HELP-Kurenie/Topeni mk1- zaujimave priznaky..
Napsal: 05 led 2008, 17:15
Zdravim Vas tu vsetkych,
takze popriadku, najprv som prestudoval toto forum co sa tyka mojho problemu a rozhodol som sa napisat..
cize Punto MK1 97ka, kuri ako chce... ale poporiadku...
minuly rok :(vianoce 2006):
auto nekurilo, odchadzala voda ,niekedy ani neslo pretocit pri startovani - jasna diagnoza - prerazene tesnenie hlavy valcov, voda vo valci... vymenene, vsetko ok... bez problemov..
tento rok: (zima 2007):
autu cez zimu sa zacali dobre zahmlievat skla, auto kurilo ako chcelo - raz poriadne, raz vobec, raz tak naplovicu, mierny ubytok chladiacej kvapaliny.. isli sme postupne, po prestudovani for sme kukli radiator kurenia, bolo vidiet ako presakuje, kvapky vody isli z kurenia, cize je to jasne, kupeny novy riadiator, vymeneny, nova voda, nemrznuca emulzia,dva dni vsetko ok, kuri ako besne, relativne okamzite., aj na volnobeh..
..ale..
pri dojazde na Stopku - vyradena rychlost, zhasol motor, tak som bez problemov nastartoval ale v tu ranu auto vobec ale vobec nekuri...sem tam len ked je dobre vytocene tak ide letny vzduch... kazdu chvilu odvzdusnovane, kvalapiny je dost, hadica co ide do radiatora je horuca ale ta co vychadza z radiatora je studena - neprechadza nou voda.. radiator je novy,cize vadny nebude.. mierne natlakovana voda...
vsetko nasvedcuje ze je to znova tesnenie hlavy, ale preco sa to prejavilo az po par dnoch? bolo menene minuly rok aj so zarovnanim hlavy,hlava vycistena, ventile zabrusene... a pritom ma nebehnute len 105tis...
co na to hovorite? zeby zas tesnenie???
a este, kto vie poradit kde by som kupil srouby na hlavu valcov??
inak sorry za dlhy prispevok, nejak som sa rozpisal..
takze popriadku, najprv som prestudoval toto forum co sa tyka mojho problemu a rozhodol som sa napisat..
cize Punto MK1 97ka, kuri ako chce... ale poporiadku...
minuly rok :(vianoce 2006):
auto nekurilo, odchadzala voda ,niekedy ani neslo pretocit pri startovani - jasna diagnoza - prerazene tesnenie hlavy valcov, voda vo valci... vymenene, vsetko ok... bez problemov..
tento rok: (zima 2007):
autu cez zimu sa zacali dobre zahmlievat skla, auto kurilo ako chcelo - raz poriadne, raz vobec, raz tak naplovicu, mierny ubytok chladiacej kvapaliny.. isli sme postupne, po prestudovani for sme kukli radiator kurenia, bolo vidiet ako presakuje, kvapky vody isli z kurenia, cize je to jasne, kupeny novy riadiator, vymeneny, nova voda, nemrznuca emulzia,dva dni vsetko ok, kuri ako besne, relativne okamzite., aj na volnobeh..
..ale..
pri dojazde na Stopku - vyradena rychlost, zhasol motor, tak som bez problemov nastartoval ale v tu ranu auto vobec ale vobec nekuri...sem tam len ked je dobre vytocene tak ide letny vzduch... kazdu chvilu odvzdusnovane, kvalapiny je dost, hadica co ide do radiatora je horuca ale ta co vychadza z radiatora je studena - neprechadza nou voda.. radiator je novy,cize vadny nebude.. mierne natlakovana voda...
vsetko nasvedcuje ze je to znova tesnenie hlavy, ale preco sa to prejavilo az po par dnoch? bolo menene minuly rok aj so zarovnanim hlavy,hlava vycistena, ventile zabrusene... a pritom ma nebehnute len 105tis...
co na to hovorite? zeby zas tesnenie???
a este, kto vie poradit kde by som kupil srouby na hlavu valcov??
inak sorry za dlhy prispevok, nejak som sa rozpisal..