Stránka 1 z 2

DISKUZE - obsluha palubního pocitace MK2->

Napsal: 16 črc 2007, 22:09
od Magda
Dnes som sa stala vlastnickou PUNTA 1,9 JTD 2001 samozrejme bez navodu na obsluhy, prosim preto ako sa ovlada palubny pocitac, ako sa nuluje, funkcie, atd.....
Dik :D

Napsal: 16 črc 2007, 22:38
od SHANE54
na pravo od budikov mas dve tlacitka (priamo na tom ramiku okolo) spodne je na nastavovanie hodin a vrchne je na ovladanie palub. pocitaca. opakovane stlacanie prepina medzi jednotlivymi zobrazeniami a ked ho podrzis dlhsie (asi 3 sek.) tak ti to vynuluje.
that´s all :wink:

palubny pocitac

Napsal: 16 črc 2007, 23:02
od Magda
Dik, zdarilo sa vsetko vynulovanie az na ukazovatel A asi kilometrovnik.

Napsal: 17 črc 2007, 00:47
od Arrow79
Hlavny pocet km nevynulujes nijak. To sa neda.

Napsal: 17 črc 2007, 07:47
od SHANE54
hlavny kilometrovnik nevynulujes... ale ty myslis asi ukazovatel kde ti svieti aj "A". to ti ukazuje, ze kolko kilakov prejdes s naftou co mas v nadrzi - pozor! je to dost nepresne. vynulujes to len tak ze dojazdis nadrz do dna. :D

Napsal: 17 črc 2007, 08:07
od Arrow79
Jo, to som chcel akurat dodat, ked som rano sadol do auta, pozrel som "A".. to je dojazd... btw "vynuluje" sa vtedy, ked zacne svietit rezerva, potom totiz uz dojazd neukazuje :lol:

Napsal: 17 črc 2007, 09:10
od majki
SHANE54 píše:na pravo od budikov mas dve tlacitka (priamo na tom ramiku okolo) spodne je na nastavovanie hodin a vrchne je na ovladanie palub. pocitaca. opakovane stlacanie prepina medzi jednotlivymi zobrazeniami a ked ho podrzis dlhsie (asi 3 sek.) tak ti to vynuluje.
that´s all :wink:
Ja to musim drzet tak cca. 10sec :?

Napsal: 17 črc 2007, 11:16
od SHANE54
no asi to je naozaj dlhsie ako 3 sek. to bol len odhad. a to je divne ze ked svieti rezerva, tak ti dojazd neukazuje... sak tam je este asi 7 litrov a to znamena este dalsich aspon 100 kilakov :?

Napsal: 17 črc 2007, 11:27
od majki
No hej, mk2a nema ten palubak najdokonalejsi :? , mame na mk2b uz ide v pohodke, ma aj aktualku a ukazuje dojazdovku aj ked svieti hladne oko...
Inac mi zacina svietit vo chvili, ked v nadrzi ubude cca. 32l, cize podla technickych dat by tam malo byt este 15l benzinu (nadrz by mala mat 47l, nie?) Coz sa mi zda pomerne vela :roll:

Napsal: 17 črc 2007, 12:34
od Arrow79
S tou rezervou je to blbost.. bud mas posahanu kontrolku alebo plavak, ja neviem :) Rezerva je podla manualu 5 - 7 litrov :)

Napsal: 17 črc 2007, 13:44
od majki
Alebo mam mensiu nadrz? :roll: Alebo spravim nieco ine, kupim si kanyster a skusim auto vyjet az nadoraz a pak dojdem na pumpu a uvidim :)

Napsal: 17 črc 2007, 13:56
od Arrow79
No, velmi by som to neskusal, ani manual to vyslovne neodporuca ;)

Napsal: 17 črc 2007, 22:56
od onc
majki píše:Alebo mam mensiu nadrz? :roll: Alebo spravim nieco ine, kupim si kanyster a skusim auto vyjet az nadoraz a pak dojdem na pumpu a uvidim :)

... nedoporucuji vyjet nadrz az do konce, protoze palivove cerpadlo se chladi
prave benzinem ... mohlo by se zadrit ... :?
... je to u MKII - protoze nema vratny okruh ...

Napsal: 18 črc 2007, 09:09
od majki
onc píše:
majki píše:Alebo mam mensiu nadrz? :roll: Alebo spravim nieco ine, kupim si kanyster a skusim auto vyjet az nadoraz a pak dojdem na pumpu a uvidim :)

... nedoporucuji vyjet nadrz az do konce, protoze palivove cerpadlo se chladi
prave benzinem ... mohlo by se zadrit ... :?
... je to u MKII - protoze nema vratny okruh ...
Punto nema vratny okruh? A kde pak mizi nadbytecny benzin? :shock: Prosim osvetlit, at jsem chytrejsi...zda se, ze si kazda automobilka ty auta montuje jinak :roll:

Napsal: 18 črc 2007, 09:51
od onc
majki píše:
onc píše:
majki píše:Alebo mam mensiu nadrz? :roll: Alebo spravim nieco ine, kupim si kanyster a skusim auto vyjet az nadoraz a pak dojdem na pumpu a uvidim :)

... nedoporucuji vyjet nadrz az do konce, protoze palivove cerpadlo se chladi
prave benzinem ... mohlo by se zadrit ... :?
... je to u MKII - protoze nema vratny okruh ...
Punto nema vratny okruh? A kde pak mizi nadbytecny benzin? :shock: Prosim osvetlit, at jsem chytrejsi...zda se, ze si kazda automobilka ty auta montuje jinak :roll:
... u MKII je reseny takto - kolem pal. cerpadla je pretlakova nadrzka na
ktere je umisten pretlakovy ventil a ten vlastne udrzuje staly tlak benzinu ...
... takze ti z cerpadla jde do motoru jenom jedna hadicka pod stalym
tlakem a prebytecny benzin se vraci do nadrze pres ten pretlakovy ventil
u cerpadla...