HELP - nestartuje po vyhoření el.
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
HELP - nestartuje po vyhoření el.
Ahoj, kamarádce v puntu vyhořela elektrika. Opraváři jí vyměnili nějakou kabeláž, neznám detaily, ale teď jim to nejde nastartovat, údajně kvůli nerozpoznání klíčku v zapalování ( check-lontrol ?). Za opravení tohohle problému chtějí 50 000 . tak auto zatím stojí u nich v dílně a kámoška se rozhoduje, co s tím. Co s tím mohli ti mechoši udělat?Díky
- Reklama
Co shořelo a co s tím provedli, to pochopitelně nevím, nemám křišťálovou kouli. Každopádně vřele doporučuju to auto z onoho servisu okamžitě odebrat a zkusit štěstí jinde. Rozhodně nepřistupovat na tak nesmyslné podmínky.
Někde je tu ve fóru zmíněno, že značkový servis Fiat provádí přeprogramování ŘJ tak, aby nevyžadovala k spuštění motoru souhlas ŘJ imobilizéru. Možná by to mohlo být řešení.
Někde je tu ve fóru zmíněno, že značkový servis Fiat provádí přeprogramování ŘJ tak, aby nevyžadovala k spuštění motoru souhlas ŘJ imobilizéru. Možná by to mohlo být řešení.
Punto 55S Mk I
Heh, riešením za 50 000,-- mysleli zrejme výmenu RJ motora, RJ imobilizéru, RJ centrálu, kľúčov a všetkých zámkov, aspoň mne hovorili podobnú sumu. Neviem aký typ Punta to je, ale ak Punto I a ak to vyhorenie poškodilo auto tak, že naozaj nie je možné RJ nakódovať ani pomocou Master kľúča alebo CODE karty, tak ma napadajú asi tri riešenia.
Zaplatiť FIATu tých 50 000,-- ale to by asi spravil len málokto , Druhá možnosť je zohnať si napríklad z búraného alebo nepojazdného Punta rovnakého typu s rovnakým motorom všetky tie veci čo som spomínal hore, ale zohnať to, to je asi nadlho a treba veľké šťastie, aby to všetko komplet z jedného auta bolo a fungovalo.
No a tretia najlacnejšia je nájsť šikovného fachmana ktorý precvikne správne drôtiky a vyradí imobilizér z činnosti. Síce potom auto stratí ochranu, ale pre veľa ľudí je to jediné rozumné riešenie.
Ak sa však jedná o novšie Punto, tak možno sú aj iné možnosti, nie som si istý.
Zaplatiť FIATu tých 50 000,-- ale to by asi spravil len málokto , Druhá možnosť je zohnať si napríklad z búraného alebo nepojazdného Punta rovnakého typu s rovnakým motorom všetky tie veci čo som spomínal hore, ale zohnať to, to je asi nadlho a treba veľké šťastie, aby to všetko komplet z jedného auta bolo a fungovalo.
No a tretia najlacnejšia je nájsť šikovného fachmana ktorý precvikne správne drôtiky a vyradí imobilizér z činnosti. Síce potom auto stratí ochranu, ale pre veľa ľudí je to jediné rozumné riešenie.
Ak sa však jedná o novšie Punto, tak možno sú aj iné možnosti, nie som si istý.