Stránka 1 z 1

DISKUZE - Měření Emisii

Napsal: 17 pro 2007, 18:55
od jookas
Tatko má punto 1,1 r.v. 98 a dnes neprešiel emisnou kontrolou, že sú vysoké emisie CO, sviečky a vzduchový filter boli menené ani nie pred pol rokom a pred dvomi dňami bola menená aj stredná a koncová časť výfuku, čím to ešte môže byť, že sú vysoké emisie.

Napsal: 17 pro 2007, 19:35
od havros
Katalyzátor?

Napsal: 17 pro 2007, 19:37
od Vencapunto
Nebo špatná směs a špatný spalování

Napsal: 17 pro 2007, 21:08
od jookas
no kua dufam ze katalyzator nie, ako sa to da zistit ci je ok ci ko? a spatna zmes a spatny spalovani je fakt odpoved, to mi vela pomohlo, to viem aj sam, ale v com moze byt spatne.

Napsal: 17 pro 2007, 22:42
od jerry k
ja by som ti povedal asi tak ze chod na ine stredisko emisnej. my sme v parte traja puntaci, nase auticka su vsetko dovozy v nie prave najlepsom technickom stave, a vsetci sme mali vysoke ci nizke emisie a chlapik sa v tom tolko babral az mu tie spravne hodnoty vysli. robili sme si ek vo vrabloch.

Napsal: 17 pro 2007, 23:00
od Vencapunto
Asi bohatá směs.Ale souhlasim s Jerrym.Měřící přístroj se dá nastavit tak že ti ukáže hodnoty novýho auta.

Napsal: 17 pro 2007, 23:06
od Pun-to
S největší pravděpodobností je v háji lambda sonda nebo řídící jednotka.

Napsal: 18 pro 2007, 00:24
od Thor
A to ti nepovedali prečo to neprešlo? Lebo pokiaľ viem, tak väčšinou vedia z nameraných hodnôt povedať, čo je nefunkčné, či lambda, alebo katalyzátor. Ale inak sa tomu netreba čudovať, ak niečo odíde... väčšina ľudí čo s týmito vecami pracujú, tak hovoria, že katalyzátor má vo väčšine prípadov životnosť 100 - 170 tis. km, lambda nevyhrievaná 50-80, vyhrievaná 100-160... aspoň tak už som to viackrát počul a čítal... a samozrejme je tu aj pár vecí, ktoré dokážu odpáliť aj novú lambdu alebo katalyzátor....

Re: Punto 1,1 a EK

Napsal: 18 pro 2007, 09:02
od majco
jookas píše:Tatko má punto 1,1 r.v. 98 a dnes neprešiel emisnou kontrolou, že sú vysoké emisie CO, sviečky a vzduchový filter boli menené ani nie pred pol rokom a pred dvomi dňami bola menená aj stredná a koncová časť výfuku, čím to ešte môže byť, že sú vysoké emisie.
V prvom rade skús auto poriadne prebehnúť a riadne zahriať aby aj výfuk sa riadne zohrial a aby ho riadne prefúklo a potom skús znova emisnú ! Ak jazdíš na spotrebu alebo ak to moc nenahánaš poprípade ak jazdíš krátke trasy tak sa to nejak zanesie a nemá to tie správne emisie . Mne to poradil človek čo robil emisné a fungovalo to vždy pokial na aute už fakt nebolo niečo v háji !!
A tak isto pozor na deravý výfuk

EK

Napsal: 18 pro 2007, 10:13
od netpumper
No caute ked už tak polemizujete o tej emisnej mohli by ste teda aj mne niečo poradiť. Bola som na kontrole ako každý iný prejsť som prešla s tým že mi doporučil aby som dala vymeniť nejaké uhlíky či uhlovodíky , lebo aby som nebola prekvapená ak mi odide katalyzátor. Ked som to spomenula dvom mechanikom tak na mna pozerali že čo tým ten s emisnej myslel, takže ostala som na pochybach, že vlastne neviem ako dalej. :roll: :roll:

Re: EK

Napsal: 11 led 2008, 10:37
od vejvy.f
netpumper píše:No caute ked už tak polemizujete o tej emisnej mohli by ste teda aj mne niečo poradiť. Bola som na kontrole ako každý iný prejsť som prešla s tým že mi doporučil aby som dala vymeniť nejaké uhlíky či uhlovodíky , lebo aby som nebola prekvapená ak mi odide katalyzátor. Ked som to spomenula dvom mechanikom tak na mna pozerali že čo tým ten s emisnej myslel, takže ostala som na pochybach, že vlastne neviem ako dalej. :roll: :roll:
Myslel možná aktivní uhlí, ale nechápu proč by se mělo měnit.