Stránka 1 z 4
Přední stěrače-délka,cyklovač,poruchy...
Napsal: 03 zář 2007, 20:49
od papaja
Potřebuju poradit,má PuntoII, model SX,cyklovač stěračů? A jak se zapíná? ( Dcera ho koupila, ale na dálku to nedokážu zjistit..) Díky
Napsal: 03 zář 2007, 21:49
od Arrow79
Cyklovac je hned prva poloha packy stieracov nadol
Napsal: 03 zář 2007, 22:00
od papaja
Arrow79 píše:Cyklovac je hned prva poloha packy stieracov nadol
Dobře, a čas se nastaví jak? Zmáčknutím páčky k volantu? Dík...
Napsal: 03 zář 2007, 22:04
od Arrow79
Nie, pri SX verzii sa neda nastavovat cas cyklu. Ma to len HLX a asi JTD plus Sportingy.. Niesom si isty.. cyklovac sa pri tychto verziach nastavuje pootocenim prstenca packy, su na nom nakreslene ciarky...
Napsal: 03 zář 2007, 22:46
od lucass81
parchanti vo Fiate, preco ho nedali aj do nasich ELX?
{teda s moznostou nastavenia rychlosti cyklov}
Napsal: 04 zář 2007, 09:45
od SHANE54
ja ma SX a nejak mi to moc nechyba. staci ked odide rele na plosaku a mozeme vymenit komplet aj s ramenami, ako to bolo na mk1 velmi nachylne. nechcem vediet co by to stalo, keby tam bol aj cyklovac...
Napsal: 11 zář 2007, 10:06
od be.smile
netusite nekdo jestli je normalni ze po nastartovani kdyz setru sklo pohybem packy nahoru a hned to prepnu na cyklovac tak i kdyz je packa v prvni poloze tak se nic nedeje? proste to relatko ani necvakne...dela to pravidelne 3x po startu...pak uz to jede normalne...prisel jsem na to nahodou ale dost me to zarazilo ze ten cyklovac proste nejde...
je to normalni nebo je neco spatne?:(
Napsal: 19 zář 2007, 21:42
od SHANE54
mam rovnaku skusenost ale s mk1. predpokladam ze je to podobne riesene aj u mk2. robilo to presne to iste, bolo zoxidovane rele na tom plosaku. vymena rele pomohla (velmi lacne riesenie) ale uz to nebolo ono. skus teda pozret rele najskor. vizualne by si mal vidiet oxidaciu na cievke ak sa da zobrat dole ten kryt.
Napsal: 19 zář 2007, 22:15
od be.smile
diky za radu...mrknu se na to...ale kdyby to bylo zoxidovany tak by me nesel cyklovac normalne ne? nebo by blbnul...? dela to jen kdyz prvni pohyb packy je nahoru a hned do prvny polohy....jakmile to prepnu hned tak to proste jede bez problemu....taky jsem mel mk1 a tam to slapalo skvele..skoro bych rekl ze ten cyklovac byl lip nastavenej jak u mk2.
Napsal: 02 říj 2007, 15:18
od Katy
PRESUNUTO :
proch píše:Zdravím, na mém Puntu 1,9 JTD 80 mě dost chybí paměťový cyklovač stěračů. Nemáte někdo zkušenost, jak ho tam dodatečně domontovat? Na netu jsem například zjistil, že do některých vozů Opel Kadett, Corsa, Daewoo jde bez úpravy použít cyklovač z Felicie AEV 2052, 2062. Nebastlil jste takhle, nebo jinak, někdo něco? Podělte se...dík za reakce
Jindra2 píše:Jak máte dlouhé ramínka stěračů ma MK1? Já mám levý 60cm a pravý 40cm.A právě ten levý by mohl být tak o 5 cm kratší. Změří mi to někdo?
Pun-to píše:Originál maj mít 575 a 400 ale blbě se scháněj. Klidně dej 550 a 410 ty maj u každý pumpy, já je tam mám taky a v pohodě.
Napsal: 06 črc 2008, 22:21
od be.smile
rikal jsem si ze si na zadní stěrač přidám cyklovač...rekneme na 30s...nezkouseli jste to nekdo uz prede mnou....dival jsem se ze casovaci rele vyjde na nejakych 500-700 a to me prijde dost:) mam predstavu ze kdyz na pacce to necham zaply a nekde v 5 dverich dam pred sterac to rele...
Napsal: 06 črc 2008, 22:35
od Pandora
A je na tom Punto s cyklovačem předních stěračů? Prodejce tvrdí, že mají jen 1, napevno daný interval a že se s tím nedá nic dělat.
Napsal: 06 črc 2008, 22:38
od be.smile
jo to tak je..je rychle setreni...nebo cyklovac s pauzou...cyklovac opmaly..a cyklovac rychly..
Napsal: 06 črc 2008, 22:38
od Anduril
Ja mam treba 4 rychlosti cyklovace s pauzou v predu a jeden vzadu, ale u dnesnich "Classic" uz to asi osekali.
Napsal: 06 črc 2008, 22:39
od Pandora
Tomu moc nerozumím....