Stránka 1 z 4
HELP - punto neakceleruje
Napsal: 24 lis 2007, 17:17
od mif
Ahoj, mám punto 1.2 r.v.97 a problém asi se vstřikováním. Když jedu a šlapu lehce na plyn, je vše OK, auto jede po rovině v pohodě, jakmile však přišlápnu plyn, dusí se. Mám problém se rozjet do kopce, předjíždět je taky problém. Na volnoběh OK. Když na neutrál pomalu přidávám plyn - OK, když ho zmáčknu prudce nejdřív se zadusí, skoro chcípne a pak teprve přidá. Palivovej filtr jsem už měnil, lambdu jsem zkoušel odpojit a pořád stejný. Nevíte někdo co by to mohlo být? Mohly by to dělat svíčky? Nejsou zrovna nejnovější. Chtěl bych zkusit nejdřív najít chybu sám, než to dám za těžký prachy do Fiatu
(jo a žere to tak 12-15litrů)
Napsal: 24 lis 2007, 19:10
od Thor
Sviečkami by to mohlo byť, viem že niekto mal podobný problém a výmenou sviečok za nové sa to vyriešilo. Ale kľudne môže byť problém aj inde.
Napsal: 24 lis 2007, 19:22
od Vencapunto
Tohle sem měl přesně já.A svíčky byly nový,ale měly moc velkou mezeru mezi elektrodama.Sklepal sem je a je vše v poho
Napsal: 24 lis 2007, 20:15
od liborko
taky mi to haprovalo tak jsem koupil nové tříelektrodové Brisky extra DR15TC a spokojenost
Napsal: 25 lis 2007, 11:34
od Mila
Může to být cokoliv . Těma svíčkama bych začal, ale může to býl nějaky podtlak nebo lambda sonda.
Napsal: 25 lis 2007, 17:35
od mif
Tak svíčky to nejsou, koukal jsem na rozvody, jestli to nepřeskočilo o zub a taky dobrý. Lambdu jsem odpojil, na půl hodiny jsem odpojil baterku a zkusil jezdit bez lambdy - pořád stejný. Palivovej a vzduchovej filtr je ok. Všechny hadičky jsem zkontroloval, nikde jsem díru nenašel. Dneska jsem koukal pod ten plastovej kryt se vzduchovým filtrem a vstřikovací jednotka je nějaká černě očouzená a když jsem zkoušel prudce přidávat plyn na neutrál, tak mi z tý vstřik. jednotky blesklo a začoudilo a málem chcíplo. Když přidávám pomalu plyn, normálně se to vytočí, tak nevim
. Kabely ke svíčkám vypadaj taky OK a cívky dávaj všechny.
Napsal: 25 lis 2007, 18:09
od Pun-to
To vypadá na snímač horní úvrati když to hodilo jiskru do sání.
Napsal: 25 lis 2007, 18:27
od mif
Pun-to píše:To vypadá na snímač horní úvrati když to hodilo jiskru do sání.
Zkusim ho změřit, ale to už by bylo za 2,5 roku co Punťu mám podruhý. (koupil jsem jetej, tak je to možný)
Poprvý to dělalo to, že auto najednou chcíplo a šlo nastartovat tak po půl hodině. (Samozřejmě, že chcíplo vždy na nějaký rušný křižovatce)
TAKŽE PROMĚŘENO, 655 OHMŮ, PŘI TEPLOTĚ VENKU TAK 3 STUPNĚ, ALE MOTOR TEPLEJ. TO BY MOHLO BÝT V POŘÁDKU KDYŽ MÁ MÍT PŘI 20 STUPNÍCH 670 OHMŮ.
Závada bude jinde. Když jen tak malinko lechtám plyn (tak max. 1cm) jede to normálně, ale max. porovině. Kopec je problém co jsem dřív jel na5, dneska jedu za3. Nemůže to být ten potenciometr škrtící klapky?
diagnostika
Napsal: 26 lis 2007, 13:01
od mif
Tak dneska proběhla diagnostika - výsledek nic, žádná závada
Doporučili mi vyčistit palivový potrubí, nebo že může být ucpanej výfuk.
Dneska jsem to zkoušel vytočit na max. a do kopečka na 3 to jelo 100km/h. Když to držim ve velkých otáčkách, jede to, jak chci z malých otáček prudce zrychlit, tak to prostě nejede - dusí se. HELP PLS
Napsal: 26 lis 2007, 19:01
od JohnnyBOSS
kdybych chtěl být vtipnej, tak bych řekl, že to bude chudá směs v levejch válcích
A co palivovy čerpadlo? máš tam správnej benzín?
to by zas nevysvětlilo tu spotřebu...
Napsal: 26 lis 2007, 19:23
od mif
No správnej benzín tam snad mám. Je pravda, že jsem vzal jeden den večer za 1000 Kč benzín a někdy druhej den se to objevilo. A ta zvýšená spotřeba by mohla být tim, že to co jsem dřív vyjel vpohodě na 5, teď jedu na 3 s problémama. Bral jsem benzín na PAP OILu, tak nvim. Co ten ucpanej výfuk? To by asi pak nešlo vytočit na trojku do 100km/h co
Napsal: 26 lis 2007, 19:41
od havros
Ono to možná bude i tím benzínem..
Přístí várku vezmi třeba na Shellce a uvidíš
Napsal: 26 lis 2007, 20:00
od mif
No kdyby to bylo benzínem, tak se asi picnu. Už jsem vyhodil prachy za diagnostiku. Zejtra to vyjezdim a dám tam beňo ze shellyny. Stane se něco, když tam nakopu Shell V-Power?
Napsal: 26 lis 2007, 20:25
od havros
Vyčistíš motor a možná to pojede o půl koníka silněji
Hlavně tam dej 95 oktanový, ne 100
Napsal: 26 lis 2007, 21:20
od FANDAK