Kolísanie otáčok
Moderátor: peta.smolik
-
- Začátečník
- Příspěvky: 31
- Registrován: 26 led 2006, 13:00
- Bydliště: Detva
- Kontaktovat uživatele:
Kolísanie otáčok
mám problém, pri volnobežnom chode motora na Fiat Bravo TD100 r.v.96 mi sem tam zakolíšu otáčky a auto si samo pridá až na 2000 otáčok, potom klesne ale drží sa na 1300, keď popridávam, otáčky sa znovu umúdria a je pekný volnobeh na 910 ot. co môže byť na chybe?? ďakujem za rady
Bravo 1.9TD 100PS -- bejvavalo
ted -- Omega 2.5 V6 170PS
ted -- Omega 2.5 V6 170PS
- Reklama
Kolisani otacek
Zdravim.Ja mam Bravo 1,6 16V a me to taky dela,taky bych potreboval poradit.Diky
Zdravim..no tak pred par dny jsem si koupit taky fiat brava 1.6 16v a mam taky ten stejny problem..sice to neni az tak total sem tam to zustane viset na 1500/2000 ale jinac mi to jen trosku klesne a potom se hned zpet vyhoupne zpet vse se odehrava v ramci volnobeznych otacek a kolo 900, ale asi mi to zacne vadit:-D..jenom by me zajimalo jestli je to teda tim potenciometrem nebo tim krokovym moturkem..a jeste me trapi jedna vec a to ta ze mam tlak v nadrzi nevite nekdo nahodou co stim???predem dekuju za vsechyn odpovedi...
- žabak
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 273
- Registrován: 05 čer 2007, 18:14
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Nazdar! Tak brácha koupil ten krokáč, vyměnili jsme ho, pak jsme ho museli ještě kapku poštelovat, no a zatím to fičí bez problému jinak přesný název je regulátor volnoběžných otáček, ale bacha jsou tam 2 druhy, průměr 10 a průměr 12, ve fiatu chtěli 4500 za dia10 a 10 000 za dia12 ale dobrá zpráva je že ta 10 se dá sehnat za 2000 stačí se jen poptat v obchodech a pozjišťovat ceny. A ohledně toho tlaku v nádrži tak bráchovi to na Bravu nedělá, ale mi na Puntu jo a kamoš co měl Punto tak mu to taky dělalo tak nevím
HANIS: špatne..kdyby mi to delalo podtlak tak se mi spatne bude vičko odšroubovavat a pri otevreni mi nepujdou vypary z nadrze ven...takze tam mam tlak..mel..a funguje to tak ze z nadrze je vyvod k fitru s aktivnim uhlim a to na sebe váže ty vypary..akorat ze to moje aktivni uz neni aktivni a filtr nevim kde je a menit se mi ho nechce tak jsem to vyresil tak ze jsem z vicka vyndal pruzinku s tesnenim ktere zabranovalo dostavani vyparu z nadrze ven jenom to salo vzduch..takze mi ted vicko dovoluje dostat vzduch do nadrze a i vypary z nadrze..a je to vsechno v pohode a jeste kdybych tam mel podtlak tak mi cuka motor protoze by melo podavaci cerpadlo problemy cerpat palivo k motoru..ale i tak diky za odpovedi..