Stránka 1 z 2
zvuky spod krytu nasavania
Napsal: 15 lis 2007, 13:50
od majo_p
Zdavim páni.
V tomto hnusnom obdobi sa mi zacalo prejavovat nieco co sa tazko opisuje.Mam pocit ze mi ako keby nieco vrcalo a ide to spod toho krytu ktory drzi na dvoch skrutkach (nasavanie).Moze byt ze tam je nejake tesnenie a to by bolo uz opotrebovane?robi mi to hlavne ked nastartujem a automaticky sitič drzi otacky na 1500 tak je to nenormalny zvuk.pri 900rpm to pocut menej ale aj tak tam ten zvuk je.Prosim o radu
Napsal: 15 lis 2007, 17:45
od JohnnyBOSS
No taky bych to viděl na špatny těsněni...
Napsal: 19 lis 2007, 10:44
od SHANE54
NOOO ASI TAK. VYPADA TO TAK ZE KED TI NASAVA, TAK TAM REZONUJE ASI TESNENIE. JE TO DOBRE PRICHYTENE? MOZNO STO STACI PORIADNE PRITIAHNUT...
Napsal: 19 lis 2007, 11:00
od majo_p
SHANE54 píše:NOOO ASI TAK. VYPADA TO TAK ZE KED TI NASAVA, TAK TAM REZONUJE ASI TESNENIE. JE TO DOBRE PRICHYTENE? MOZNO STO STACI PORIADNE PRITIAHNUT...
dotiahol som to jak cert a vrci to furt.najlepsie na tom vsetkom je ze ked som to naposledy montoval tak som si ziadne tesnenie nevsimol...
Napsal: 19 lis 2007, 13:03
od Alfi
Myslíš vzduchovej filtr? Tak to nejlíp vyměnit..
Napsal: 19 lis 2007, 21:29
od majo_p
Alfi píše:Myslíš vzduchovej filtr? Tak to nejlíp vyměnit..
myslim tesnenie ktore by asi malo byt medzi tym plastovym deklom ktory je prisrobovany na dvoch skrutkach.tento plast sa dotyka takeho kovoveho taniera a tesnenie medzi nimi je asi v cudu
Napsal: 19 lis 2007, 22:12
od Pun-to
A to máš Punto? A co to máš za motor?
Napsal: 20 lis 2007, 06:07
od majo_p
Pun-to píše:A to máš Punto? A co to máš za motor?
Punto 1.1 rv 96
Napsal: 20 lis 2007, 08:03
od Pun-to
To je asi motorek řízení volnoběhu. Normálně ale takhle vrčet nemá. Až to natočíš tak ho odpoj jestli to přestane. Konektor je vlevo na vstřikovací jednotce.
Jinak motor po nastartování musí hned spadnout pod 1000 otáček, jestli ti drží 1500 tak je něco špatně!!!
Napsal: 20 lis 2007, 10:42
od majo_p
Pun-to píše:To je asi motorek řízení volnoběhu. Normálně ale takhle vrčet nemá. Až to natočíš tak ho odpoj jestli to přestane. Konektor je vlevo na vstřikovací jednotce.
Jinak motor po nastartování musí hned spadnout pod 1000 otáček, jestli ti drží 1500 tak je něco špatně!!!
ved otacky mi aj padnu na 1000ot. tedy kym sa zahreje trochu motor.tych 1300az 1500ot mi drzi len po tu dobu co je motor studeny.
Napsal: 20 lis 2007, 12:56
od Pun-to
To musí spadnout tak za dvě-tři vteřiny po nastartování. Ne až se ohřeje motor.
Napsal: 20 lis 2007, 13:14
od majo_p
Pun-to píše:To musí spadnout tak za dvě-tři vteřiny po nastartování. Ne až se ohřeje motor.
to aj ked je vonku minusova teplota??
Napsal: 20 lis 2007, 13:28
od Pun-to
Vždycky
Napsal: 20 lis 2007, 13:44
od majo_p
Pun-to píše:Vždycky
no neviem mne to v lete vobec nerobi...nastartujem a otacky sa mi zdrzia hned na 1000.
Napsal: 20 lis 2007, 13:57
od Arrow79
Ja ked nastartujem, tak mam cca 1100 otacok par minut.. potom klesaju ku normalnym 750...