Stránka 1 z 2

vule ventylu

Napsal: 15 pro 2007, 15:01
od jonas
prosim o radu jakou vuli maji mit ventyly u fiata cinguecento 899ccm nejak hodne cvakaj tak je chci jen zkontrolovat dikes vsem

Napsal: 15 pro 2007, 16:05
od remus
Tak to by mě taky zajímalo,někde sem slyšel že to můžou dělat i hydraulická zdvihátka. Já mám najeto 49000km a už jsou ty ventily dost hlučný,tak budem vidět.

Napsal: 15 pro 2007, 16:56
od jonas
to moje ma 97000km najeto a je to dost hlucny takze bud to delaj ventyly nebo me napadly rozvody jestli retez o neco nemlati ale to by asi nebylo tak pravydelny poradte nekdo prosim
a este me napadlo jestli to nema samostavy ale to asi spis nee

Napsal: 15 pro 2007, 21:47
od remus
Tak to vypadá na ty hydraulický zdvihátka (samostavy) tady sem o tom něco našel tak čtěte. http://www.autohit.cz/clanek/469/fiat_c ... _1993.html

Napsal: 15 pro 2007, 22:08
od remus
Našel jsem cenu toho zdvihátka např. u auto kelly 628kč s dph. Je jich v motoru celkem 8 takže docela rána :shock: a zjistit kterej nefachá asi jednoduchý nebude. Nebo jo?

Napsal: 16 pro 2007, 12:10
od jonas
ja sundam viko ventylu a zkouknu to ale az tak pristi tejden zatim potrebujem aby byl prcek pojizdnej protoze druhy auto musi na geometrii delal sem rizeni

Napsal: 20 pro 2007, 23:14
od maarek
Nazdar lidičky je to tak snadnééé :-) Vůle ventilu se nastavuje jednodušše:) dáš píst do horné uvrati třeba na štvrtým válcu úplně vpravo a nastavíš na prvním nulovou vůli uděláš to tak u všech válců a pak každej znich je jich 8 dotáhneš ten ventil o 1 a čtvrt otáčky.. Měl jsem s tím taky problém ale už je to super neklepe nic

Napsal: 21 pro 2007, 12:10
od stifmajstrABARTH
tak tomu nerozumim :roll: ...vzdyt se tu ted psalo ze to ma hydrostely tak jaky nastavovani vuuli? a uz z principu to co pises je hloupost...proc bys nastavoval nulovou vuli? k cemu tam ta vule pak je kdyby tam nebyla?...jako chapete me ne? :lol: :lol: vule ma po ohrati motoru zmizet(roztazenim ventilu) proto se tam za studena nastavuje...

ventily

Napsal: 21 pro 2007, 17:10
od remus
No já si taky myslim že když na to prodávaj hydroštely tak tam asi jsou a tu vůli si vymezujou sami a když to klepe tak je asi nákej v háji nee? Jak už sme psali tyto auta maji takovou bolest. :idea:

Napsal: 21 pro 2007, 17:52
od stifmajstrABARTH
no téé jasny ze hydrostel tu vuli vymezuje sam ale nechapu prispevek maarka jaky serizovani na nulovou vuli :roll:

Napsal: 22 pro 2007, 12:22
od jonas
lidicky vzdy tam musi byt vule ventylu a ja sem se ptal jaka vyfuk a saci hodnoty a potom sem napsal jestli tam nahodou nejsou samostavy . pokud se ta vule nastavuje automaticky tak od ceho muze bejt to cvakani ?? rozvodak ?? retez mlati do krytu ?? nevim jak to tam je poradte dikes

Napsal: 22 pro 2007, 12:44
od sp
jonas píše:lidicky vzdy tam musi byt vule ventylu a ja sem se ptal jaka vyfuk a saci hodnoty a potom sem napsal jestli tam nahodou nejsou samostavy . pokud se ta vule nastavuje automaticky tak od ceho muze bejt to cvakani ?? rozvodak ?? retez mlati do krytu ?? nevim jak to tam je poradte dikes
Tady si stáhni manuál, je sice polsky ale obrázky fungují, a opravdu se hydrostavítka nastavují, na vahadlech je šroubek :lol: http://www.szn.vectranet.pl/~sawickim/

Napsal: 22 pro 2007, 12:48
od jonas
ja mam doma manual na cingue ale nenasel sem tam nic

Napsal: 22 pro 2007, 12:59
od sp
jonas píše:ja mam doma manual na cingue ale nenasel sem tam nic
já mám motor 1170A1.46 a mám je tam, proč se to musí seřizovat nechápu ale je to tak. Tak jsem je seřídil podle manuálu a je klid (jen jsem musel dvě vyměnit - klepaly)

Napsal: 22 pro 2007, 18:38
od jonas
a kolik sou teda ty hodnoty na sacim a vyfukovem ventylu prosimmmm pro 899ccm