Stránka 1 z 1
HELP - LPG motor zháší
Napsal: 19 pro 2005, 19:52
od iqvos.
Koupil jsem si fiat unto 75 ELX 1,3. rok výroby 1996 dovoz z německa.Nechhal jsem si namontovat LPG. Plyn je bezproblémový a hlavně je namotován u firmy ,která působí 8 let na trhu.
Po čase se mi objevilytyto potíže
Při jídě náhle dojde k uplnému poklesu otáček až na nulu a posléze k zasnutímotoru. Při jeho nastartoání dojde k tomu ,že nejde nastartoat. Při nastartování pořád svití imobilizér a po chvíli čekáni dojde nastartování.
Daalší jednoduchý problém je: Při vyřazení na neutrál při teplém motoru občas dojde ke klesání otáček a nakonec k zasnutí motoru.
Budu všem rád za jekékoliv podměny a nebo za řešení.
Kontaktní email je
p.opatril@seznam.cz
Napsal: 19 pro 2005, 20:02
od lacin
A dela to i na benzin??? Jestli jenom na plyn, tak si skoc na revizni prohlidku. Stejne musis kazdejch 10000 km, nebo kazdej rok...
plyn
Napsal: 19 pro 2005, 23:03
od lukys
Zdravim, mě to dělalo skoro to samé, musí se seštelovat přísun směsi vzduchu a plynu. je to v motoru jak jdou od směšovače 2 hadice a na každé je šroub-regulátor, tak tim se zvýší otáčky atd.
Napsal: 21 pro 2005, 09:23
od mif
Nebo to vůbec nemusí souviset s LPG.
Mě se stávalo, že to někdy najednou chcíplo a nešlo to nastartovat, po chvilce čekání to chytlo úplně normálně. Dělal to špatný snímač otáček, který asi po zahřátí špatně fungoval. Po výměně je to OK. Co jsem našel o Fiatech na netu, tak je to dost častá závada.
dik vsem
Napsal: 21 pro 2005, 20:48
od iqvos
Diky všem. Dělá mi to pořád pry to je vadný krokový motorek . Tak uvidím nechal jsem si ho vyměnit. Plyn má revizi a je seřízený, ale hlavně prvně se musí seřídit benzin aby se mohl dořídit plyn. Děkuji Vám všem ale jestli máte ještě nějaké podněty budu jen rád.
Re: dik vsem
Napsal: 21 pro 2005, 21:31
od venca
iqvos píše:Diky všem. Dělá mi to pořád pry to je vadný krokový motorek . Tak uvidím nechal jsem si ho vyměnit. Plyn má revizi a je seřízený, ale hlavně prvně se musí seřídit benzin aby se mohl dořídit plyn. Děkuji Vám všem ale jestli máte ještě nějaké podněty budu jen rád.
Ne krokový motůrek,ale servomotor volnoběhu!
Jak sám název napovídá drží volnoběh motoru,ale zároven funguje jako
sitič!!A pravdu mají je to mechanická závada,bud se seká nebo nejde vůbec!! Uvnitř je potenciometr,který dáva informace o škrtící klapce do
řídící jednotky motoru,která zároven pošle své informace aby tu škrtící
klapku řídila aby motor nezhasl! Zjednodušeně řečeno!