Stránka 1 z 3

Napsal: 12 říj 2007, 14:46
od rozmetal
hele a to ten shell v-power racing můžem do punta lejt? aby se mu něco nestalo

Napsal: 12 říj 2007, 15:04
od majco
rozmetal píše:hele a to ten shell v-power racing můžem do punta lejt? aby se mu něco nestalo
Jazdím na tom už piaty rok a tankujem len v- power a uplne v pohode :wink:
Výkon to moc nezdvihe tak 1 koník možno ! pri golf V GTI to spravilo 12koní

Napsal: 12 říj 2007, 15:14
od majki
Ajaj, bacha, je rozdil mezi V-Power (95) anebo V-Power Racing (100). Ja doporucuju tu 95, protoze prece jen ty motory jsou na to staveny a ne na stooktanovy benzin (tim bys taky mohl docela zkratit jeho zivotnost, kdybys to tankoval porad...)

Napsal: 12 říj 2007, 15:24
od majco
majki píše:Ajaj, bacha, je rozdil mezi V-Power (95) anebo V-Power Racing (100). Ja doporucuju tu 95, protoze prece jen ty motory jsou na to staveny a ne na stooktanovy benzin (tim bys taky mohl docela zkratit jeho zivotnost, kdybys to tankoval porad...)
Neviem ako 100okt je akurát vyššia hodnota samozápalu to ynaši že sa ti nezapáli sám benzín samozápalom ale až sviečkou! Jazdím na tom ako som napísal 5ty rok a uplne bez problémov ! ked som menil tesnenie pod hlavou /bolo este originál / tak motor bol čistučký ako batoľa :lol: som spokojný a 95 do toho asi už nedám. Nie že by bol zlý ale na asi si moje autíčo už zvyklo :D :D a pri 95okt tak dobre nešlape :wink:

Napsal: 12 říj 2007, 15:39
od rozmetal
jako ten v-power už jsem v autě taky měl, ale ten racing nevim. právě že jsem taky četl, že by vyšší oktanové číslo nemuselo delat dobrotu, protože se to pak chová při vznícení trochu jinak

Napsal: 12 říj 2007, 15:45
od majki
Jakoze delejte si co chcete, ale do Punta staci bohate V-Power. Za 100oktanovy zbytecny prachy a cetl jsem to uz hodnekrat, ze to nemusi delat dobrotu.

Napsal: 12 říj 2007, 17:26
od Ok-9
Tak tam toho V-poweru racing nalej jen par litru sem taky slisel ze to ten motor vycisti skus a uvidis tim nic neskazis sem ti taky na rozkosi rikal ze to mas jak nejake TDI holt mas 16V slozitejsi motor a co ten sterac uz ti fachci? :D :wink:

Napsal: 12 říj 2007, 18:36
od majki
Vy nechapete ten rozdil? V-power a V-Power racing maji jediny rozdil a to ten, ze racing je 100oktanovy. Ty cistici prisady jsou v OBOU techto benzinech. Takze proste si nacepuj jednu nadrz V-Power (ne racing) a uvidis...

Napsal: 12 říj 2007, 20:35
od FANDAK
Souhlasím s majkim.
Tankujte v-power 95 je ten motor od výrobce na to delanej né?
A slyšel jsem že v-power 100 může právě v motoru jezdit bud stejně,nebo hůř a nebo ve výjmečných případech a když je motor dost odladěn a záleží taky na typu a stavbě motoru lépe ba i suprově.
Ale jak sem psal na začátku asi nějaký hogofo supr motory jen tak někdo nemá aby využil plný nebo aspon částečný potenciál PALIVA SHELL V-POWER RACING 100. :idea:

Napsal: 12 říj 2007, 21:35
od Intercooler
Ja sem na V-Power Diesel taky par stovek km najel a zdalo se mi ze motor byl min hlucnejsi a ani stopa po nakym kouri z vejfuku. I kdyz asi zastavam taky ten nazor, ze vetsina normalnich ridicu zadnej efekt nepozna a kdyz jo, tak je to jen v jejich hlave :P Ale mit benzinaka tak se toho 100 oktanovyho asi bojim,kdyz je motor delanej na 95...

Napsal: 12 říj 2007, 21:43
od FANDAK
Jo u tý nafty V-POWER diesel je to znát jezdím na ni už rok.Ztichne a je živější.
Ale z benzínem je to trochu jinak.Jo a ještě je OMV diesel sprint to je taky dobrá nafta kde je to znát.

Napsal: 12 říj 2007, 23:28
od JohnnyBOSS
Já jsem do motorky (Jawa New Pionyr 50ccm 4T) normálně lil i ten 100 oktanovej a nedělalo to vůbec nic, takže bych se toho nebál i v autě. Doporučuje se to natankovat jednou za čas, zejména do starších aut na pročištění motoru. Ale jestli má 95, nebo 100oktanů je šumák, protože většina aut má pěvně nastavenej předstih, že to zapaluje v určitým počtu stupňů před horní úvratí. a když tam nalijete 100oktanovej, kterej je potřeba zapalovat v jinou dobu, tak po pojede stejně jako 95 oktanovej, akorat plná nádrž vyjde dráž:) Některý auta si to umí nastavit samy podle toho paliva, ale většína ne-e :lol:

Napsal: 13 říj 2007, 06:32
od MIKI-GT
V-Power 95, blueoktan 99 nebo verva 100..nej benzíny co fakt fungujou

Napsal: 13 říj 2007, 10:50
od Intercooler
MIKI-GT píše:V-Power 95, blueoktan 99 nebo verva 100..nej benzíny co fakt fungujou
V cem jsi poznal rozdil oproti normalnimu naturalu 95 co natankujes u stejny pumpy? To by me zajimalo...

Napsal: 13 říj 2007, 13:12
od FANDAK
Je to tak jak psal JOHNNYBOSS souhlasím některá moderní technologie si to umějí nastavit motor sami.