Stránka 1 z 3
Budu mit Multinku brzy :)
Napsal: 17 led 2008, 10:52
od mt3
Ahoj Multaci,
jsme odjakziva Fiatacka rodina, zatim mam Tipo 1.4 DGT a manzelka
Cinguecento 1.1 S (mimochodem nasi jeste Punto 1.2), nicmene uvazujeme o koupi nejakeho vetsiho rodinneho vozu, a po nejakem delsim rozhodovani, kdy jsme chteli Picasso nebo Berlingo, od kterych jsme upustili, protoze jsme nasli Multinku. Jsme z toho auta uchvaceny, moc se nam libi, procetl jsem snad cele toto forum a rozhodnuti padlo.
Jen bych chtel vedet Vas nazor na co si dat pri koupi pozor. Chci urcite 1.9 JTD a alespon rok 2000. Co jsem tak koukal, tady v republice jich zas az tak moc neni, za to v nemecku je jich dost a jsou o 20-30 tisic levnejsi, tak bych si chtel privezt odtamtud. Kolik by takove auto melo mit nanejvys najetych kilometru? Co proverit na miste, abych nekoupil s nejakou vaznou poruchou? Jde mi hlavne o motor, nevim jak se projevuje JTD, nikdy jsem takovy vuz nemel, vsechno v benzinech, ale nafta je nafta
Za kazdou Vasi radu budu moc vdecny, pocitam do dvou mesicu nanejvis bych mohl rozsirit Vase rady.
S pozdravem Martin a diky
P.S. Jeste jsem chtel, pokud nekdo ma Multinku a je z okoli Chomutova (Most,Kadan,Zatec...) a mohl nas v ni svezt, byl bych moc vdecny...
Napsal: 17 led 2008, 12:58
od anonyme
Zajímalo by mě, co vidíš na Fiatech pozitivního, na rozdíl od jiných značek? A nafta do budoucna bude pořád dražší než benzín. Jinak každá Multinka má svoje problémy - viz diskuze.U JTD je třeba si dát pozor na přední ramena, mě odešla brzy - motor je těžký, ale prý nová ramena vydrží více.
Re Fiat
Napsal: 17 led 2008, 13:09
od mt3
anonyme píše:Zajímalo by mě, co vidíš na Fiatech pozitivního, na rozdíl od jiných značek? A nafta do budoucna bude pořád dražší než benzín. Jinak každá Multinka má svoje problémy - viz diskuze.U JTD je třeba si dát pozor na přední ramena, mě odešla brzy - motor je těžký, ale prý nová ramena vydrží více.
No co na fiatech vidim pozitivniho? Zatim me ani jeden fiat nikdy nikde nenechal, to jsem byl i v Italii na dovce v peti lidech, proste ty auta slapou, navic tady v Chomutove mam chlapka co opravuje jenom Fiaty takze jakykoliv problem mi vzdy vyresil. No mel jsem Opla a Favorita ale nejake nadseni z nich nebylo. A ja bych chtel zustat u Fiata, navic tohle je dost specificke auto
Jinak diky za radu ohledne tech ramen.
Napsal: 18 led 2008, 07:32
od kory
No já mám Multi JTD 115 asi čtyři měsíce a zatím řeším samé problémy viz téma trápení,momentálně také nejezdím-problém s podtlakem,ale jde spíš o štěstí ,kápnout na dobrý kus.Já jsem koupil Multi se skutečnými 77000 km-serviska+všechny faktury za servis a je pořát nemocná, prostě smůla.Pokud jezdí tak je Multi JTD výborné auto.
Napsal: 18 led 2008, 09:39
od XpavelX
Já mám BiPower, najeto 180.000,-, rv 2000. Mam ji asi ctyri, mozna pet mesicu a slape jak hodinky. Vymenil jsem brzdy a predni ramena, ale oboji jsem vedel uz pri koupi, neplanovana oprava zadna...
Napsal: 19 led 2008, 10:07
od Kubanec
Ahoj Fiaťáku,koukám že je na tom někdo jako já ,taky jsme měli doma jenom Fiaty a já v tom vesele pokračuji,dříve tempra a teď MLOK tak říkáme naší Multiple,už jsem si říkal že je na čase vyzkoušet jinou značku ,ale nevím nevím asi to bude zase Fiat možná Ullysse.........Jinak mám JTD rok 2000 ,nafta mi pořád přijde výhodnější sice je drahá ,ale nemusíš hlídat spotřebu a prostě jezdíš za 6,5 ...přesně to co chceš a celkem spokojenost ramena jsem měnil to je klasika,taky alternátor,čidla ABS,kompresor klima,silentbloky ...nechci strašit, jsem rád že ho máme a to už pátej rok a chvílku ještě bude u nás bydlet a taky máme najeto 181000km a je jedno co si koupíš stejně budeš opravovat.Multipla je ale jiná a budeš spokojenej.Jenom tak na okraj jezdíš na Yamaze mt03?????
RE
Napsal: 19 led 2008, 14:45
od mt3
Kubanec píše:Ahoj Fiaťáku,koukám že je na tom někdo jako já ,taky jsme měli doma jenom Fiaty a já v tom vesele pokračuji,dříve tempra a teď MLOK tak říkáme naší Multiple,už jsem si říkal že je na čase vyzkoušet jinou značku ,ale nevím nevím asi to bude zase Fiat možná Ullysse.........Jinak mám JTD rok 2000 ,nafta mi pořád přijde výhodnější sice je drahá ,ale nemusíš hlídat spotřebu a prostě jezdíš za 6,5 ...přesně to co chceš a celkem spokojenost ramena jsem měnil to je klasika,taky alternátor,čidla ABS,kompresor klima,silentbloky ...nechci strašit, jsem rád že ho máme a to už pátej rok a chvílku ještě bude u nás bydlet a taky máme najeto 181000km a je jedno co si koupíš stejně budeš opravovat.Multipla je ale jiná a budeš spokojenej.Jenom tak na okraj jezdíš na Yamaze mt03?????
No na yamaze nejezdim
to nema ctyri kola tak to nema nic spolecneho se mnou
Diky za info, uz jsem vice nez skalopevne rozhodnutej, akorat tady kolem maj jenom benzinovy, jeden diesel je v roudnici nad labem, jeden je v plzni, dam sem link, jestli by ste se mrkli a rekli jestli sou dobry nebo ne....
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6110818
druha:
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6117638
a jeste jedna
:
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6099354
tak ty sem si tady tak nejak vyhledl...
A k tem opravam, Fiat se opravuje jako kazda jina znacka
Napsal: 19 led 2008, 17:29
od Kubanec
Ahoj mt3,škoda že nejezdíš na yamaze mt03,mohli jsme mít stejnou káru i motorku hahahaha........nevím co chceš poradit na ty 3 kousky ,bral bych tu poslední nejmladší a nejmíň najeto/mám ůplně stejnou/ale chce to vidět a projet a já vždycky auto protáhnu stk ,aspoň trošku to tam proklepnou a oželím 500 když mám vysolit 150000 jinak dobrá volba budeš nadšenej je to pohodlnej kočár čau Kubas
Napsal: 19 led 2008, 20:24
od zubci
Taky tě zdravím Mutipláku.Já mám benzín asi rok a spokojenost.Já ti jenom řeknu ohledně interiéru něco.Je to super co se tam vejde a lehká úprava sedaček.Už jsem tam vezl tři kola a jiné.Jo a taky se tam dá spát ve dvou na pohodu.Ohledně těch Multinek na prodej, já když jsem kupoval Mulťu tak mi to napřed prohlídl kámoš.Je to taky asi o štěstí.To jsem ti moc neporadil.No určitě budeš nadšenej jako já !!
Ahoj Dejv
neco o motoru JTD?
Napsal: 20 led 2008, 11:11
od mt3
Jeste jednou zdravim, nikdo jste tu nenapsal nic o motoru, jak se ma chovat, jak zjistim ze neni v poradku a tak, kdyby jste nekdo mohl napsat par tipu, diesela v turbu jsem jeste nemel, tak nevim, jak poznam ze slape jak ma nebo ne, hlavne co se tyce Turba, te vahy vzduchu jak tu na foru zminujete a pod. Jinak moc dekuji za Vase odpovedi, uz pracujeme na uveru
Napsal: 20 led 2008, 11:26
od darko
koupě auta z německa bych se obloukem vyhnul.Jednak kašlou na údržbu a neplatí rychlostní limity na dálnici.Radši ber z Itálie.Nesolí se tam a jsou celkově v lepším stavu.Já osobně mám bohužel němčoura.Toto byl jeho stav po koupi.Olej v motoru černý jak ropa,též kapalina v servu,každá svíčka jiná,zanesený vzduchový filtr.Kabinový filtr plaval napůl ve vodě,všechna ramena vymlácená,spojka sjetá a potom začal klepat kompresor klimy.To vše prosím za 7 měsíců.Pokud chceš auto s klimou,kup ho ZÁSADNĚ až na jaře abys ji vyskoušel.Oprava klimy je totiž astronomicky drahá.
pokud to bude JTD tak +problémy s váhou vzduchu apod.Ač je to auto z kategorie autobusů,dá se s ním celkem sportovně vyblbnout.
Nenech se oblbnout autobazarníkem a vše si vyskoušej.Všechno musí být plně funkční!!
Napsal: 21 led 2008, 06:45
od Alda
Jasně poslední, ta má i plato v kufru. Taky si nech dát slevu na kryt pod motorem (jestli tam nebude) na rozlámané plasty okolo zadních sedaček (jestli budou).
Uz Mame doma Multinku :)
Napsal: 12 úno 2008, 09:30
od mt3
Ahoj, tak jsme se dockali a koupili jsme Multu z Prahy za slusnou cenu.
Je to 1.9JTD rv 2000, ma nalitano 157 tkm, a je po vymene spojky, prednich ramen, kotoucu a brzdovych oblozeni. Zatim jsem z ni nadseny.
Mame k ni i elektrony a letni gumy, a sadu nahradnich tlumicu.
Jedinny co mi zatim drasa nervy, je ze mi neco tluce od prednich kol, ale majitel rikal ze je to ulozeni stabilizatoru, ze jsou vymlaceny ty gumy, tak uvidim az to hodim k servisakovi.
Jinak jeden dotaz, pri startovani, mam startovat hned jak zhasne zhaveni, nebo az pozhasinaj vsechny kontrolky po testu?
a jeste jeden dotaz, kde a za kolik se da sehnat prave predni tlumene svetlo? Mam ho praskle a v autokelly je za 3500 kc... A co Multipla pouziva za sadu zarovek, protoze u toho svetla je psano H7 a ja mel za to ze jsou tu klasicky H4....?
diky moc.
Zdravym vsechny Multaky
Napsal: 13 úno 2008, 11:04
od Poool
pokud se mi podaří přidat obrázek
, tak mrkni sem...
pokud ne
, tak mi pošli email, nebo mi vysvětli jaks tam dostal fotky
Napsal: 13 úno 2008, 16:44
od Minimaxa
Ahojda, vítám tě mezi multipláky
vezmu to odspoda, v mlhovkách je H3, v potkávacích H7 a v dálkových H1, všude 12V/55W
jinak v blinkrech ve předu H21W 12V/21W, parkovačky W5W 12V/5W