnešní době je gola a očkový klíče nezbytné.a samozřejmě i imbusy na golu.a nešetřit.otec mě kdysi koupil k narozkám golu Tona a dodnes slouží(22 let) a co ta ráčna snesla je k nevíře.
Napsal: 18 úno 2008, 22:12
od bigben.m
Jak si dopadl???
Napsal: 20 úno 2008, 08:14
od vlastik
Zatím nijak,jsem nějak pořád v té blbé práci,ale určitě se zase ozvu.