Stránka 1 z 1

jaky JTD?

Napsal: 22 lis 2007, 02:16
od kubik1
zdravim fsechny Stilisty :wink:

ikdyz sem spokojeny! majitel fiatu brava jtd steel a uvazuju o koupi neceho noveho.
nejspis STILO Multi wagon a samozrejme JTD ale kterej?

muzete mi poradit ktery JTDcka jsou vetsi drzaky a nenarocny na udrzbu a kolik zerou? jde mi o to jestli starsi 8ventilove JTD je treba i vetsi drzak a min zere? nebo mam preferovat 16V? a vyplati se shanet STILO s 6ti rychlostni prevodovkou? coz si myslim ze na dalnici by to bylo dobry,moje stary JTD by podle me taky sneslo 6tou rychlost...

jeste otazka ze stáje rivalů, máte negdo zkusenosti s rendlackym 1.5dci? papirove ma 100koni a kroutak tusim 240 coz by melo stacit...ale obavam se toho ze obsah nenahradis. láká me nizkym rucenim a hlavne spotrebou! vubec mi pripada ze JTDcka ve meste dost zerou napr proti DCi...

diky za info
kubajz

Napsal: 22 lis 2007, 17:21
od Geeker_cz
Sam mam 85kw tedy 8v, ale kdybych mel moznost sel bych urcite do 105kw 16v. Jednak je vykonejsi, taky ma 6st prevodovku coz je super na dalnici. Co se tyce motoru tezko rict system je podobny ovsem ventilu je 2x tolik, coz se muze prodrazit pri jejich vymene.

Napsal: 22 lis 2007, 21:30
od kubik1
nejaky JTDcka maj hydraulicky zdvihatka nevis ktery? ja na brave musim vymezovat podlozkama. ta sestka byla jen a jen k nejvykonejsi verzi nebo za priplatek i ke slabsim? ta 140ti konova verze nebude zas vyrazne vic zrat? bohuzel sem jeste nigde nenasel srovnani JTDcek na zravost a spolehlivost :roll:
urco bude mit vetsi zivotnost turbo bez promenlive geometrie a tudis motor i levnejsi udrzbu...

Napsal: 23 lis 2007, 19:59
od Geeker_cz
kubik1 píše:nejaky JTDcka maj hydraulicky zdvihatka nevis ktery? ja na brave musim vymezovat podlozkama. ta sestka byla jen a jen k nejvykonejsi verzi nebo za priplatek i ke slabsim? ta 140ti konova verze nebude zas vyrazne vic zrat? bohuzel sem jeste nigde nenasel srovnani JTDcek na zravost a spolehlivost :roll:
urco bude mit vetsi zivotnost turbo bez promenlive geometrie a tudis motor i levnejsi udrzbu...
Bez geometrie turba je pouze 59kw, taky ji chybi mezichladic stlaceneho vzduchu. 6st je pouze u 105kw. Co se tyce zdvihatek nevim, ale predpokladam ze to bude u 16v. Spotreba nebude u 16v o tolik vyssi zalezi na stylu jizdy a hustote provozu.

Napsal: 27 lis 2007, 01:35
od kubik1
ted sem na netu cetl test stila s tim nejsilnejsim dýzlem a spotreba pri testu na to ze to ma 6 kvaltu na dalnici nic moc 6,5l ofšem se slabsim dýzlem zase 5ti kvaltem to bude vic tocit a tudis si clovek asi nevybere... :roll:
taky tam psali o vybracich motoru prenasejicich se do kabiny do podlahy nejen na volnobeh a nejen za studena je to pravda? a prej je i dost hlucnej?
v brave mi stary JTD na volnobeh drnci do volantu a pristrojofky ale jak se rozjedu je uplnej klid i hluk je vpoho.
jinak kdyz preferuju prostor bude STILO multiwágn pro me jasna volba.
5té dvere maji u fsech stilo kombi vyklapeny bud sklo nebo cele?

Napsal: 01 pro 2007, 14:45
od Geeker_cz
kubik1 píše:ted sem na netu cetl test stila s tim nejsilnejsim dýzlem a spotreba pri testu na to ze to ma 6 kvaltu na dalnici nic moc 6,5l ofšem se slabsim dýzlem zase 5ti kvaltem to bude vic tocit a tudis si clovek asi nevybere... :roll:
taky tam psali o vybracich motoru prenasejicich se do kabiny do podlahy nejen na volnobeh a nejen za studena je to pravda? a prej je i dost hlucnej?
v brave mi stary JTD na volnobeh drnci do volantu a pristrojofky ale jak se rozjedu je uplnej klid i hluk je vpoho.
jinak kdyz preferuju prostor bude STILO multiwágn pro me jasna volba.
5té dvere maji u fsech stilo kombi vyklapeny bud sklo nebo cele?
No na volnobeh jsou vibrace citit, ale neni to nic sileneho. Po rozjeti o nicem nevim. 5 dvere jsou podle vybavy. Ja mam i vyklapeci sklo. Obcas se to hodi.

Napsal: 13 pro 2007, 17:50
od spirpin
Dvouventilového JTD se netřeba obávat. Měl jsem ho ve služebním Stilu MW ještě ve verzi Unijet a bylo to naprosto v pohodě. Celkem jsem s ním najel téměř 100 000 km za dva a čtvrt roku při velmi intenzivním provozu - buď jsem někam spěchal nebo byl dost naložený nebo často oboje. Dlouhodobá spotřeba byla přitom těsně pod 6 litrů. Skvělé, rychlé, pohodlné, příjemné auto, mohu jen a jen doporučit!
V současné době však vidím zcela zásadní problém v tom, zda Ti u dealera objednávku ještě vůbec vezmou, protože výroba v únoru končí. Pokud Stilo MW opravdu chceš, neváhej zbytečně ani hodinu!!! :!: :!: :!: