Tuhle ostrou verzi Abarthu (SS) planuju koupit v prubehu 1-2 let. Otazka je, jestli to nebude jenom seriove limitovana verze pro rok 2008 (coz se proslycha) a pak taky, jak to bude s vybavou. Pac jestli ste videli vnitrek, tak tam je akorat fukar, svetla a vystrazny blinkry. Zmizela i kuze z palubky. Dokonce tam nejsou ani takovy veci jako autoradio, vnitrni kliky u dveri, nebo stahovani okynek. Coz me ale trosku sere ze to je az tak HC. Ja chci pomer luxus/sport v pomeru 1:1 jako je Golf GTi, nebo Focus ST. Ne v pomeru 1:10
Nerad bych jezdil v autaku s vybavou na urovni favorita :p A este k tomu za meloun (muj odhad ceny). Uz se to dost priblizuje tomu zavodnimu specialu S2000. Na druhou stranu klasicky Grande Punto Abarth vypada v porovnani s timhle o dost hur a "usedlejš" (i kdyz vypada jinak spickove), hlavne ten zadek. Ale zase bude mit volitelnou vybavu od ovladacich prvku na volantu az po dualni digitalni klimu (startovačka v zakladu a nejslabsi motorizace 1,4T asi 650k). Jinak tady je takovej vycet dosud znamych zmen u ostry verze SS oproti klasice Abarthu ktery sem posbiral na netu:
Jak je videt na fotkach, SS dostalo agresivnejsi bodykit s vetsima otvorama pro prisavani vzduchu.
Pridali budiky s ukazatelma tlaků v turbech (ty prepinaci packy pred radickou zrejme slouzi k aktivovani 1 a 2 turbodmychadla).
Sedacky sou taky uplne jiny, né jenom "jakoby" sportovni, ale opravdu zavodacky od Sabeltu.
Radicka je sekvencni.
Posunuli teziste.
Predelali brzdovej system (prej je kurewsky nadupanej).
Navysily vykon na 134 kW/183k (doufam ze pudou jeste dal, ja bych rad neco kolem 230-250k a 0-100 pod 6,5s).
Snizily a pritvrdily podvozek kterej dostal navic vyztuze.
Snížily tlumiče a pružiny.
Zvetsily rozchod kol a rozsirily blatniky.
Puvodni verze SS (libi se mi vic kola prohnuty dovnitr (vypoukly paprskovity kola ve Franfurtu byly jenom spešl pro vystavu) a kridylko vzadu ktery vypada temer stejne jako u S2000). Myslim, ze v cerny barve s cervenyma detailama to bude dobrej drak
A tady uz SS z Frankfurtu:
A tady je interier klasiky Abarth jak ste ho jeste asi nevideli: