Stránka 1 z 1

HELP - Po startu nejdou světla,atd -výměna kontaktů spínačky

Napsal: 11 pro 2007, 13:47
od dabox
Dobrý den,
Prosím o radu. Mam Punto 1,7 TD r.v. 1995 a následující problém. Po nastartování mi občas nefungují přední světla, ventilátor a stěrače. Parkovací světla fungují normálně. Zjistil jsem, že stačí chvíli vexlovat klíčem v zapalování, někdy vypínat a zapínat nebo na klíč zatlačit a pak to funguje. Poslední dobou ale ani tento postup nepomáhá. Taky jsem zjistil, že klíč jde i po nastartování normálně vytáhnout. Myslíte že by stačilo vyměnit vložku zámku nebo v čem by mohl být problém? Díky.

Re: HELP - Nejdou světla, ventilátor a stěrače

Napsal: 11 pro 2007, 14:59
od majco
dabox píše:Dobrý den,
Prosím o radu. Mam Punto 1,7 TD r.v. 1995 a následující problém. Po nastartování mi občas nefungují přední světla, ventilátor a stěrače. Parkovací světla fungují normálně. Zjistil jsem, že stačí chvíli vexlovat klíčem v zapalování, někdy vypínat a zapínat nebo na klíč zatlačit a pak to funguje. Poslední dobou ale ani tento postup nepomáhá. Taky jsem zjistil, že klíč jde i po nastartování normálně vytáhnout. Myslíte že by stačilo vyměnit vložku zámku nebo v čem by mohl být problém? Díky.
To že sa ti dá vytiahnuť kľúč znamená že je fakt dosť zodratý a má už toho dosť za sebou! a to že ti nejde elektrika skús pozrieť lektrickú časť spínacej skrinky v akom je stave predpokladám že už to má za sebou skoč na vrakáč a kúp druhu! a s tým klúčom ----len dať spraviť nový a tomu čo ti to bude robiť povedz že starý je zodratý on už vie čo ma spraviť.

Napsal: 11 pro 2007, 16:22
od lacin
Ze ti nejdou svetla a zbytek, to je klasika. Vymen ten orech s kontaktama na spinacce. A s tim klicem, jak rikal Majco.

Re

Napsal: 11 pro 2007, 17:40
od dabox
Díky za rady. Hned si dojdu nechat vyrobit jiný klíč. Jenom nevim co myslíte tim ořechem na kontakty? Tak jestli to můžete popsat i pro blbý :)

Napsal: 11 pro 2007, 18:22
od FANDAK
To že ti jde vyndavat klíč během chodu motoru je snad výhoda néé?
Mě to vyhovuje hlavně v zimním období.
Protože když mám ráno ted v zimě jet tak než jedu tak auto na cca 3 minuty nechám nastartovaný,vytáhnu klíč a zamknu sním centrál.
Potom si zajdu si domu ještě pro věci atd. a jedu do krámu si koupit svačinku kde následuje to samé (na 2 minutky když je to studený to nemá cenu ani chcípat):wink:
Tak já jsem v celku rád že mi jde vyndavat během provozu. :lol: :lol:

Napsal: 11 pro 2007, 18:24
od dabox
Kdyby mi to ale ještě tak svítilo. Manželka s tim byla zvyklá jezdit ráno do práce a ted kvůli tomu musí jezdit v MHD. Už jsem si vyslechl pěkných pár nadávek proč to nespravim :)

Napsal: 12 pro 2007, 08:55
od majki
Ehm, ze by se v navodu pro nafty psalo neco jineho? Ja se teda docetl, ze mas nastartovat a hned vyjet, jen dokud se motor nezahreje, tak se nema tocit do vysokych otacek a ze se NEDOPORUCUJE nechavat bezet studeny motor na prazdno, jak to ma spousta lidi ve zvyku :D. Fakt to v tom navodu je :D

Napsal: 12 pro 2007, 14:05
od dabox
Neporadil by mi prosím někdo kde hledat závadu popř. ten zminovaný ořech? Tipuju, že budu muset sundat kryt pod volantem a někdem tam.

Napsal: 12 pro 2007, 15:01
od majco
dabox píše:Neporadil by mi prosím někdo kde hledat závadu popř. ten zminovaný ořech? Tipuju, že budu muset sundat kryt pod volantem a někdem tam.
presne ako píšeš ide do toho zvezok káblov a zbadáš to hned ako zhodíš ten kryt.

Napsal: 12 pro 2007, 15:06
od lacin
Sundas ten dekl, odpojis konektory ze spinacky, sundas z toho takovou prevlecnou plastovou pojistku (lze to jenom podebrat zboku sroubovakem takovy dve packy), no a potom ten orech ze spinacky lehce vypacis sroubovakem. Opatrne pomalu z obou stran to podebirej. Je to tam jenom nacvakly. Sezen si na vrakacu jinej funkcni a nacvakni ho tam. Pozor, je potreba dodrzet polohu, ale to uvidis. Je to jednoduchy.