Stránka 1 z 1
HELP - nejde vyřadit do neutrálu
Napsal: 27 črc 2007, 21:34
od proch
Zdravím, mám problém se řazením, ale pouze pokud se dostanu do kolony, nebo popojíždím ve městě a je vedro. Řazení jde po vyjetí uplně normálně. Jakmile se začne jenom popojíždět, kolona atd...tak se mě pozvolna řadící páka přestane vracet do výchozí polohy a já tam potom kvalty doslova hledám. Když jedu štreku, neřadím, ale když musím, jde to uplně normálně a závada se neprojeví. Jedině když se popojíždí, jako by se tam něco přehřívalo nebo co... Auto má najeto cca 115000 a olej v převodovce jsem zatím neměnil a ni nezjišťoval jak je na tom...Nemá s tím někdo zkušenosti? Díky za reakce...
Napsal: 27 črc 2007, 23:09
od Oli
jedina moje zkusenost se špatnym řazenim (mam punot GT a při sprintech občas nešel kvalt) je že když vyměniš olej (fiat udajně plnil převodovky doživotnim olejem - nevěřim vyměna nic nezkazi) pujde ti 100% lepe řadit a i to přehřivání by se mělo zmírnit. takže vyměn olej vyjde tě to svepomoci cca na +-800Kč a když to nepomuže hledej spiš problem ve spojce spaleny obožení nebo špatné ložisko na přitlačaku (při popojiždění v kolonach zpravidla každej stoji na spojce jak jantar a pak se divy že mu nejde řadit kdyžma obožení na suačku
).
Napsal: 27 črc 2007, 23:12
od SHANE54
sranda... praveze ked je zima (mraz) tak su kus problemy s radenim...
na mk1 som vsak mal problem s vracanim radiacej paky do neuralu...nejak sa jej nechcelo "skocit" do tej rovnovaznej polohy. dal som si to spravit, al neviem co bolo na chybe. spytam sa chlapa ze co s tym robil a co bolo na chybe a napisem. mozno mas podobny problem
Napsal: 27 črc 2007, 23:19
od proch
No ono řadit jde, kvalty tam padají, ale páka se nevrací do nulové, nebo středové polohy, takže když seš zvyklej že se páka normálně při vyřazení vrátí kam má, a najednou je jinde, tak se řadí fakt dost blbě, a většinou až napodruhé, protože musíš vykreslit na kulise celou dráhu kvaltu. A když si potom za volant sedne trochu nezkušenější řidič (manželka
) tak je o zábavu postaráno...No ten olej vyměním, myslel jsem, jestli ho tam nebude třeba míň a že se to přehřívá, něco se tam roztahne a potom to jakoby drhne a do toho neutrálu to nechce skočit...
Napsal: 27 črc 2007, 23:21
od proch
SHANE54 píše:sranda... praveze ked je zima (mraz) tak su kus problemy s radenim...
na mk1 som vsak mal problem s vracanim radiacej paky do neuralu...nejak sa jej nechcelo "skocit" do tej rovnovaznej polohy. dal som si to spravit, al neviem co bolo na chybe. spytam sa chlapa ze co s tym robil a co bolo na chybe a napisem. mozno mas podobny problem
Jo, přesně stejnej problem, nevrací se do neutrálu, ale jenom v případě, jak jsem psal nahoře...
Napsal: 27 črc 2007, 23:57
od onc
proch píše:No ono řadit jde, kvalty tam padají, ale páka se nevrací do nulové, nebo středové polohy, takže když seš zvyklej že se páka normálně při vyřazení vrátí kam má, a najednou je jinde, tak se řadí fakt dost blbě, a většinou až napodruhé, protože musíš vykreslit na kulise celou dráhu kvaltu. A když si potom za volant sedne trochu nezkušenější řidič (manželka
) tak je o zábavu postaráno...No ten olej vyměním, myslel jsem, jestli ho tam nebude třeba míň a že se to přehřívá, něco se tam roztahne a potom to jakoby drhne a do toho neutrálu to nechce skočit...
... videl bych to na lanovody - promazat treba WDeckem a druha vec
promazat kulisu sasjtry kvalitni vazelinkou ...
Napsal: 28 črc 2007, 01:23
od proch
Kulisu jsem mazal, nepomohlo, ještě se zkusím podívat na ty lanovody, mám tam nějakej teflon sprej...jestli to ovšem dostanu dovnitř...
Napsal: 28 črc 2007, 19:11
od Arrow79
Ja mam prasknute obe gumicky na konci lanovodov, tak som to trochu premazal vazelinou, ale bolo to slabe, tak sme dnu nastriekali olej (striekacka, ihla). Ide to OK. Nemal som sice s tym ziadny problem, len to, ze mi sla tazsie radit 1. a podradovanie z 3. do 2. Teraz to ide OK.
Napsal: 28 črc 2007, 20:54
od proch
No jo, to není můj případ, při studeném motoru mě to řadí perfektně. Zdá se že se tam spíš něco přehřívá, proto jsem si myslel, jestli tam není málo oleje...kdyby byly špatný lanovody, řazení by šlo špatně asi pořád...mrknu na to...
Napsal: 28 črc 2007, 23:10
od Arrow79
Ano, presne... ale tam sa nema co prehrievat.. v priestore motora su lanovody len kusok, tam by problem byt nemal. Skus este dat dolu kozenku z radiacej paky a pozriet, kolko tam mas vazeliny. Aj ked, to je tiez podla priznakov, ktore pises vlastne blbost, kedze Ti to ide normalne za "studena"
Da sa k tomu dostat aj odsodu auta, ale tam musi ist dolu ten hlinikovy kryt nad strednym tlmicom vyfuku.
Napsal: 29 črc 2007, 00:26
od proch
No když to jde za studena řadit dobře, tak...a . za co vlastně tahaj ty lanovody? Asi za nějakou hřídelku na který je nějakej plocháč...Jestli se tam nepřidírá potom při zvýšené teplotě ta hřídel na kterou je napojenej ten lanovod...