Stránka 1 z 1

HELP - LPG motor zháší

Napsal: 19 pro 2005, 19:52
od iqvos.
Koupil jsem si fiat unto 75 ELX 1,3. rok výroby 1996 dovoz z německa.Nechhal jsem si namontovat LPG. Plyn je bezproblémový a hlavně je namotován u firmy ,která působí 8 let na trhu.
Po čase se mi objevilytyto potíže
Při jídě náhle dojde k uplnému poklesu otáček až na nulu a posléze k zasnutímotoru. Při jeho nastartoání dojde k tomu ,že nejde nastartoat. Při nastartování pořád svití imobilizér a po chvíli čekáni dojde nastartování.

Daalší jednoduchý problém je: Při vyřazení na neutrál při teplém motoru občas dojde ke klesání otáček a nakonec k zasnutí motoru.

Budu všem rád za jekékoliv podměny a nebo za řešení.
Kontaktní email je p.opatril@seznam.cz

Napsal: 19 pro 2005, 20:02
od lacin
A dela to i na benzin??? Jestli jenom na plyn, tak si skoc na revizni prohlidku. Stejne musis kazdejch 10000 km, nebo kazdej rok...

plyn

Napsal: 19 pro 2005, 23:03
od lukys
Zdravim, mě to dělalo skoro to samé, musí se seštelovat přísun směsi vzduchu a plynu. je to v motoru jak jdou od směšovače 2 hadice a na každé je šroub-regulátor, tak tim se zvýší otáčky atd.

Napsal: 21 pro 2005, 09:23
od mif
Nebo to vůbec nemusí souviset s LPG.
Mě se stávalo, že to někdy najednou chcíplo a nešlo to nastartovat, po chvilce čekání to chytlo úplně normálně. Dělal to špatný snímač otáček, který asi po zahřátí špatně fungoval. Po výměně je to OK. Co jsem našel o Fiatech na netu, tak je to dost častá závada.

dik vsem

Napsal: 21 pro 2005, 20:48
od iqvos
Diky všem. Dělá mi to pořád pry to je vadný krokový motorek . Tak uvidím nechal jsem si ho vyměnit. Plyn má revizi a je seřízený, ale hlavně prvně se musí seřídit benzin aby se mohl dořídit plyn. Děkuji Vám všem ale jestli máte ještě nějaké podněty budu jen rád.

Re: dik vsem

Napsal: 21 pro 2005, 21:31
od venca
iqvos píše:Diky všem. Dělá mi to pořád pry to je vadný krokový motorek . Tak uvidím nechal jsem si ho vyměnit. Plyn má revizi a je seřízený, ale hlavně prvně se musí seřídit benzin aby se mohl dořídit plyn. Děkuji Vám všem ale jestli máte ještě nějaké podněty budu jen rád.
Ne krokový motůrek,ale servomotor volnoběhu! :wink:
Jak sám název napovídá drží volnoběh motoru,ale zároven funguje jako
sitič!!A pravdu mají je to mechanická závada,bud se seká nebo nejde vůbec!! Uvnitř je potenciometr,který dáva informace o škrtící klapce do
řídící jednotky motoru,která zároven pošle své informace aby tu škrtící
klapku řídila aby motor nezhasl! Zjednodušeně řečeno! :)