Stránka 1 z 1
Kolísanie otáčok
Napsal: 24 zář 2007, 09:05
od aforizmus
mám problém, pri volnobežnom chode motora na Fiat Bravo TD100 r.v.96 mi sem tam zakolíšu otáčky a auto si samo pridá až na 2000 otáčok, potom klesne ale drží sa na 1300, keď popridávam, otáčky sa znovu umúdria a je pekný volnobeh na 910 ot. co môže byť na chybe?? ďakujem za rady
Kolisani otacek
Napsal: 28 zář 2007, 15:01
od Hrachi
Zdravim.Ja mam Bravo 1,6 16V a me to taky dela,taky bych potreboval poradit.Diky
Napsal: 08 říj 2007, 09:52
od žabak
Nazdar chlapci. Brácha ma 1,6 a má ten samý problám. Teď mu někdo poradil že to prý dělá potenciometr na škrtící klapě plynu. Potenciometr stojí kolem 1500 tak až to překopem tak dám vědět.
Napsal: 08 říj 2007, 09:58
od hanys
to žabak a hrachi-zkusím taky poradit.příčina tohohle svinstva v mém autě je na 99% krokový motorek volnoběhu.je hned vedle toho potenťáku.
cena zhruba 2000,-
Napsal: 12 říj 2007, 15:08
od Merkury69
Zdravim..no tak pred par dny jsem si koupit taky fiat brava 1.6 16v a mam taky ten stejny problem..sice to neni az tak total sem tam to zustane viset na 1500/2000 ale jinac mi to jen trosku klesne a potom se hned zpet vyhoupne zpet vse se odehrava v ramci volnobeznych otacek a kolo 900, ale asi mi to zacne vadit:-D..jenom by me zajimalo jestli je to teda tim potenciometrem nebo tim krokovym moturkem..a jeste me trapi jedna vec a to ta ze mam tlak v nadrzi nevite nekdo nahodou co stim???predem dekuju za vsechyn odpovedi...
Napsal: 13 říj 2007, 15:14
od žabak
Nazdar! Tak brácha koupil ten krokáč, vyměnili jsme ho, pak jsme ho museli ještě kapku poštelovat, no a zatím to fičí bez problému
jinak přesný název je regulátor volnoběžných otáček, ale bacha jsou tam 2 druhy, průměr 10 a průměr 12, ve fiatu chtěli 4500 za dia10 a 10 000 za dia12
ale dobrá zpráva je že ta 10 se dá sehnat za 2000
stačí se jen poptat v obchodech a pozjišťovat ceny. A ohledně toho tlaku v nádrži tak bráchovi to na Bravu nedělá, ale mi na Puntu jo a kamoš co měl Punto tak mu to taky dělalo tak nevím
Napsal: 13 říj 2007, 15:44
od hanys
to mercury69-v nádrži nemáš tlak,ale podtlak
způsobuje to EVAP ventil,který při zvýšených otáčkách motoru otvírá odsávání výparů z nádrže
emise
myslím,že to může dělat problémy při špatném těsnění pal. čerpadla nebo pal. čerp. samém
Napsal: 13 říj 2007, 18:07
od Merkury69
HANIS: špatne..kdyby mi to delalo podtlak tak se mi spatne bude vičko odšroubovavat a pri otevreni mi nepujdou vypary z nadrze ven...takze tam mam tlak..mel..a funguje to tak ze z nadrze je vyvod k fitru s aktivnim uhlim a to na sebe váže ty vypary..akorat ze to moje aktivni uz neni aktivni a filtr nevim kde je a menit se mi ho nechce tak jsem to vyresil tak ze jsem z vicka vyndal pruzinku s tesnenim ktere zabranovalo dostavani vyparu z nadrze ven jenom to salo vzduch..takze mi ted vicko dovoluje dostat vzduch do nadrze a i vypary z nadrze..a je to vsechno v pohode a jeste kdybych tam mel podtlak tak mi cuka motor protoze by melo podavaci cerpadlo problemy cerpat palivo k motoru..ale i tak diky za odpovedi..
Napsal: 13 říj 2007, 23:26
od hanys
zajímavé
přetlak nedokážu vysvětlit,já mám v nádrži podtlak
Napsal: 14 říj 2007, 15:40
od Merkury69
no podtlak jsem tady nekde cetl,ale neni to dobre..sice nevim cim to ale nekde se to tu uz resilo..
Napsal: 14 říj 2007, 23:59
od hanys
no tak pohledám