Stránka 1 z 5

DISKUZE - výkony jiných aut, zkušenosti,zážitky

Napsal: 29 říj 2007, 20:03
od JohnnyBOSS
jaky to je přesedlat z una turbo do punta 1.1 N/A ? :D

Napsal: 29 říj 2007, 20:10
od FANDAK
To přesedlání si ani radši nepředstavuju (motoricky) :?

Napsal: 29 říj 2007, 21:06
od Mevi
No asi takhle,uno se dost "sralo" tak muselo z domu ale jinak na něj vzpomínám jen v dobrym,bylo to fakt auto na vyblbnutí,ale ten pocit když to někomu natřete tomu se nic nevyrovná:) U nás za trutnovem je dlouhej táhlej kopec směrem na hradec,říká se mu humburak a má dva pruhy,před nim je rovinka a jak mile je cedule Trutnov konec tak začíná tenhle kopec. No a mojí oblíbenou činností bylo jet hezky až k tý ceduly 50 (ted už je tam 70) no a to se většinou nekdo chytnul třeba fabie,jen co jsem se dostalo do pravýho pruhu tak prd fabie do levýho a už si to hasí jak předjede plesnivý pomalý uno :D no a to byla moje chvilka,za 3 plnej knedli roztočilo se turbo a davaj a ja už jen sledoval jak jim ve fabce spadly huby :lol: to jsem měl hnedka lepší náladu ten pocit byl nepřekonatelnej:) Nakazil jsem tim i přitelkyni ta jim pak vždycky ještě zamávala:) Boužel klekalo na něm co se dalo byl to asi nějakej bastl a ja už ty opravy nechtěl financovat a i dost najezdim tak se ten benzin nedal zvladnou tak jsem ho musel prodat,no přitulce dokonce i ukaply slzy když si ho jeden kluk odvažel :cry: No tak ted mam punto,když chci předjíždět tak si to hodně rozmýšlim a vetšinou ani nepředjedu a radši se držim řady,na to skoro bylo to uno bezpečnější dalo se s nim manevrovat rychle.No ale když jsem kupoval punto tak jsme chtěl aspon jeden airbag(mam dva) když tak aspon trochu bezpečnosti to uno byla fakt pojizna rakef. No ale jinak toho nelituju ta spotřeba a jizdní komfort jsou uplně jinde ale ruku na srdce když vidim punto GT tak se mi začnou klepat ruce :D snad někdy.. 8)

Napsal: 30 říj 2007, 15:34
od JohnnyBOSS
Mevi: podobný pocity prožívám, když si pujčím otcovo grande 1.3MJet 90PS:) Nejrači mám na dálnici, když se zůži cesta do jednoho pruhu a sníží rychlost třeba na 80. Pak to zůžení končí a ta 80ka je zrušená až tak 100metrů za tím. Já pořád jedu 80, vedle mě už nasáčkovaná nějaká felicia, nebo někdo další, komu moje tempo podle předpisů už nevyhovuje... ALe jakmile je cedula konec 80, tak dám za tři, plné knedlik a feliciu za chvilku nevidím už ani v zrcátku :D Ale lepší jsou borci s oktávkama, nejlíp takový ti co maj jenom 1.6 v benzínu a myslijou si bůhví co nemají. Ti pak čumijou, když jim ujede "jenom" punto "jenom" s 1.3 pod kapotou :D

Napsal: 30 říj 2007, 18:18
od Mevi
JohnnyBOSS píše:Mevi: podobný pocity prožívám, když si pujčím otcovo grande 1.3MJet 90PS:) Nejrači mám na dálnici, když se zůži cesta do jednoho pruhu a sníží rychlost třeba na 80. Pak to zůžení končí a ta 80ka je zrušená až tak 100metrů za tím. Já pořád jedu 80, vedle mě už nasáčkovaná nějaká felicia, nebo někdo další, komu moje tempo podle předpisů už nevyhovuje... ALe jakmile je cedula konec 80, tak dám za tři, plné knedlik a feliciu za chvilku nevidím už ani v zrcátku :D Ale lepší jsou borci s oktávkama, nejlíp takový ti co maj jenom 1.6 v benzínu a myslijou si bůhví co nemají. Ti pak čumijou, když jim ujede "jenom" punto "jenom" s 1.3 pod kapotou :D
Tak to ti upřímně závidim,taky bych si chtěl vozit zadnici v GP :D Ono je to občas potřeba vyškolit tuhle skupinu lidí (octavia,fabia,golf atd..)boužel s litrem to moc nejde:) Jediná cesta jak se zas stát zmrdobijcem je koupit si punto GT a přilepit si na kufr 1.1 :D :D :D

Napsal: 30 říj 2007, 19:06
od JohnnyBOSS
Ja videl video, kde borec měl civic s nějakym oturbenym nabušenym motorem kolem 600ps a na kufru si nechal pořád tu nálepku 1.4i :D Pak tomu někde na okresce na trojku vrkl a začalo mu to hrabat :D
To já mám rád, když auto nevypadá nějak nápadně, ale pod kapotou má pořádný stádo nadrženéch kobyl :D
Jo a oktávkáří a golfisti by potřebovali konečně dostat před prdel. Si myslijou, že 1.9TDi je nejlepší co muže byt a mužu řict, že te prvni a druhe generaci oktavky s granďákem ujedu:) S tou novou už je celkem problém,když má ten nejsilnější motor:)

Napsal: 30 říj 2007, 20:53
od Mevi
JohnnyBOSS píše:Ja videl video, kde borec měl civic s nějakym oturbenym nabušenym motorem kolem 600ps a na kufru si nechal pořád tu nálepku 1.4i :D Pak tomu někde na okresce na trojku vrkl a začalo mu to hrabat :D
To já mám rád, když auto nevypadá nějak nápadně, ale pod kapotou má pořádný stádo nadrženéch kobyl :D
Jo a oktávkáří a golfisti by potřebovali konečně dostat před prdel. Si myslijou, že 1.9TDi je nejlepší co muže byt a mužu řict, že te prvni a druhe generaci oktavky s granďákem ujedu:) S tou novou už je celkem problém,když má ten nejsilnější motor:)
Někde jsem čet jak borec s upravenym chinqvem valil po dálnici 180 a kravatáci nestíhali co je to předjíždí :D

Napsal: 31 říj 2007, 08:04
od ultraknyst
JohnnyBOSS píše:Mevi:
Tak to ti upřímně závidim,taky bych si chtěl vozit zadnici v GP :D Ono je to občas potřeba vyškolit tuhle skupinu lidí (octavia,fabia,golf atd..)boužel s litrem to moc nejde:) Jediná cesta jak se zas stát zmrdobijcem je koupit si punto GT a přilepit si na kufr 1.1 :D :D :D

tak ze bych si nalepil dozadu 1,1 aby byla prdel :lol:
uz ted to je poradna rit kdyz trapim audiny a hondy kamos co mel crx to musel prodat kdyz videl ze me nestaci

Napsal: 31 říj 2007, 18:52
od FANDAK
Jen tem všem zmrdům co si myslí že mají buchvíco dát pro to.
Taky jsem zmastil pár fábií a atd že měly brady mezi nohama dokonce i GOLFA III 1,9tdi 66kw.
A kdybych to nechal poladit programem elektonicky (řídící jednotka) tak bych tam měl na místo 51kw-70hp perfektních 66kw-90hp.
A to prej jede jako raketa jo a krouták z původních 180nm na 220 nm tahne jako svina. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 31 říj 2007, 19:02
od JohnnyBOSS
chipování moc rád nemám... celkem dost jsem o tom četl a nešel bych do toho, apon u nafty určitě ne.

Napsal: 31 říj 2007, 19:33
od FANDAK
JohnnyBOSS píše:chipování moc rád nemám... celkem dost jsem o tom četl a nešel bych do toho, apon u nafty určitě ne.
To já taky moc né.Ale jak myslíš že to asi dělají výrobci :?: :?: :?:
Když stejný motor třeba Peugeot and Citroen 1,4 hdi 16v 3 varianty:
1) 50kw
2) 55kw
3) 66kw

A to bych toho tady mohl vypsat od jiných značek tunu.
Mimochodem FIAT PUNTO GRANDE 1,3 multijet 55kw a 66kw---vše je stejný jen jiná řídící jednotka.
U toho mýho motoru je velká výkonostní rezerva.

Napiš mi teda do mojeho topicu o tom teda víc když říkáš - a dost jsi o tom četl. :wink:

Napsal: 31 říj 2007, 20:45
od JohnnyBOSS
ok, napišu ti tam

Napsal: 01 lis 2007, 09:16
od Katy
ale ale ... copak to tady je za debatu ? :)))
mam vam to nekam soupnout dohromady? chcete pokracovat ? ;)
a jak to nazvat?

Napsal: 01 lis 2007, 11:44
od Hannibal
FANDAK píše:Jen tem všem zmrdům co si myslí že mají buchvíco dát pro to.
Taky jsem zmastil pár fábií a atd že měly brady mezi nohama dokonce i GOLFA III 1,9tdi 66kw.
A kdybych to nechal poladit programem elektonicky (řídící jednotka) tak bych tam měl na místo 51kw-70hp perfektních 66kw-90hp.
A to prej jede jako raketa jo a krouták z původních 180nm na 220 nm tahne jako svina. :lol: :lol: :lol:
Tak jsem si vzpomněl, jak kámoš s Rapidem ve 190ti předjížděl na dálnici A6ku, taky docela sranda, hlavně když kolem něj ve 180ti projížděl a triumfálně řadil pětku :D

Napsal: 01 lis 2007, 21:59
od lucass81
tiez si robievam prdel z roznych "lepsich" ;) aut. Klasika mimo mesta 90ka, zjavi sa predomnou nejake faro, hodim tam trojku, vytocim to do 5000 otacok na 110 km/h, preletim ako sip okolo, prehodim naspat na 5ku a ten len ostane v nemom uzase ;) No jo, tie 1,2ky 44kW tahaju celkom slusne na 3ke ;)