Stránka 1 z 1
HELP - Teploměr ukazuje stále stejnou teplotu na panelu přís
Napsal: 27 pro 2007, 19:03
od veliky22
Prosím Vás mám problém s teplotou motora pri Puntíku.
Motor už po krátkej prevádzke kúri, ale palička na budíku sa vôbec nepohne ani po niekolko hodinovom jazdení.
Neexistuje nejaká poistka ktorá by mala na príčine tento problém?
Napsal: 27 pro 2007, 19:14
od FANDAK
To je zřejmě v nepořádku přímo měřák v přístrojovce.
Už jsem to tak slyšel tady že to tak někdo měl.
Zkus zatukat či zabouchat na palubovku (přístrojovku) když to budeš mýt ohřátý jak píšeš.
Jestli ručička zareague.
Pojistka nevým kde je na tento typ punta to musíš do manuálu ale jistě že tam někde bude na přístrojovku.
Napsal: 27 pro 2007, 19:47
od veliky22
no nefunguje to v manuále som práveže nič nenašiel čo sa týka teploty su tam kadejaké obrázky ale kolo teploty nič
Napsal: 27 pro 2007, 19:57
od FANDAK
Najdi v manuále kde máš na jakém místě pojistku přístrojové desky.
A pak tu pojistku zkontroluj.
Osvětlení vím že je zvášt pojistka na přístrojovku a zvlášt na středový tunel.
Napsal: 27 pro 2007, 19:59
od veliky22
no ale na budíky by bolo spolu aj s palivomerom a tak či nie?
Napsal: 27 pro 2007, 20:05
od FANDAK
No to asi jo.
Tak to bude ta ručička.
Bud drhne nebo je tam něco v tý cívečce.
Zkus si to dát napíchnout na diagnostiku co to vyhodnotí.Pak už nevim jedině k autoelektrikáři nebo do FIATU.
Napsal: 27 pro 2007, 21:23
od Pun-to
Spíš se podívej na čidlo na motoru jestli není špatnej kontakt nebo odpojenej drát. Když ten drát odpojíš a přiložíš na kostru tak musí jít budík na max. teplotu. Jestli ano tak je špatný čidlo jesli se rafika nehne tak je špatnej budík nebo přerušenej drát.
Jinak budíky maj společnou pojistku označenou Service.
Napsal: 28 pro 2007, 00:30
od veliky22
tak fakt neviem, bo som to skúšal odpojiť a skúšačkou skontrolovať prúd no akoby nešiel. a ked som ho odpojil a bol zapnutý klúč tak sa spustil ventilátor.
Fakt som hotový z tohto auta.pokazí sa jedno a príde druhé,
Napsal: 28 pro 2007, 00:31
od veliky22
a ako si to myslel odpojiť. no odpojím a mám tam klasika zásuvku, či to mám nejako napichnuť na kábel, myslím predlžiť alebo čo?
Napsal: 28 pro 2007, 11:18
od Pun-to
Normálně odpoj konektor z čidla teploty a přilož ho na kostru (třeba na motor) a koukej co dělá budík.
Napsal: 28 pro 2007, 12:02
od veliky22
no ale ti zostane konektor ktorý je plastový v rukách a čo spravím priložím plast o blok? ved tam nemôže ani nič prebehnúť nejaká vec
Napsal: 28 pro 2007, 18:44
od ygzo
veliky22 píše:no ale ti zostane konektor ktorý je plastový v rukách a čo spravím priložím plast o blok? ved tam nemôže ani nič prebehnúť nejaká vec
Plast o nic opierat nemusis. Pun-To ti radil dobre. On ti nebude radit aj to, ze si mas ozaj bud zobrat kusok kablika a prepojit konektor s kostrou alebo ja neviem ze najst nejaky kusok karoserie (kostry) ktora ti do toho konektoru vojde aby sa o neho oprela...
Napsal: 30 pro 2007, 23:26
od veliky22
no už je všetko vyriešené boli to chyby v budíkoch, opravené za 1000sk