Stránka 1 z 2
DISKUZE - Punto Classic 2007 - výbava
Napsal: 09 led 2008, 12:29
od Pinkie
Všechny Vás zdravím, od vánoc jsem taky majitelem Punta Punto Classic 1,2 2007 a trochu mě překvapilo pár drobností, např. že víko od nádrže není na zámek nebo že motor není ze spoda krytý, v kufru je jen koberec bez nějaké desky na rezervě. Vím že se ty věci dají dokoupit, ale zajímal by mě Váš názor, zda to má smysl nebo to mají ve Fiatu tak vychytaný, že to opravdu není potřeba. Díky
Napsal: 09 led 2008, 12:31
od Katy
treba mk1 ma uzamykatelne vicko nadrze.
ostatni taky ne-e. akorat ten koberec ma nejakou tvrdsi "desku" v sobe.
Napsal: 09 led 2008, 12:42
od abusacek
Já mám uzamykatelné víčko nádrže, ale vesměs není potřeba, protože Puntíci mají spešl systém, že nemůžeš stejně hadičkou vycucnout benzín. Jsou tam různý přepážky, takže by jsi tam hadičku nestrčil.
Jinak ten koberec je pevnej a na rezervě máš nasazenou sadu s nářadím, takže nějaká deska je myslím zbytečná. Já v tom vozím nákupy a všechno možný a nebyl nikdy problém. Akorát mám Social Edition, takže mě dost chybělo světlo v kufru, ale na vrakáču jsem si koupil spínač a 2 x světýlko. Už to tam mám zabudovaný. Jen natáhnout plusko z pojistkovky ke světlům a bude to v cajku.
S Puntíkem jsem moc spokojenej a většina dílů se dá za pár kaček sehnat po vrakáčích. Doporučuju EuroVrak v Holubucích u Brna. Tam už sme s JohnnyBossem jako doma
Napsal: 09 led 2008, 12:43
od majki
mk2b Punto Active - Odklopne viko nadrze neni zamykatelne, zamyka se az samotny uzaver; zadna deska nad rezervou pod kobercem neni a nebyla, jen koberec je z hodne tuhe hmoty, a kryt pod motor neni, da se ale dokoupit a namontovat.
Napsal: 09 led 2008, 15:59
od Pinkie
Díky za info, u toho víčka mám spíše obavy z vandalství, aby někdo jen tak pro zábavu nenalil něco do nádrže, no ten koberec mi nepřijde moc vyztužený, raději jsem si už objednal gumovou vaničku do kufru
a co si myslíte o tom krytu zespodu na motor, má smysl ho kupovat zabrání to nějak výrazně znečištění motoru?
Napsal: 09 led 2008, 16:20
od majco
Pinkie píše:Díky za info, u toho víčka mám spíše obavy z vandalství, aby někdo jen tak pro zábavu nenalil něco do nádrže, no ten koberec mi nepřijde moc vyztužený, raději jsem si už objednal gumovou vaničku do kufru
a co si myslíte o tom krytu zespodu na motor, má smysl ho kupovat zabrání to nějak výrazně znečištění motoru?
Ja osobne som kryt motoru dal a je to rozdiel !!! predlžiš životnosť alternátoru a udržíš čistý motor a aj všetko okolo
Napsal: 09 led 2008, 16:26
od majki
Pinkie, pokud peniz na to mas a muzes obetovat, tak urco kryt pod motor kup, hodi se hlavne v zime, kdyz soli, popr. na zabahnenych cestach...
Napsal: 09 led 2008, 18:53
od kocour
Mám Punto Classic 2006. Dokoupil jsem zamykací víčko nádrže za cca. 400 Kč. Teď po roce se to nějak vyviklalo, takže má celkem vůli, ale zamčený drží a to je hlavní. Taky sem se bál, aby tam někdo něco nenasypal. Koberec v kufru myslím bez problému, nad krytem motoru jsem taky přemýšlel a pak jsem to nějak nechal plavat. Myslím,že dnes už stejně většina nových aut kryt nemá a když jo, tak jen takovej symbolickej, který toho stejně moc nezakryje
Napsal: 09 led 2008, 20:24
od Pinkie
Díky za postřehy, u toho víka na motor nejdřív zjistím kolik vůbec za to chtějí a podle toho zjistím zda ho potřebuji
ještě se Vás zeptám na jednu maličkost ve Fiatu mi řekli že vůbec nemusím vypínat světla a startovat s rosvícenými, ale moc se mi to nezdá v manuálu o tom nic nepíší. Jde mi o to, aby mi vydržela baterie. Co vy na to?
Napsal: 09 led 2008, 22:17
od corleone
Pokud se konstruktéři zčistajasna nezbláznili a nezměnili u tohoto konkrétního modelu něco, co už více než 30 let přispívá u Fiatů k uživatelskému komfortu, lze páčku zapnutí světel ihned po koupi ponechat v zapnuté poloze a dále se o svícení nestarat. Praktikuju to tak více než 8 let.
Pokud vím, bylo to tak vyřešené poprvé na začátku 70. let u F 127/128, pak také mj. v Unu, Tipu, Bravě a Lanciích.
Baterie se tím nijak nevybíjí.
Napsal: 09 led 2008, 22:28
od be.smile
taky mam stejny punticko ...kryt motoru stoji neco kolem 2tis..jinak co se tyce toho deklu v kufru zadny problem...s tema svetlama bych si nebyl az tak jistej ale urcite budou odchazet driv zarovky...a byt tebou tak si jeste koupim za 4 stovky do kufru svetlo...draty tam jsou natazeny..takze staci jen zapojit..funguje to na otevreni kufru...
Napsal: 09 led 2008, 22:36
od Vasek176
corleone píše:Pokud se konstruktéři zčistajasna nezbláznili a nezměnili u tohoto konkrétního modelu něco, co už více než 30 let přispívá u Fiatů k uživatelskému komfortu, lze páčku zapnutí světel ihned po koupi ponechat v zapnuté poloze a dále se o svícení nestarat. Praktikuju to tak více než 8 let.
Pokud vím, bylo to tak vyřešené poprvé na začátku 70. let u F 127/128, pak také mj. v Unu, Tipu, Bravě a Lanciích.
Baterie se tím nijak nevybíjí.
s tím fiatem 127 nemohu souhlasit....ten to bohužel nemá...myslím MK1
Napsal: 09 led 2008, 23:01
od corleone
Je to možné, já 127 bohužel neměl, ale u 128 to myslím je.
Napsal: 10 led 2008, 07:02
od TV-Punto
be.smile píše:draty tam jsou natazeny..takze staci jen zapojit..funguje to na otevreni kufru...
Mohol by si sem prosím hodiť fotku kde sú tie káble alebo aspoň na ktorej strane mám hľadať a aké farby?
Čo sa týka toho krytu pod motor, mohli by ste mi dať typ kde ho možem kúpiť?
Svetlá mám odkedy som kúpil auto (rok) zapnuté, nevypínam ich ani keď je vonku -15...
Napsal: 10 led 2008, 09:51
od majki
Mati na mk2b startuje se svetlama, ja bez svetel, rozdil veskery zadny