Stránka 1 z 3
HELP - GT - motor škube
Napsal: 31 led 2008, 20:38
od rafing.20
Čauky,mám punto GT rok 96 a mám problém a vubec si nevím rady.Když tomu pořádně naložim a roztáčí se mi tubro,tak mi to občas hrozně škubne,jako když to krátkodobě odpojí vstřiky,tak na 2 sekundy se mi rozvítí kontrolka vstřikování a pak zas zhasne.
Byl sem na diagnostice a nic,jen snímač otáček,ale jak sme to nastartovali,tak už ani tahle chyba tam nebyla.Nevím jestli to nemuže být váha vzduchu,nebo teplotní čidla,ale na diagnostice prostě nic,jen ten snímač otáček?mohl by to dělat on?Prosím o rady,co mám vyzkoušet a zkontrolovat.
Napsal: 31 led 2008, 22:10
od Pun-to
Jo může to dělat.
Napsal: 03 úno 2008, 14:09
od rafing.20
Ale nevím,pač otáčkoměr mi funguje uplně normálně a plynule a sem si myslel,že kdyby to byl špatnej snímač,tak by zlobil i otáčkoměr. A asi by to dělalo ruzně,ale škubne to jen v okamžiku,když se pořádně začne roztáčet turbína,někdy míň,někdy hrozně moc.Tak do tlaku 0,5 baru to neškube vubec.
Napsal: 04 úno 2008, 09:02
od SHANE54
ze by to bolo naozaj nieco s preplnovanim? kolisanie tlaku?
Napsal: 04 úno 2008, 09:42
od Ok-9
no jen me napadlo mozna to bude blbost ale co kdys je nekde netesna hadice od turba a pri vysim tlaku turba to nekde utika a do motoru se nedostane dost vzduchu se jeste podivej na budik tlaku turba kdys se ti to bude zase skubat treba to ukaze mensi tlak
Napsal: 04 úno 2008, 10:18
od majco
rafing.20 píše:Ale nevím,pač otáčkoměr mi funguje uplně normálně a plynule a sem si myslel,že kdyby to byl špatnej snímač,tak by zlobil i otáčkoměr. A asi by to dělalo ruzně,ale škubne to jen v okamžiku,když se pořádně začne roztáčet turbína,někdy míň,někdy hrozně moc.Tak do tlaku 0,5 baru to neškube vubec.
Otáčkomer si krátkodobý výpadok nevšimne a šklbnutie je kratodobé . Skús skontrolovať odpor snímača mal by byť 900 Ohm alebo blízko pri tejto hodnote ak je iný tak čidlo má nejlepší léta za sebou
Napsal: 04 úno 2008, 19:09
od rafing.20
Ok-9 píše:no jen me napadlo mozna to bude blbost ale co kdys je nekde netesna hadice od turba a pri vysim tlaku turba to nekde utika a do motoru se nedostane dost vzduchu se jeste podivej na budik tlaku turba kdys se ti to bude zase skubat treba to ukaze mensi tlak
tlakem to není,dokáže to natlačit i 1.9 baru,prasklý hadice už sem měl
Napsal: 04 úno 2008, 19:14
od rafing.20
No tak sem byl znova na diagnostice a týden to tam bylo a zkoušeli to a dvakrát tam spadla chyba "porucha digitální části řídící jednotky",přej v háji mikroprocesor a vyměnit celou jednotku,tak si to pudu asi hodit.
no a taky mi to dneska na volnoběh dvakrát chcíplo a když jedu normálně ,tak citím takový jemný pocukávání,tak asi fakt celá jednotka.
Měl sem tak čip,vrátil sem tam seriovej,ale dělá to pořád.Budu potřebovat celou jednotku,kdyby někdo věděl,tak mi řekněte.dík
Napsal: 09 úno 2008, 16:53
od rafing.20
Tak sem ještě pro kontrolu dneska změřil cívku toho snímače otáček a má 965 ohmů,takže bude asi v cajku.Taky sem prolezl a vyčistil všechny konektory v motoru co sem našel,ale dělá to pořád to samý,takže začínám scháněl tu řídící jednotku (BOSCH 0 261 203 841),kdyby někdy věděl,tak dejte prosím vědět.
A ještě bych potřeboval vědět,jak je to s imobilizérem,bez klíčku k tý jednotce to asi nenastartuju,to znamená celou spínačku,ale nevim co všechno vlastně potřrebuju.
Kde je umístěný ten imobilizér?jestli v jednotce,nebo jestli to je třeba nějaká další krabička..
Napsal: 12 úno 2008, 19:21
od Katy
presunuto sem, do tematu o motoru
Napsal: 15 úno 2008, 08:01
od MIKI-GT
Co jsi tam měl za čip? Eprom jak Fuel tak boost? to ji prodáváš? jak dlouho si s tím čipem jezdil než se to takhle po....
Napsal: 15 úno 2008, 10:53
od ultraknyst
rafing.20 píše:Ok-9 píše:no jen me napadlo mozna to bude blbost ale co kdys je nekde netesna hadice od turba a pri vysim tlaku turba to nekde utika a do motoru se nedostane dost vzduchu se jeste podivej na budik tlaku turba kdys se ti to bude zase skubat treba to ukaze mensi tlak
tlakem to není,dokáže to natlačit i 1.9 baru,prasklý hadice už sem měl
praskla hadice to by mu nefoukalo vubec, teplotni cidlo by se ukazalo hned pri startu, bezelo by to nepravidelne.
A tech 1,9 ti to urcite nenatlaci kamo pac max je 1,6 hele bud to muze byt pierburg nebo wg no a nebo tady mas kontakt na oliho mel stejnej problem a uz to vyresil ICQ#: 203-241-987
Napsal: 15 úno 2008, 10:55
od ultraknyst
rafing.20 píše:Tak sem ještě pro kontrolu dneska změřil cívku toho snímače otáček a má 965 ohmů,takže bude asi v cajku.Taky sem prolezl a vyčistil všechny konektory v motoru co sem našel,ale dělá to pořád to samý,takže začínám scháněl tu řídící jednotku (BOSCH 0 261 203 841),kdyby někdy věděl,tak dejte prosím vědět.
A ještě bych potřeboval vědět,jak je to s imobilizérem,bez klíčku k tý jednotce to asi nenastartuju,to znamená celou spínačku,ale nevim co všechno vlastně potřrebuju.
Kde je umístěný ten imobilizér?jestli v jednotce,nebo jestli to je třeba nějaká další krabička..
ridici jednotku jsem prehozenou mel a uplne normalne to naskocilo, imobilizer to nejak neresil a kamos to same a taky tak
Napsal: 15 úno 2008, 10:59
od ultraknyst
to ze ti to zdechava ukazuje na zanesenou klapku me to delalo taky tak jsem ji vycistil a cajk
Napsal: 15 úno 2008, 18:42
od rafing.20
MIKI-GT píše:Co jsi tam měl za čip? Eprom jak Fuel tak boost? to ji prodáváš? jak dlouho si s tím čipem jezdil než se to takhle po....
Mám to na zakázku a samozdřejmě oba epromy.Podělalo se to asi po 8 měsících,ted to blbne už i se seriovými epromy.Diagnostika hlásí poruchu ŘJ,vadný mikroprocesor,ale kterej,je jich tam asi 10
a pak to napíše jen vyměňte ŘJ.