Stránka 1 z 3
1,7TD nejede
Napsal: 13 srp 2007, 20:13
od bigben.m
poraďte-palio 1,7TD,zvadlo a nechce se mu do otáček,do kopců mě předjíždějí náklaďáky-k vzteku.Palivový filtr vyměněn a je to jen o málo lepší.Spotřeba je nejnižší co sem kdy jezdil-5,0 .Teď mě napadlo-je nějaký hrubší filtr v nádrži??že by byl neprůchozí?PORAĎTE-prosím.
Napsal: 13 srp 2007, 21:51
od paliodan
Myslím že tvůj problém bude asi turbína,mrkni jestli nemáš zaseklou klapku obtoku turba.Je to jen nápad protože jistě o těhle autech víš hodně
Napsal: 13 srp 2007, 22:30
od bigben.m
jo-to mě taky napadlo,ale dnes sem se k tomu nedostal-vlezu tam zítr.jen jsem kontroloval jestli turbo tlačí-odpojil jsem hadici u čerpadla(u membrány co přidává naftu závisle na tlaku)-fouká,ale kolik-to nedokážu změřit-manometr s tak malým rozsahem nemám.
Napsal: 14 srp 2007, 20:02
od paliodan
No vidíš to teď jsi na to kápl membráná na přídavek dávky je ready??
Když tak se mi tu válí celej motor se sundanou hlavou má špatný pouzdra na ojničních čepech nijáč je ok
Napsal: 14 srp 2007, 22:07
od bigben.m
klapka na turbu opravdu zaseklá-rozhýbáno majzlem a kladivem
Napsal: 15 srp 2007, 12:16
od paliodan
No vidíš to,mě to zase hulí jak kdyby tam bylo moc nafty,když to stáhnu na čerpadle tak zase nejede
Napsal: 19 srp 2007, 18:50
od pietromasoni1
kdyz ti to huli zkus vympatit cat muze byt ucpany me se to stalo a pres ten zpetny ventil se mi to tocilo porad dokola
Napsal: 19 srp 2007, 21:14
od paliodan
My na 1,7 td nemáme řádný katalizátory,tak spíš dám nový vstřiky
Napsal: 26 srp 2007, 20:37
od paliodan
Musím se ti pietromasoni1 omluvit,přemýšel jsem nad tím katem když mě to pořád docela kouřilo a spotřeba se pohybovala kolem 8,5L což je na můj vkus docela hodně,po výměně všech filtrů nic nepomohlo,výměna vstřiků také ne,tak jsem se jal vytáhnout ten kat,po vytažení jsem přemýšlel nad tím jestli vymlátit ven a to se mi moc nechtělo tak jsem použil vapku a před tím jsem do katu nalil můj oblíbený přípravek na mytí motorů který umeje vše a vždy carlan,nechal chvíli působit a po té jsem stříkal vapkou dokud s katu tekla špína cca půl hodiny a pak ještě propláchl vodou z hadice až ta mřížka uvnitř katu byla krásně světle šedivá,po té namontoval kat zpět,a týden sledoval spotřebu.Už první den jsem myslel že se mi zasekla rafička palivoměru,nicméně jsem trpělivě čekal na výsledek a dnes jsem to uzavřel po najetí cca 1200 km je spotřeba neuvěřitelných 4,6L na 100km a to jsem nijak výrazně nešetřil po dálnici 150 atd.
Tímto Ti chci poděkovat za dobrou radu a úsporu 4L na 100km,pietromasoni1,Dík
Napsal: 24 zář 2007, 08:10
od bigben.m
Nové pznatky.Domníval sem se , že předvstřik je řízen elektromagnetickým ventilem-mýlil sem se. Ventil je termostatický (asi voskový),prochází jím proud asi 0,5A a po zahřátí se z něj vysune kolík .Asi mě zlobil(možná zaseklý) protože to bylo líné a přehřívalo se to-malý předvstřik.Přístup je příšernej a měnit se mi to nechtělo,tak jsem ho párkrát přelil vařicí vodou z rychlovarné konvice a pro jistotu drátem uzemnil čerpadlo aby měl co možná nejvíc napětí.Ještě je plus vedený přes čidlo na termostatu-myslím ,že to bude bimetal,který při nízkých teplotách přeruší plus a sepne až se to trochu ohřeje(když sem měnil termostat ,tak sem to čidlo vařil a nic to nedělalo bylo sepnuté v rozmezí teplot 20-100,ale do mrazáku to dát -to mě nenapadlo,takže jen si to myslím).Je to přes konektor-těm u palia nevěřím , tak sem to dal natvrdo a propájel.Pokud jde o bajpas na turbu-to jsem rozhýbával pomocí kompresoru.odpojil jsem od membrány hadičku a nasadil jinou a tlakem asi 2atm sem tlačil a odpouštěl a tak dokola až se mi to jevilo dostatečně rozpohybované.
Napsal: 26 zář 2007, 22:29
od paliodan
Kterej ventil myslíš??máš fotku umístění?jjde z čerpadla demontovat bez problémů?Ale pokud by jsi měl potíže s předvstřikem tak by tak kolem 2.5 až 3tis ot,musel při turbo motoru černě kouřit,nekouří?
Napsal: 27 zář 2007, 12:34
od bigben.m
Ventil na boku čerpadla-pro názornost posílám foto jiného typu ale umístění je stejné.Já mám možnost se na to podívat u kámoše má ten motor v garáži a v podstatě na díly-on potřeboval převodovku.Turbo má taky k dispozici-kdyby někdo chtěl.....
Napsal: 27 zář 2007, 17:59
od bigben.m
nevím zda to tu fotku načetlo-tak ještě jeden pokus
Napsal: 28 zář 2007, 07:08
od bigben.m
Napsal: 28 zář 2007, 22:43
od paliodan
Moc se mi nezdá že by se staral tenhle ventil o regulaci převstřiku,kouří ti to?nebo co to vůbec dělá?