Stránka 1 z 1
!!! TLAK V NADRŽI !!!
Napsal: 11 říj 2007, 21:20
od Merkury69
Zdravim vsechny..
Potreboval bych lidi docela rychle zjistit proc se mi tlakuje nadrz..kdyz vysroubuju po nejake dobe vicko nadrze, tak jde slyset ze ten tlak tam je a nebude ho zrovna malo..nerad bych pretlakoval nadrz..pry je nekde pretlakovy ventyl, ktery vede vypary z nadrze do sani...jestli je to pravda tak kde ho najdu a co snim..doufam ze nekdo budete vedet co stim..docela uz mi jde z toho hlava kolem...predem mockrat dekuju za odpovedi..
Napsal: 13 říj 2007, 11:13
od Jozef
Mne to robí tiež. Určite to je v poriadku, lebo robí to aj na našich firemných autách (MAZDA, RENAULT). Čaf
Napsal: 13 říj 2007, 11:17
od Jozef
Napsal: 13 říj 2007, 12:20
od Merkury69
Uz jsem nad tim vyzral..nekde jsem se docetl ze ze by spravne ty vypary z nadrze me pohlcovat filtr s aktivnim uhlim ktere je na sebe váže..pokud uz je ovsem aktivni uhli neaktivni tak se nemaji vypary kde stracet a proto se tlakuje nadrz, coz teda normalni moc neni..tak jsem to vyresil tak,coz taky neni z moji hlavy ze jsem na vicku jak jsou ty 3dirky myslim, tak jsem to vicko rozebral vyndal tu prozinku s tesnenim a mam po problemu..ta pruzina s tesnenim v tom vicku tam je jenom kvuli tomu aby pres vicko mohl byt nasavan vzduch do nadrze a z nadrze ven uz tomu zabrani ta pruzinka+tesneni..tudim mam ted pruchodne vicko a je to bez problemu..nebo dalsi varianta vymenit filtr s aktivnim uhlim...tak a to je pravda:-)
Napsal: 14 říj 2007, 10:41
od Jozef
No kua, tak to som nevedel. Ale clovek sa uci cely zivot. Asi tvoj postup vyuzijem a aj ja si to prerobím.
Napsal: 22 lis 2007, 17:12
od apache 17
...to nie je tlak,ale podtlak a je tam na to,aby správne fungovalo dávkovanie paliva, po natankovaní trvá pár km. kým sa všetko znormalizuje a tie výpary sa vracajú do výfukového potrubia a tam sa spália...aspoň takto to je vysvetlené v Slovenskom manuály.