Stránka 1 z 1

Topení

Napsal: 31 říj 2007, 22:13
od TomasDP
Nevíte někdo, jak vyměnit radiátor topení na Paliu 1,7 TD? Teče. :roll:

Napsal: 31 říj 2007, 22:30
od lacin
Mno covece. Pokud je to stejny jako na Puntu, jakoze si myslim, ze je, tak good luck... :-) U punta se musi sundat palubka (nemusi se uplne, ale aspon vyvlict z uchytu a posunout trochu bokem), ta je vetsinou docela luxusne nalepena na tech izolacnich asfaltovych izolacich, takze nejde sundat. Ale kdyz ji sundas, tak se dostanes k topeni, resp. k te soustave klapek, lanek, atd. No to drzi na 4 sroubcich, nejdrive odpojis vodu, pak vysroubujes maticky, poodtahnes to a zezadu se mooozna dostanes na krizovy sroubky a vysunes radiator ven.

Nez absolvovat tohle, zkusil bych nejdrive nejaky pripravek na utesneni chladici soustavy. Nektery sou svinstva, nektery sou dobry. Konkretne s wynnsem mam dobry zkusenosti. Nevyresi to vsechno, ale v pripade male - opravdu male netesnosti muze pomoci. Ale nemusi.

Napsal: 31 říj 2007, 23:10
od TomasDP
Děkuji za radu! U Puntě jsem už radiátor topení měnil a myslel jsem si, že už to nebudu muset v životě dělat, ale mám pocit, že se tomu nevyhnu, pač to teče docela dost. Až zjistím jak na to dám vědět.

Napsal: 03 lis 2007, 09:56
od TomasDP
Dobrá zpráva pro Páliáky. Výměna radiátoru topení není tak strašná jako u Puntě. Radiátor se vytahuje na pravou stranu, ale vadí mu přihrádka. Když povolíte těch 10 šroubů + náhon tachometru a přístrojovku mírně na pravé straně odtáhnete, tak je to brnkačka.

kurenie

Napsal: 13 lis 2007, 20:30
od holgerson
ja som si az do dnesneho dna myslel ze auto kuri zle.
oproti kadettu co som mal predtym nic moc.
dne som bol u kamosa a otacal som sa vo dvore, vysiel som mimo cesty a zapadol som.
museli ma vytiahnut, s tym ze som musel aj cuvat....
motor sa ohrial - teplota vody po prvykrat v polovici, a auto zacalo konecne fukat horuci vzduch.

blato mam az na streche, ak do rana nenaprsi, tak to rano odfotim, stoji to zato.....