Stránka 1 z 1
Punto I x Seicento
Napsal: 15 pro 2007, 23:00
od kocour
Sháním auto na dojíždění do práce. Byl jsem skoro rozhodnutý pro Seicento, kvůli jeho minimální spotřebě, ale přece jen mě odrazuje jeho bezpečnost a problémy s tekoucí nádrží, které jak to vypadá čekají každé auto. koukal jsem, že zajímavý ceny mají i punta I z posledního roku výroby 1999. Nevíte jakou má papírovou spotřebu motor 1.1 a 1.2 44 kw u Punta I a jak je to v reálu? díky moc za odpovědi
Napsal: 16 pro 2007, 08:36
od jirka.pr
Ahoj mám 1,2 (75k) a spotřeba je 6,2l/100km. 1/3 město a 2/3 periférie.
Slabší Punta na tom budou lépe, obzvláště 1,1 nebo 1,1ED.
Do Seicenta nejde instalovat LPG (zadní převis nemá dostatečnou bezpečnou délku), do Punta je instalace možná a je i schváleno pro hromadnou přestavbu.
Využitelnost Punta je větší, ale hmotnost oproti Seicentu jen o pak kg vyšší. Věci ohledně bezpečnosti, zpracování atd. neuvádím.
Napsal: 16 pro 2007, 13:12
od FANDAK
Kup punto je to lepší na všechny strany.
Spotřeba když není někdo blázen a nešlape tomu moc na krk je moc překvapivě nízká
Napsal: 17 pro 2007, 15:47
od 1/3JohnnyBOSS
ja mam punto 1.1 šestikvalt a po městě jezdim za 8. A určitě mam nějaký rezervy. Kdybych se snažil, určo by to šlo i za miň. Jinak sejčo bych asi nebral, je moc maly a pokud to neni sporting,tak je to dobry jenom pro duchodce
Napsal: 17 pro 2007, 16:29
od standor
Máme doma to i to.
Činque "bohužel ve verzi 0,9" rozvod OHV a 3krát uložená klika.I když do práce 3km ve dvou v pohodě.
Motor 1,1 je určitě lepší volba papírově míň žere a má o 15koní víc.
Problém je, že se do kufru na délku nevleze ani populární skládací plastová bedýnka na nákup.Výhoda opravdu levné ND, hlavně v Polsku.
Punto když už teda,tak s motorem 1242ccm.Má Oproti 1,1 otáčkoměr, většinou servo stabilizátory podvozku a okna v elektrice.Jednoznačně nejlepší motorizace je pak 1,2 16V ,ale tu asi nikdo za 30tis neprodá,alespoň já teda ne
Koroze není ani u činque ani u Punt -doma 3 kusy.
Závady, teď zrovna u činque těsnění pod hlavou jinak rok BZ.
Punto mé, kabel ke svíčce,tatíkovo 1,1 před 3 lety taky těsnění pod hlavou.
Jinak spotřebka,brzdy tlumiče oleje jednou výfuk.
Asi tak,než dát za činque třeba 30tis.tak si raději 5tis přidám a koupím Punto.
Napsal: 17 pro 2007, 17:01
od 1/3JohnnyBOSS
mam 1.1 a otáčkoměr tam je taky:) Ale jinak s tebou uplně souhlasím
Napsal: 17 pro 2007, 18:21
od stifmajstrABARTH
nemuzu najit objektivni duvod pro koupi seicenta(cinque)
ale brat bych raci cinque nez punto....punto je takovy tuctovy(ale mozna to rikam jen proto ze ho nemam
).....
Napsal: 20 pro 2007, 17:02
od majco
Napsal: 20 pro 2007, 17:25
od stifmajstrABARTH
...